Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí142 - 151další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix nakladatelství PIEROT
Vlčková, Simona ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Víchová, Klára (oponent)
Struktura práce je uspořádána do dvou celků. Prvním je teoretická část, která se týká zpracování dané problematiky za pomoci literárních zdrojů. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu v aplikaci na jedno z nakladatelství na českém trhu se zaměřením na edukativní literaturu, přesněji řečeno cvičebnice pro poslední stupeň předškolního vzdělávání a žáky 1. - 4. třídy základní školy. Práce uvádí do historie nakladatelství a popisuje také specifika nakladatelského trhu. Cílem této práce je posouzení jednotlivých složek marketingového mixu se zaměřením na cenu a komunikaci produktu, ovšem pro úplnost marketingového mixu nemohou být vynechány ani neméně důležité složky produktu a distribuce. Závěr práce shrnuje jednotlivé poznatky a nastiňuje ve formě doporučení možná zlepšení, či nové formy propagace publikací.
Marketing služeb v reklamní společnosti Minds, s.r.o.
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Blažek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing služeb v reklamní společnosti. Je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. První část popisuje literární poznatky marketingu služeb a základní specifika reklamy, se zaměřením na venkovní reklamu. Praktická část znázorňuje marketing služeb v reklamní společnosti Minds a analyzuje prostřednictvím dotazníků spokojenost klientů s poskytovanými službami. Získané informace jsou vyhodnocené a interpretované.
Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Marešová, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingovým mixem farmaceutické společnosti. Popisuje jednotlivé části marketingového mixu společnosti Pfizer. Dále jsem se zaměřila na konkrétní produkt společnosti - multivitamíny Centrum.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.
Corporate Social Responsibility
Paulis, Peter ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma společenské odpovědnosti firem (z anglického CSR, Corporate Social Responsibility). Jsou zde porovnány 3 firmy ze stejného průmyslového odvětví -- cementárenský průmysl. V úvodu práce jsou popsané základní pojmy, reporting, měření společenské odpovědnosti. Praktická část se soustřeďuje na aktivity CSR ve zkoumaných společnostech.
Výzkum trhu dřevěných pelet v České republice
Kožoušková, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Wagnerová, Marie (oponent)
Výzkum trhu byl zadán na požadavek firmy, která plánovala vstoupit na český trh dřevěných pelet. V práci je zkoumána legislativa, politická situace, analýza bytů podle výstavby rodinných domů, analýza technické vybavenosti plynem ze sítě, analýza černého, hnědého uhlí a koksu. Dále je zahrnuto porovnání nákladů na vytápění jednotlivými palivy. Hlavní částí je pak analýza konkurence. Dále navazuje vyhodnocení dotazníků podniků vyrábějící kotle. Marketingovou částí se snažím navrhnout možnosti inzerce do časopisů a výstavy. Závěrem práce jsou výsledná doporučení pro firmu, jak postupovat při vstupu na český trh dřevěných pelet.
Aplikace marketingu jako služby "na poslední cestě"
Pohl, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kříček, Zdeněk (oponent)
Aplikace marketingu jako služby "na poslední cestě" a srovnání služeb pohřebních agentur nabízených ve Šluknovském výběžku.
Analýza marketingových komunikačních aktivit homeopatického přípravku Oscillococcinum v ČR
Franta, Jaroslav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se zabývá analýzou televizní reklamy homeopatického přípravku proti chřipce a nachlazení Oscillococcinum v České republice. První část je věnována teoretickému základu, zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace, metody stanovení marketingového rozpočtu a především na mediální plánování. Praktická část nejprve seznamuje se společností Boiron CZ a přípravkem Oscillococcinum a dále se věnuje televizní reklamě za období posledních dvou let. Za pomoci monitoringu mediálních výdajů analyzuje celý segment a hlavní konkurenty, data z výzkumu MML-TGI pak pomáhají při definici cílové skupiny a podrobnějšímu zkoumání jejích charakteristik, postojů a konzumace médií. Práce se dále zabývá analýzou dat sledovanosti z TV Metru a v neposlední řadě dokládá vliv televizní reklamy na vývoj prodejů přípravku Oscillococcinum za pomoci dat z výzkumu IMS Health.
Aplikace marketingu ve FN Motol
Marešová, Zuzana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Baudyšová, Jana (oponent)
Práce se zabývá marketingem ve zdravotnictví- konkrétně ve FN Motol. Popisuje služby nabízené touto nemocnicí a jak nemocnice marketing provádí. Dále jsem se zaměřila na kardiochirurgické oddělení.
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Lubas, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí142 - 151další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 PROCHÁZKOVÁ, Marie
29 PROCHÁZKOVÁ, Martina
31 PROCHÁZKOVÁ, Michaela
1 PROCHÁZKOVÁ, Milena
1 PROCHÁZKOVÁ, Miluše
9 PROCHÁZKOVÁ, Monika
1 Procházková, M.
2 Procházková, Magda
1 Procházková, Magdalena
5 Procházková, Marcela
1 Procházková, Mariana
19 Procházková, Marie
8 Procházková, Markéta
29 Procházková, Martina
31 Procházková, Michaela
2 Procházková, Miroslava
9 Procházková, Monika
1 Procházková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.