Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 436 záznamů.  začátekpředchozí178 - 187dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace a odměňování pracovníků ve výrobě u vybraného podniku
Žák, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomové práce popisuje a analyzuje proces motivace a odměňování ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou popisovány základní pojmy daného tématu. Praktická část se potom věnuje konkrétní vybrané společnosti a následně analýzou způsobů motivace a odměňování zaměstnanců. Výsledkem této diplomové práce následně bude zjistit současné motivační nástroje, které již ve firmě fungují a prozkoumat jejich kvalitu a využití. V závěru diplomové práce jsou následně uvedeny návrhy, které povedou ke zlepšení stávající situace procesů a povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Komunikační strategie podniku
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku G-Medica s. r. o., která poskytuje zdravotnické služby v oblasti mamologické prevence. Práce specifikuje aktuální komunikační kanály podniku a navrhuje potřebná opatření, která vedou ke zlepšení komunikace mezi podnikem a zákazníkem.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomova prace se zameruje na spokojenost zakaznika. Na zaklade vyhodnoceni dilcich analyz byly sestaveny navrhy na zvyseni urovne spokojenosti zakazniku. Prvni cast diplomove prace se zameruje na teoreticka vychodiska. Dalsi cast analyzuje soucasny stav pomoci analyz vnitrniho a vnejsiho prostredi a analyzuje soucasnou uroven spokojenosti zakazniku pomoci dotaznikoveho setreni. Na zaklade zjistenych informaci z predchozich analyz jsou v posledni casti sestaveny konkretni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Růžičková, Aneta ; Schüller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí a to z teoretické, analytické a návrhové. V první části práce se zaměřuji na vysvětlení základních pojmů, které jsou důležité pro lepší pochopení dané problematiky. Následuje analytická část, která se zabývá charakteristikou vybraného podniku, jeho vnitřní a vnější analýzou a sestavením marketingového mixu společnosti. V závěrečné návrhové části jsou na základě provedených analýz uvedeny doporučené návrhy na zlepšení komunikačního mixu. Tato opatření by měla zajistit větší informovanost o podniku, jeho produktech, zvýšit návštěvnost, postavení na trhu a s tím spojený zisk.
On-line marketingová komunikace
Šléglová, Miroslava ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Pěkný domov shop. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení on-line komunikace e-shopu s veřejností.
Marketingová strategie produktu
Stupka, Radim ; Opravilová, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu. Tímto produktem je taneční kurz PRO-AM v Klubu sportovního tance QUICK Olomouc. Na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod je navrhnuta vhodná marketingová strategie.
Marketingový mix podniku
Dobešová, Natálie ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem kavárny Čejka café. Skládá se ze tří částí, přičemž v teoretické části jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu a v poslední, návrhové části, jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Marketingová komunikace společnosti
Škodová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Lodesová, Romana ; Smola, Daniel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve Vinařství LAHOFER, a.s. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníka a také na základní postupy a metody analýzy marketingového prostředí podniku. V praktické části je nejprve popsána a analyzována daná firma. Dále jsou na základě dotazníkového šetření zpracovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu a stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství LAHOFER, a.s.
Spokojenost zákazníků
Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 436 záznamů.   začátekpředchozí178 - 187dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.