Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 560 záznamů.  začátekpředchozí175 - 184dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového projektu podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů potřebných pro snadnější pochopení problematiky a vysvětlení jednotlivých problematik. Popisuje například základní způsob získávání kontaktů, vytváření zájmu u potenciálních zákazníků, osvětluje pojmy jako marketingový mix, propagace, telemarketing, či přímý marketing. Druhá, praktická část má za úkol popsat marketingovou kampaň od kontaktování cílových skupin po zpracování průběhu samotných promočních akcí. Třetí část vyhodnocuje úspěšnost kampaně a nabízí vlastní návrhy na vylepšení kampaně.
Marketingový mix podniku
Šustrová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingový mix podniku. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vysvětleny pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá část popisuje vybraný podnik a analyzuje jeho současnou marketingovou situaci. Ve třetí části budou navrženy změny na zlepšení marketingového mixu a komunikace podniku.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Němcová, Barbora ; Strnad, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy Sanatorium Vránova. Šetření probíhá dotazníkovou metodou u zákazníků společnosti. Získaná data slouží k návrhu plánu na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Proposals for Expanding the Marketing Communication of a company
Ulrichová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis focuses on the marketing communication of the café Férová Palačinkárna in Hradec Králové. The thesis is based on definitions and terms defined in the theoretical section, which is followed by an analytical section and a description of today’s pandemic situation connected with the coronavirus and its influence on Férová Palačinkárna. Based on the described analysis and gained data, this thesis provides recommendation for improvements in marketing communication with a focus on the customers of Férová Palačinkárna.
Marketingový mix společnosti
Vymazalová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn v marketingovém mixu společnosti zabývající se poskytováním ekologických služeb. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu a marketingových analýz, a jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu služeb (7P). Analytická část obsahuje podrobně zpracované analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, na jejichž základě jsou vytvořeny návrhy změn v marketingovém mixu podniku.
Návrh marketingové komunikace podniku
Cagalová, Eva ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o návrhu marketingovej komunikácie pre spoločnosť AL-OK, spol. s.r.o. so zameraním na B2C trh. Spracovanie bolo podmienené predstavami a požiadavkami majiteľa firmy. Prvá časť práce je zameraná na teoretické východiská marketingovej problematiky a vymedzuje jej dôležité pojmy, druhá časť prináša analýzu firmy, jej doterajšieho marketingového činenia a v neposlednej rade aj analýzu okolia spoločnosti. Posledná časť práce je zameraná na konkrétne návrhy marketingovej komunikácie podmienené analýzou a jednotlivé prvky komunikačnej politiky pre zlepšenie pôsobenia firmy na trhu.
Návrh marketingových aktivit společnosti
Wolfschützová, Irena ; Singrová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a především pak propagací jako významným faktorem úspěšnosti společnosti podnikající v oblasti služeb. Nejdříve se zaměřuje na odlišnosti marketingu služeb od marketingu produktu a na jeho specifické vlastnosti. Podstatná část práce je pak věnována marketingovému mixu služeb, především propagaci služeb. Závěr teoretické části pak pojednává o analýze vnějšího prostředí. V praktické části se diplomová práce snaží na příkladu české firmy ukázat, jak jsou komunikační principy využívány v dnešní praxi a zhodnotit jejich efektivnost. Závěrečná část je pak věnována návrhům nového komunikačního mixu.
Marketing Communication of a Specific Product
Trnková, Kristína ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The thesis is focused on marketing communication of a specific study program. Based on theoretical knowledge, the work deals with the evaluation of the current situation in society. This evaluation works as a basis for following recommendations and suggestions for improvement, which will increase the number of applications for the study of the program, strengthen awareness of the program and the image of the faculty at the same time.
Návrh na zlepšení úrovně cestovního ruchu města Ivančice
Hrdličková, Lucie ; Dvořáková, Jarmila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s cestovním ruchem města Ivančice.Obsahuje návrh na zlepšení úrovně cestovního ruchu ve městě Ivančice, analýzu slabých a silných stránek pomocí SWOT analýzy. Analýza je spojena s dotazníkovým průzkumem s jeho vyhodnocením a návrhy na zlepšení momentálního stavu.
Marketingová komunikace internetového obchodu
Všetulová, Kristýna ; Tomšů, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá změnou v marketingové komunikaci internetového obchodu Coffee Dream, která je realizována na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Coffee Dream, zabývající se především prodejem kávy. Dle výstupů provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky, taktéž si udržet stávající zákazníky a v neposlední řadě zvýšit povědomí o společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 560 záznamů.   začátekpředchozí175 - 184dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.