Název: Politický marketing a Internet
Překlad názvu: Political Marketing and Internet
Autoři: Klyuchnikov, Alexander ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Amerika; Facebook; Intenet; MySpace; Politický marketing; Politika; Rusko; Sociální sítě; Volby; Elections; Facebook; Internet; MySpace; Policy; Political Marketing; Russia; Social networks; USA

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36369

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163067


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet