Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model institutu dětského ombudsmana v ČR
Nováková, Michaela
Nováková, M. Model institutu dětského ombudsmana v České republice. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou fungování instituce ombudsmana pro děti (práce se zaměřuje především na státy Evropské unie). Na začátku práce je představen systém vnější kontroly a činnost orgánů, které ji vykonávají. Větší prostor je věnován problematice veřejného ochránce práv a jeho činnosti. Dále se práce věnuje analýze zákonné úpravy a činnosti institutu dětského ochránce práv v několika evropských zemích. Ke zjištění jestli je institut dětského ombudsmana nutný v České republice, je v práci představen celý systém ochrany práv dětí v České republice. Poté se práce podrobně zaměřuje na slovenskou obdobu instituce – komisaře pro děti. Důraz je kladen převážně na zákonnou úpravu instituce a konkrétní řešené případy. Na základě předchozí analýzy, se hlavní část věnuje vytyčenému cíli práce a to sice vytvoření doporučení právního rámce pro fungování institutu dětského ochránce práv v České republice.
Znalosti žáků 2. stupně vybrané ZŠ o menstruačním cyklu
Nováková, Michaela ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Práce se zabývá gramotností žáků na vybrané ZŠ na téma menstruační cyklus. Zaměřena je pře- devším na základní informace o menstruaci a na to, jak vybraným respondentům toto téma více osvětlit. Cílem práce je zjistit, jaké je povědomí žáků na toto téma, upřesnit nesrovnalosti a případně vyvrátit nepravdivé informace. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické se věnuje vymezení pojmů - menstruace, historický kontext menstruačního cyklu, anatomie vnitřních a vnějších po- hlavních orgánů, charakteristika poruch menstruačního cyklu. Praktická část se zabývá ověřením znalostí žáků na vybrané škole. Výsledky dotazníkového šetření jsou zpracovány v podobě tabulek. Analýza dat, získaná pomocí dvojího dotazníkového šetření, ukazuje, že prvotně bylo 50,5 % odpovědí správných a po druhém šetření se úspěšnost zvýšila na 77,6 %. Dále analýza prokázala, že znalosti napříč ročníky 2. stupně ZŠ jsou podobné. Ani mezi 6. a 9. ročníky nejsou velké znalostní rozdíly V 6. ročnících byl prvotní počet správných odpovědí průměrně 13 a napodruhé se správnost zvýšila na 20; u devátých ročníků nejprve bylo průměrně 14 dobrých odpovědí a...
Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu
Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace pro firmu Skechers na českém trhu. Tento cíl se odvíjí od identifikace největších nedostatků značky. Nedílnou součástí práce je také srovnání a inspirace zvolenými konkurenčními firmami, tj. Nike a Under Armour. Cílovou skupinu vytvořené komunikační strategie bude mladá generace Y v České republice. Metody: Praktická část diplomové práce, tedy kvalitativní marketingový výzkum byl proveden formou hloubkového rozhovoru s dvěma vybranými zástupci z firmy Skechers a Under Armour. Rozhovor byl veden dle předem připraveného dotazníku, který byl pro oba respondenty totožný pouze se změnou firmy, kterou respondent zastupoval. Během rozhovoru bylo rozebráno sedm oblastí, kterým se dále věnuji ve své práci. Jako druhá byla použita metoda analýzy dokumentů, kde byly analyzovány dostupné elektronické dokumenty a materiály o dosavadní marketingové komunikaci firmy Skechers a vybraných konkurentů. Výsledky: Analytická část práce je věnována provedeným hloubkovým rozhovorům se zástupci firmy Skechers a Under Armour z nichž vyplývá, že mladá generace Y je plně zasažena značkou Under Armour naopak minimálně Skechers, pro kterou představuje cílovou potencionální...
Rozhodčí doložky ve spotřebitelských věcech s dopadem na exekuční řízení
Nováková, Michaela ; Pohl, Tomáš (vedoucí práce) ; Smolík, Petr (oponent)
Rozhodčí doložky ve spotřebitelských věcech s dopadem na exekuční řízení Abstrakt Rozhodčí řízení je jednou z forem alternativního řešení sporů. Institut rozhodčího řízení není nováčkem na poli práva. Jeho základy můžeme spatřovat již od pradávna. Dnešní právní úpravu rozhodčího řízení můžeme sledovat zhruba od první poloviny 19. století. Podstatou rozhodčího řízení je přenesení projednávání a rozhodování určitých sporů z pravomoci soudů, na rozhodce. Osoba rozhodce pak vydává rozhodčí nález, který může být uplatněn tím, v jehož prospěch byl vydán, jako vykonávací nebo exekuční titul. V právním řádu České republiky najdeme primární úpravu rozhodčího řízení v zákoně č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a o výkonu rozhodčích nálezů. Přijetím tohoto zákona v tehdejším znění došlo k rozšíření rozhodčího řízení na vnitrostátní spory. Díky rozhodčímu řízení tak mohly být řešeny i spory vznikající ze spotřebitelských smluv. Způsob řešení sporů mezi spotřebitele a podnikatelem se však ukázal jako hojně využívaný institut, dokonce až nadužívaný a i zneužívaný. Nastalá situace byla tak extrémní, že muselo dojít ze strany zákonodárce k novele zákona z důvodu posílení ochrany spotřebitele v rozhodčím řízení. Na daný vývoj nereagovala pouze moc zákonodárná, ale i moc soudní. Jelikož rozhodčí nález, jakožto výsledek...
