Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 301 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The impact of recent trends in dieting on consumer behaviour in Czech republic in marketing
Černý, Matej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje vliv alternativních trendů ve stravování na chování spotřebitelů v České republice. Alternativní strava a zdravý životní styl jsou v dnešní době populární témata a v této souvislosti velké množství spotřebitelů mění své preference přechodem k alternativním typům stravování. Tyto změny ovlivňují výrobce, kteří se musí přizpůsobit požadavkům trhu, což následně ovlivňuje marketingovou orientaci na dané spotřebitele. Cílem práce je proto zhodnotit aktuální trendy ve stravování a ukázat jejich vliv na chování spotřebitelů. Cílem práce je také navrhnout marketingové doporučení v souvislosti s novými trendy a zhodnotit jejich finanční náročnost. Práce se zaměřuje na podrobný popis aktuálních trendů ve stravování, zdravotní dopady vybraných typů stravování a jejich aktuální výskyt v České republice. Analýza je založena na kvalitativním výzkumu v podobě polostrukturovaných rozhovorů a kvantitativním výzkumu v podobě dotazníkového šetření. V práci jsou taktéž využita agenturní data MML-TGI a aktuální vědecké studie. Na základě polostrukturovaných rozhovorů a metody otevřeného kódování jsou v práci odkryty významné kategorie, které ovlivňují vybrané spotřebitele. Následně je v práci pomocí mnohonásobné regresní rovnice odhadnut vliv konkrétních stylů stravování na zdravý životní styl spotřebitelů. Výsledky ukazují, že aktuální trendy ve stravování mají významný vliv na orientaci spotřebitelů ke zdravému životnímu stylu. V rámci regresní analýzy jsou také odkryty i další faktory, které ovlivňují orientaci spotřebitelů ke zdravému životnímu stylu. Z výsledků vyplývá, že alternativní styly stravování nemusí být automaticky spojené s vyšší finanční náročností. Na základě výsledků z výzkumu jsou v práci navrhnuta komplexní marketingová doporučení. Doporučení jsou zaměřena na efektivní propagaci výrobků, potenciální podnikatelské příležitosti a doporučení, jak přistupovat ke spotřebitelům.
Online marketing značky L'Oréal Professionnel
Jedličková, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní aktivity online marketingu značky LOréal Professionnel a analyzovat využití online marketingových nástrojů s přihlédnutím na plnění stanovených cílů. Součástí práce je porovnání výsledků ve třech zemích, v České republice, Slovenské republice a v Maďarsku, kde značka aplikuje jednotnou strategii a komunikaci. V práci jsou zhodnoceny webové stránky a jejich návštěvnost, reklama ve vyhledávání, reklama v obsahové síti a komunikace na sociálních médiích. V práci je rozveden i elektronický mailing, který je zatím značkou využíván jen v malé míře. Na základě analýz a výsledků jsou navržena doporučení pro další využití nástrojů internetového marketingu.
Analýza komunikační strategie ČSOB, a.s.
Le Thi, Huyen ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bradáč, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá bankovním trhem v rámci běžného účtu v České republice. Cílem práce je zhodnotit dopady zvolené komunikační strategie na cílovou skupinu v souvislosti se zavedením nových produktů. První část práce se zaměřuje na vybrané teorie. Druhá část zkoumá především samotnou bankou a analýzu současné komunikační strategie. Poslední výzkumná část se zabývá efektivitou komunikační kampaně a vlivem nové strategie na změny spotřebitelského vnímání a rozhodování. Vedle dat z primárního výzkumu jsou v práci použita ve velké míře sekundární data, jako interní zdroje firmy, data z výzkumu MML-TGI či data od Nielsen Admosphere.
