Název: Založení a optimalizace reklamy na facebooku pro konkrétní e-shop
Překlad názvu: Creation and optimalization Facebook campaign for specific e-shop
Autoři: Karkošová, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Online marketing; Optimalizace reklamy; PPC; Reklamní sestavy; Ad sets; Facebook; Online marketing; Optimalization; PPC

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53129

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262076


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet