Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Stupka, Radim ; Opravilová, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu. Tímto produktem je taneční kurz PRO-AM v Klubu sportovního tance QUICK Olomouc. Na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod je navrhnuta vhodná marketingová strategie.
Marketingová strategie produktu
Stupka, Radim ; Opravilová, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu. Tímto produktem je taneční kurz PRO-AM v Klubu sportovního tance QUICK Olomouc. Na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod je navrhnuta vhodná marketingová strategie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Opravilová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.