Účinnost nástrojů internetového marketingu
Mynář, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním tří nástrojů výkonnostního marketingu na internetu - optimalizace pro vyhledávače (SEO), Pay per click reklam v sítích AdWords a Sklik a reklamou na sociální síti Facebook. V teoretické části analyzuje specifické výhody a omezení jednotlivých nástrojů a charakterizuje aktuální trendy ve vývoji těchto nástrojů. Praktická část srovnává SEO, PPC a Facebook reklamy z hlediska ceny a kvality návštěvy. Srovnání je provedeno na datech 74 klientů agentury Fresh Services z let 2014 až 2016. Zjišťuje statisticky významné rozdíly v cenách za návštěvu mezi nástroji, naopak zjištěné rozdíly v míře konverze se neprokázaly jako statisticky významné. V závěru práce poskytuje doporučení pro využití těchto nástrojů se zaměřením na malé a střední firmy.
Založení a optimalizace reklamy na facebooku pro konkrétní e-shop
Karkošová, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Založení a optimalizace reklamy na Facebooku pro konkrétní e-shop se zabývá marketingovým využitím sociální sítě Facebook se zaměřením na internetový obchod Rodinnebaleni.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o internetovém marketingu, sociálních sítích, Facebooku a reklamě na něm. V praktické části se budu zabývat založením reklamní kampaně pro e-shop rodinnebaleni.cz na Facebooku. Jednotlivé poznatky budou vyhodnoceny podle ukazatele PNO. Z výsledků bude zjištěno, jak jsou jednotlivé reklamní sestavy účinné, a budou vydána doporučení pro optimalizaci vedoucí k nejvyššímu možnému výkonu této kampaně.
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.
Spotřební chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. s aspektem podpory charitativní činnosti
Bíbová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění převládajících faktorů spotřebního chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. a vliv podpory nadací v jejich rozhodovacích procesech. Východiskem pro rozhodování zákazníků je postoj k neziskovému sektoru obecně. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které se následně využívají v části praktické. Prolínání ziskového a neziskového sektoru v rámci práce vyžaduje rozlišit chápání marketingu v jednotlivých smyslech pojetí. Do strategie tržního subjektu (Neoluxor) i neziskových nadací (TERIBEAR, Konto Bariéry, ADRA) vstupuje společenská odpovědnost jako ovlivňující faktor. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření utváří představu o dominantech v rozhodování aktuálních i potenciálních zákazníků. Práci uzavírá zhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení k efektivnější spolupráci nadací se spotřebitelským trhem v rámci sítě knihkupectví Neoluxor.
Green Marketing v Loving Hut
Vu Dinh, Giang ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
První část práce se zabývá pojmem green marketing a jeho historií. Dále jsou uvedena základní pravidla úspěšného green marketingu. V praktické části je stručně představena firma Loving hut a její green marketingové strategie. Následně je pomocí průzkumu zanalyzováno vnímání zákazníků produktů této firmy. Poslední náplní práce je návrh a doporučení pro zlepšení dosavadních green marketingových aktivit. První hypotézu (tj. že mezi zákazníky restaurace Loving Hut tvoří vegani minimální podíl) práce na základě dotazníkového šetření potvrzuje. Druhou hypotézu (tj. že zákazníci Loving Hut vnímají zelené aktivity této firmy) naopak toto šetření vyvrací.
Social media marketing v prostředí ČR
Hošna, Matěj ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kašík, Milan (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza social media kampaně a návrh jejího dalšího pokračování. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, zkoumá obecně online marketing a jeho specifika. Dále se zaměřuje na sociální média a jejich roli v marketingu na internetu. Praktická část práce je věnována konkrétní kampani. Nejprve je stručně charakterizován produkt a jeho pozice na trhu oproti konkurenci, dále je popsán dosavadní průběh kampaně a její výsledky. Poslední část práce se zaměřuje na návrh pokračování kampaně s přihlédnutím k informacím obsaženými v teoretické části.
Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky
Walzelová, Kristýna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hartová, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zabývá luxusním kosmetickým průmyslem. Cílem práce je definovat problémové oblasti v komunikační strategii luxusní kosmetické značky vybrané společnosti se zaměřením na sales promotion v konkrétním distribučním kanálu a navrhnout možná řešení na zlepšení na základě analýzy. Ověření problému a následná doporučení na jeho zlepšení proběhnou na základě metod hloubkového rozhovoru, pozorování merchandisingu dané distribuční sítě a focus group se spotřebitelkami značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 301 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Zamazalová, Martina
4 Zamazalová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.