Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 236 záznamů.  začátekpředchozí198 - 207dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sexuální výchova
Býmová, Pavlína ; Mazáčová, Nataša (oponent) ; Janošová, Pavlína (vedoucí práce)
Diplomová práce "Sexuální výchova" se zabývá tématikou sexuální výchovy v České republice. Tato studie se věnuje především začlenění sexuální výchovy do výchovného procesu ve školách i v rodinách.
Célestin Freinet jako osobnost francouzské pedagogiky 20. století
Husáková, Hana ; Tomková, Anna (oponent) ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o životě francouzského pedagoga Célestina Freineta a jeho působení na poli vzdělávání. První část práce je zaměřena na Freinetovu životní linii, vymezení důležitých momentů v jeho profesním vývoji, a dále pak na principy freinetovské pedagogiky z různých úhlů pohledu. Druhá část práce, podpořená osobní zkušeností, poukazuje na praktické uplatnění jedné ze vzdělávacích technik na základní škole v Paříži.
Autorita učitele v současné střední škole
Literová, Jana ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Text je věnován problematice autority učitelů na středních školách v dnešní době. Zabývá se nejprve autoritou obecně, poté je zaměřen na autoritu ve školním prostředí.
Práce s chybou
Fialová, Lucie ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Cílem této práce bylo ukázat chybu jako nástroj k porozumění v procesu učení. Po stránce teoretické byla chyba rozebrána ze dvou přístupů: podle G. Bachelarda je potřeba chybu vidět jako překážku, která nebyla odstraněna, podle J. Piageta je chyba prostředkem ke zdokonalení současného modu / schématu myšlení. Obě teorie společně vidí chybu jako možnost k posunu, tedy ke zlepšení. Z teorie G. Bachelarda a J. Piageta vyšli dva francouzští vědci, J.-P. Astolfi a D. Descomps, jejichž práce zde byly též analyzovány. D. Descomps použil k vysvětlení procesu učení metaforu a příměry, Astolfiho práce spojila všechny známé myšlenky dohromady a vypracovala důkladnou typologii chyb s možnými návrhy jejich řešení.
Korespondenční seminář M&M: mimoškolní aktivita pro nadané studenty
Hájková, Markéta ; Zhouf, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na jednu z možností mimoškolních aktivit matematicky nadaných studentů, tj. na řešení korespondenčního semináře. První část čtenáře seznamuje s organizací a zvláštnostmi korespondenčního semináře M&M. Následuje teoretická část pojednávající o nadaných v obecné psychologické a pedagogické rovině. Hlavní část práce je věnována hlubšímu pohledu na řešitele semináře. Dotazníková šetření, rozhovory a ankety mezi nimi poskytly mnoho informací o jejich osobním i školním životě, včetně osobního a odborného přínosu korespondenčního semináře. Je na ně pohlíženo jako na nadané, protože mají s nadanými mnoho společných charakteristik. Především pak výsledky dotazníkového šetření nabízí mnoho podnětů pro práci učitele s nadanými studenty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 236 záznamů.   začátekpředchozí198 - 207dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Mazáčová, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.