Název: Marketingový mix společnosti
Překlad názvu: Marketing Mix of a Company
Autoři: Vymazalová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; Marketing; marketingové analýzy; marketingové prostředí; marketingový mix; služby; SWOT analýza; zákazníci; competitors; customers; Marketing; marketing analysis; marketing environment; marketing mix; services; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205129

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-566030


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet