Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí226 - 235dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Fyziofitness Černošice
Dohnalová, Barbora ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Fyziofitness Černošice Cíle: Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení současné marketingové komunikace Fyziofitness Černošice a to jak z pohledu současných zákazníků tak i vedení fitness centra. Na základě získaných poznatků poté vytvořit ucelený koncept marketingové komunikace za využití různé kombinace nástrojů komunikačního mixu. Metody: Pro účely zhodnocení současní marketingové komunikace je využit jak kvantitativní tak kvalitativní výzkum. Je aplikována metoda písemného dotazování na vzorku současných klientů fitness centra. Pro komplexní analýzu současného stavu je proveden hloubkový rozhovor s majitelem Fyziofitness Černošice. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bude návrh nové marketingové komunikace pro období červen 2017 - červen 2018. Tento návrh bude předložen managementu fitness centra a poté bude uveden do praxe. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, online komunikace, marketingový výzkum, vývojová kineziologie ve fitness
Analýza personálních agentur
Černý, Miroslav ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Analýza personálních agentur Cíl práce: Cílem této diplomové byl průzkum personálních agentur na českém trhu a jejich funkčnost a důvěryhodnost z pohledu uchazeče o zaměstnání. Jedním z dílčích cílů práce bylo také použití marketingové Mystery metody průzkumu a to konkrétně - Mystery client. Pod pojmem funkčnost personální agentury byl vyhodnocován přístup agentury k poptávajícímu o práci a schopnost agentury uchazeči vhodné pracovní místo zprostředkovat. Metody: Ke sběru potřebných dat pro výsledné vyhodnocení byla použita metoda Mystery client, představující skryté pozorování během pracovního pohovoru. Průzkum byl doplněn dotazníkovým šetřením vybraných personálních konzultantů. Výsledky: Výsledky zkoumání doložily, že agentury práce se převážně zaměřují na outsourcing a zprostředkovávají krátkodobá zaměstnání mladším a méně kvalifikovaným uchazečům. Průzkumem bylo zjištěno, že ve většině případů, nejsou agentury práce schopny zprostředkovat odpovídající zaměstnání při dosaženém vzdělání. I přes tyto nedostatky, autor doporučil uchazečům tři agentury, které jsou dle zkoumání a výsledků, schopny komunikovat a reagovat na nabídku a poptávku práce. Klíčová slova: Personální agentura, analýza, mystery shopping, mystery client, dotazník
Doping a management ve vrcholovém sportu
Frydrychová, Zita ; Nekola, Jaroslav (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Doping a management ve vrcholovém sportu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit názory stěžejních představitelů vrcholového sportu, tj. vrcholných sportovních funkcionářů a vrcholových sportovců, k dopingu, kteří vzhledem ke svému postavení a ke svým rolím mohou mít k této problematice odlišné postoje. Metody: V práci byly z důvodu zvolení smíšeného výzkumu použity dvě metody pro sběr dat. Konkrétně se jedná o metodu dotazníkového šetření a metodu polostrukturovaného rozhovoru. Smíšený typ výzkumu byl zvolen z důvodu hlubšího proniknutí do dané problematiky. V práci byla nadále využita i metoda analýzy či komparace a to převážně pro shromáždění dostatečných informací pro vznik teoretických východisek práce. Výsledky: Výsledky smíšeného výzkumu jsou interpretovány ve výsledcích výzkumného šetření této diplomové práce. Výsledky této práce zjistily názor stěžejních představitelů vrcholového sportu, sportovních manažerů a vrcholových sportovců, k dopingu. Výsledky mohou nadále sloužit jako základ pro budoucí výzkumy v této oblasti, například při srovnávání sportovní společnosti s laickou veřejností, tedy zda jedinci, kteří projevují více ochoty při užívání dopingu, mají jiný postoj ke svému tělu a zdraví, než jedinci, kteří tuto ochotu neprojevují. Klíčová slova: doping, management,...
