Název:
Politický marketing a Internet
Překlad názvu:
Political Marketing and Internet
Autoři:
Klyuchnikov, Alexander ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mojí práce je odhalit nové možnosti, výzvy a hrozby, které vyvstávají před politikou v souvislosti s rozvojem a rozšiřováním nových informačně komunikačních techologií. Role Internetu v moderní politické komunikaci na příkladu Ruska a Ameriky.The aim of my work is to discover new opportunities, challenges and threats that arise from the policy in connection with the development and dissemination of new information and communication technologies. The role of the Internet in modern political communication on the example of Russia and America.
Klíčová slova:
Amerika; Facebook; Intenet; MySpace; Politický marketing; Politika; Rusko; Sociální sítě; Volby; Elections; Facebook; Internet; MySpace; Policy; Political Marketing; Russia; Social networks; USA
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36369