Elektronická evidence tržeb
NOVÁKOVÁ, Michaela
Tato diplomová práce se zabývá elektronickou evidencí tržeb a jejím hlavním cílem je zhodnocení zavádění a realizace elektronické evidence tržeb (dále jen "EET") ve vybraném kraji České republiky. Teoretická část se věnuje studiu teoretických znalostí. Jsou zde popsány pojmy jako obchod, systémy obchodu, velkoobchod, maloobchod, pohostinství, cestovní ruch, tržby, elektronická evidence tržeb a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na výzkum pomocí dotazníků, které vyplňovaly subjekty podnikající v Jihočeském kraji, a řízených hloubkových rozhovorů s podnikateli z Jihočeského kraje a se zástupci z Finanční a Celní správy, jakožto kontrolními orgány v oblasti EET. Nakonec jsou zpracovány návrhy na zlepšení na základě dotazníků a řízených hloubkových rozhovorů.
"Special Relationship"? Britsko-americké vztahy v období vlády Baracka Obamy a Davida Camerona
Nováková, Michaela ; Sehnálková, Jana (vedoucí práce) ; Raška, Francis (oponent)
Když premiér Churchill hovořil ve svém projevu ve Fultonu v roce 1946 o zvláštních vztazích mezi Spojenými státy a Velkou Británií, zakládal své tvrzení na společných kulturních znacích a výrazném rozvoji spolupráce obou států za druhé světové války. Právě kulturní podobnost a společný cíl, jímž ve válečném období bylo zvítězit nad státy Osy a ve studené válce nad Sovětským svazem, byly základními předpoklady pro rozvoj jejich spolupráce. Po skončení studené války však termín "special relationship" nevymizel, naopak v období George W. Bushe a Tonyho Blaira byl používán snad ještě častěji, a to mimo jiné proto, že oba státy našly další společný cíl, boj proti terorismu. Po skončení této zlaté éry zvláštních vztahů však význam jejich partnerství poklesl. Práce "Special Relationship?" Britsko-americké vztahy v období vlády Baracka Obamy a Davida Camerona se věnuje zhodnocení britsko-americké spolupráce za současné vlády prezidenta Baracka Obamy a premiéra Davida Camerona, tedy od nástupu Davida Camerona v květnu 2010, po jeho odstoupení v červnu 2016. Ve sledovaném období byla spolupráce negativně ovlivněna několika faktory, proto se často hovoří o zhoršení britsko-amerických vztahů, či dokonce o jejich konci. Tato práce zodpovídá dvě hlavní otázky, kterými jsou, zda a do jaké míry byly...
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
Nováková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat užití a význam emocí v TV reklamě. Teoretická část práce se věnuje významu emocí pro člověka a jejich vlivu na spotřební a nákupní chování. Práce se zabývá využitím emocí v marketingu, především v marketingové komunikaci. Popsán je i způsob, jak pomocí emocí budovat pozitivní vztah k produktu/značce. Práce se věnuje také metodám, jakými lze emoce v marketingu měřit. Praktická část práce se zaměřuje na obsahovou analýzu TV reklamy. Analýza se zaměřuje na vybrané produktové kategorie a jejím cílem je potvrdit či vyvrátit hypotézu, že dané kategorie využívají v TV reklamě stejné nebo podobné emoční apely. Na základě výsledků obsahové analýzy je veden vlastní výzkum, jehož výsledek by měl určit, zda je emoční prvek v dané produktové kategorii opravdu funkční. Výzkum odhaluje, jaký postoj mají respondenti ke konkrétní emoci v TV reklamě a jakým způsobem byli reklamní kampaní ovlivněni.
Práce v neziskovém sektoru jako další kariérní výzva
Nováková, Michaela ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Tato práce si dává za cíl zjistit, jaké jsou motivy lidí k přechodu ze ziskového do neziskového sektoru a jaké jsou životní zkušenosti a názory těch, kteří si působení v obou sektorech vyzkoušeli. Práce zkoumá, jestli se dle respondentů sektory v něčem liší, popřípadě jak a také, zda je zkušenost s prací v obou sektorech nějak změnila. Konceptuální část zasazuje téma do širšího kontextu, kdy předkládá klíčové pojmy týkající se tématu, vysvětluje je s pomocí literatury a zároveň také přináší několik výzkumů týkající se pracovní motivace. V empirické části analyzuji výpovědi pěti respondentů, přičemž analýzu rozděluji do čtyř tematických bloků. Analyzuji zde začátek a vývoj kariéry respondentů, jejich motivy k přechodu ze ziskového do neziskového sektoru, dále pak jejich vlastní srovnání obou sektorů a dotýkám se zde i životní filozofie a kariérní budoucnosti respondentů. V dalších kapitolách poté přináším výsledky výzkumu a jejich srovnání s předloženou literaturou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
17 NOVÁKOVÁ, Magdalena
15 NOVÁKOVÁ, Marcela
31 NOVÁKOVÁ, Marie
44 NOVÁKOVÁ, Markéta
58 NOVÁKOVÁ, Martina
5 NOVÁKOVÁ, Milena
7 NOVÁKOVÁ, Miroslava
38 NOVÁKOVÁ, Monika
1 Nováková, M.
17 Nováková, Magdalena
17 Nováková, Magdaléna
15 Nováková, Marcela
2 Nováková, Marianna
31 Nováková, Marie
44 Nováková, Markéta
4 Nováková, Marta
58 Nováková, Martina
4 Nováková, Martina,
50 Nováková, Michaela
5 Nováková, Milena
4 Nováková, Miluše
2 Nováková, Miriam
7 Nováková, Miroslava
38 Nováková, Monika
3 Nováková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.