Návrh koncepce financování sportu v ČR
Bříza, Matouš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Návrh koncepce financování sportu v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení současného systému financování sportu z veřejných zdrojů v ČR. Na základě této analýzy a analýzy systémů financování sportu z veřejných rozpočtů ve vybraných zemí EU navrhnout vhodná opatření vedoucí k vytvoření nového systému financování sportu, který bude stabilní, systematický, transparentní, efektivní, rozvojový a dlouhodobě udržitelný. Metody: V práci byla použita metoda analýzy a metoda komparace. Metoda analýzy byla aplikována při zkoumání současného systému financování v ČR a ve vybraných zahraničních zemích. Metoda komparace byla následně použita při porovnávání zjištěných informací z jednotlivých systémů financování. Výsledky: Výsledky práce naznačují, že sportovní sektor je v České republice hluboce podfinancovaný, a to přesto, jaké ekonomické a společenské přínosy sebou sport přináší. Za účelem vylepšení stávajícího systému jsou navržena dílčí opatření, směřující k dlouhodobé koncepci podpory sportu v ČR. Dílčí návrhy vycházejí z analýzy systému financování sportu v ČR a z následného porovnání s vybranými systémy vybraných zemí EU. Klíčová slova: Veřejné výdaje, financování sportu, institucionalizace, systém podpory
Prognóza vývoje německé Bundesligy
Jelínek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje německé Bundesligy Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo analyzovat německou Bundesligu z finančního hlediska a vytvořit prognózu vývoje vybraných hodnot do roku 2020. Použité metody: Nejprve byla použita finanční analýza absolutních, rozdílových a poměrových ukazatelů. Následně pro odhadnutí budoucího vývoje německé Bundesligy byl u všech vybraných ekonomických hodnot nejprve zvolen lineární a exponenciální trend vypočítaný pomocí metody nejmenších čtverců. Navrch byla vypočtena a aplikována modifikovaná exponenciála prostřednictvím metody částečných součtů. Výsledky: Prezentace výsledku finanční analýzy za pomocí finančních ukazatelů a prognóz vývoje vybraných hodnot německé Bundesligy do roku 2020. Klíčová slova: Kopaná, finanční zdroje, klub, soutěž, finanční analýza, obrat, zisk, platy, platy, výnosy, náklady
Česká asociace fotbalových hráčů a její funkce v českém fotbalovém prostředí
Kotěrová, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Česká asociace fotbalových hráčů a její funkce v českém fotbalovém prostředí Cíle: Cílem práce je: prezentovat a popsat hlavní služby, které ČAFH nabízí svým členům, zjistit, jakým způsobem ČAFH spolupracuje s dalšími orgány českého fotbalového prostředí - FAČR, ligovými kluby, agenty a samotnými fotbalovými hráči a z nasbíraných dat a informací navrhnout pro danou asociaci možná opatření a návrhy na zlepšení. Metodologie: Autorka uvádí informace, které nabyla studiem dostupných zdrojů týkajících se dané problematiky. Věnovala se vzniku hráčských unií jako takových a následně popsala problematiku týkající se vzniku a fungování České asociace fotbalových hráčů. Samotný výzkum spočíval ve sběru a analýze dat ze sekundárních zdrojů, dotazníkového šetření mezi kluby 1. a 2. české ligy, zúčastněného pozorování na vybraných akcích ČAFH, interview se zástupci fotbalových orgánů FAČR, AFA, LFA a interview se samotnými hráči. Výsledky: Pomocí rozhovorů a dotazníků bylo zjištěno, že kemp pro hráče bez smluv pořádaný ČAFH je úspěšným a v současné době ojedinělým projektem svého druhu a tedy v jistém ohledu nenahraditelnou službou členům. Z dotazníků a rozhovorů vyplynulo, že představitelé vybraných organizací v českém fotbalovém prostředí s Českou asociací fotbalových hráčů nedostatečně...
Sestavení a ověření teambuildingového programu pro středoškolské studenty
Ornstová, Kateřina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Sestavení a ověření teambuildingového programu pro středoškolské studenty Cíle: Hlavním cílem je sestavit a ověřit teambuildingový program pro zlepšení atmosféry a komunikace ve vybrané třídě střední školy. Metody: V práci byly použity rozličné metody. Pro zjišťování atmosféry ve třídě byl použit dotazník. Pro zmapování vztahů bylo použito sociometrické šetření a pro doplnění informací potřebných k sestavení teambuildingového programu byl využit rozhovor. Výsledky: Program ve stávající vytvořené podobě byl hodnocen pozitivně, měl efekt na zlepšení komunikace, stmelení týmu atd. Pro další konání programu byly sepsány poznámky ohledně vylepšení jednotlivých bodů, které by mohly vést k ještě lepším výsledkům. Klíčová slova: spolupráce, kolektiv, sociometrie, dotazník, rozhovor, středoškolští studenti.
Kompetenční profil tenisového trenéra
Králík, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kompetenční profil tenisového trenéra Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit kompetenční profil ideálního tenisového trenéra na základě posouzení tenisovými odborníky. Metody: Data byla nejdříve získána studiem písemných pramenů a následně byla upravena a rozšířena díky rozhovorům s tenisovými trenéry. Pro posouzení důležitosti byla zvolena 4 stupňová Likertova škála bez středové hodnoty. Respondenti byli výhradně tenisoví trenéři a jejich dotazování probíhalo jak osobně, tak pomocí sociálních sítí. Výsledky: Na základě výsledků posouzení důležitosti bylo zjištěno, jaké kompetence jsou po práci ideálního tenisového trenéra nejdůležitější. Tyto kompetence byly vybrány do kompetenčního profilu. Klíčová slova: hodnocení, trenér, kompetence, tenis
Mystery shopping ve vybraných prodejnách specializovaného řetězce Hervis
Krajčovič, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Mystery shopping ve vybraných prodejnách specializovaného řetězce Hervis. Cíle: Cílem této diplomové práce bylo v prvé řadě představit specifickou techniku marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping jakožto marketingový nástroj využitelný na poli maloobchodního prodeje se sportovním zbožím. Hlavní těžiště práce však spočívalo v praktické realizaci výzkumu ve vybraných prodejnách sportovního řetězce Hervis na území hlavního města Prahy, jejich vzájemného porovnání z hlediska definovaných kritérií hodnocení a na jejich základě navržení případných zlepšení. Metody: K získání potřebných dat pro identifikaci doporučení byla použita technika zvaná Mystery shopping, představující kombinaci dotazníkového šetření a skrytého pozorování. Výsledky pozorování byly zanášeny ihned po návštěvě prodejen do předem připraveného archu. Výsledky: Výsledky zkoumání nám identifikovaly řadu nedostatků, ke kterým dochází během vzájemné interakce mezi prodejci a zákazníky, a to zejména v oblastech prodejních dovedností, úvodního kontaktu a zjišťování potřeb. V syntetické části práce proto byla navržena určitá opatření, která by mohla vést ke zkvalitnění péče o zákazníky. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní retail, dotazování, skryté pozorování, fiktivní nákup
Znalost veslování u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci
Richterová, Nikol ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kozák, Martin (oponent)
Název: Znalost veslování u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci Cíle: Hlavním cílem práce je výzkum zaměřený na rozsah znalostí o veslování u studentů dvou sportovně zaměřených VŠ fakult. Dalším cílem je porovnání znalostí studentů vybraných fakult mezi sebou navzájem. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito kvantitativního výzkumu, pro který bylo plánováno 100 respondentů. Výzkum byl proveden pomocí elektronického dotazování, kdy dotazník vyplnilo celkem 119 respondentů z FTVS UK a FTK UP. Výsledky: Na základně výsledků výzkumu je možné konstatovat, že znalosti a povědomí o veslování je u respondentů spíše průměrné. Na tři otázky odpovědělo správně téměř 75% respondentů, na jinou otázku uvedlo správnou odpověď pouze 12% z dotazovaných studentů. Při vzájemném porovnání obou fakult, je možné říci, že znalosti respondentů o veslování jsou u obou fakult srovnatelné. Klíčová slova: veslování, marketingový výzkum, vysoká škola, studenti, porovnání

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí226 - 235dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.