Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 155 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Případ Kramný aneb Vnímání viny obviněných z trrestné činnosti na základě různého mediálního referování
Kazda, Tomáš ; Končelík, Jakub (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Kauza Petra Kramného, jenž měl v Egyptě zabít svoji manželku a dceru, je od roku 2013 vepsána do paměti českého národa, jak díky své tragičnosti a nejasnosti, tak především díky mediálnímu pokrytí případu, které je předmětem této práce. Případ "Kramný" v této práci slouží jako předloha skutečného "mediálního procesu", skrze kterou se prostřednictvím dotazníku zkoumá efekt bulvárního a veřejnoprávního zpracování na čtenáře. Respondenti, na základě randomizace přidělení do jedné ze dvou skupin, se dozvídají o případu Matúše L., který měl zavraždit svoji přítelkyni, ve skutečnosti však pročítají články k případu "Kramný" - jedna skupina z privátní platformy blesk.cz, druhá z média veřejné služby ct24.cz. Umírněnost a distancovaný postoj ČT kontrastují se senzacechtivými narativy, které čtenářům nabízí Blesk. Výsledky kvantitativního šetření potvrzují hypotézu, že bulvární zpracování vede nejen k vyšší míře přisuzované viny obviněnému, nýbrž i k zápornějšímu hodnocení jeho povahových vlastností. Chování obviněného je navíc bulvárními respondenty vnímáno jako podezřelejší, přičemž tito respondenti mají zároveň větší důvěru v sílu i kvantitu důkazů. Ačkoliv v českém právním systému tato zjištění nutně neznamenají jakékoliv ohrožení justice, nabízejí minimálně potřebnou reflexi bulvárním médiím.
Případová studie centra moderního a současného umění Kunsthalle Praha
Melíšek, Matyáš ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování případové studie o centru současného a moderního umění Kunsthalle Praha prostřednictvím analýzy marketingového mixu a interpretováním dat získaných dotazníkovým šetřením. V rámci teoretické části práce je představena stručná historie instituce a jsou analyzovány nástroje 4P na základě teorie definované marketingovým teoretikem Edmundem J. McCarthym. V rámci analýzy byla také definována konkurence instituce a přidána podkapitola o online marketingu. Praktická část se zabývá vyhodnocením dat nasbíraných prostřednictvím dotazníkového šetření s cílem odpovědět na předem definované hypotézy týkajících se návštěvnosti jak Kunsthalle Praha, tak i dalších kulturních institucí. Šetření bylo provedeno mezi aktuálními a nyní nastupujícími vysokoškolskými studenty a čerstvými absolventy. Za použití kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu byla nasbírána data, které bylo možné statisticky interpretovat a najít tak kauzální vztahy mezi nimi. Cílem bakalářské práce je jednak představit historii a komunikační mix již zmiňovaného centra moderního a současného umění, ale především definovat vztah mezi touto institucí a vysokoškolskými studenty. Zda pro ně tato instituce představuje atraktivní místo, které chtějí navštěvovat a proč.
Marketingová analýza výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty
Kojšová, Alexandra ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovou analýzou výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty. Práce se zaměřuje na studenty, jelikož jsou jednou z hlavních cílových skupin. Cílem práce je zjistit, co ovlivní studenty při výběru výstavy, dále pak jaké informační kanály využívá při výběru výstavy a také jakou roli hraje pro studenta atraktivita umělce. Celá práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem muzea umění, art marketingem, Centrem současného umění DOX, Krištofem Kinterou a samotnou výstavou. Praktická část obsahuje výzkum, který je rozdělený do tří částí - polostrukturovaných rozhovorů, analýzy komunikačních aktivit a dotazníkového šetření. Závěrečná diskuze obsahuje zhodnocení výsledků a navrhovaná doporučení.
Návrh podnikatelského plánu cukrárny
Bradićová, Kristina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení luxusní cukrárny Carpe Culinam v centru Prahy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se podnikání a podnikatelského plánu, právních forem podniku a specifik marketingu v gastronomii, a vysvětluje teorie marketingového mixu rozšířených P, SWOT a PEST analýzy. Praktická část aplikuje teoretické poznatky na konkrétní podnikatelský záměr. Zahrnuje detailní popis podniku, analýzu odvětví, výrobní, marketingový, organizační a finanční plán, harmonogram a hodnocení rizik. Každá z těchto částí je podrobně rozpracována s cílem poskytnout co nejkomplexnější pohled na plánovaný podnik. Finanční plán detailně rozepisuje počáteční investice a plánovaný výkaz zisku a ztrát, což poskytuje jasný přehled o finančních aspektech podniku. V závěru práce je podnikatelský plán prezentován jako nástroj, který by mohl posloužit jako základ pro založení a provoz luxusní cukrárny Carpe Culinam. Klíčová slova podnikatelský plán, založení podniku, společnost s ručením omezeným, cukrárna, marketingový plán
Vliv sociální sítě TikTok na body image dospívajících v České republice
Chrastilová, Aneta ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
V dnešní digitální éře nabývají sociální média stále většího vlivu. Popularita sociální sítě TikTok vzrůstá zejména mezi adolescenty a zasahuje tak do různých oblastí jejich života. Jednou z těchto oblastí je také body image, neboli vnímání vlastního těla. Právě dospívající člověk připisuje vzhledu velkou důležitost. Tématem této bakalářské práce je vliv sociální sítě TikTok na body image dospívajících v České republice. Teoretická část práce popisuje sociální síť TikTok, poskytuje náhled do problematiky body image a ideálu krásy, a také představuje dosavadní výzkumy týkající se vlivu médií na body image. Praktická část je realizována formou kvalitativního výzkumu, konkrétně pomocí polostrukturovaných rozhovorů. Respondenty jsou muži i ženy ve věku 17-22 let, kteří jsou uživateli TikToku. Cílem výzkumu je zjistit, jakým způsobem dospívající v České republice vnímají vliv TikToku na body image. Výzkum se snaží zachytit jejich osobní zkušenosti, pohledy a postoje pro hlubší porozumění této problematiky. Dále se soustředí také na subjektivní vnímání body image u dospívajících uživatelů TikToku, na obsah, který tito uživatelé na TikToku konzumují a na ideál krásy, který dle jejich zkušeností obsah zobrazuje.
Marketingové strategie neziskových organizací na sociálních sítích a reakce jejich uživatelů
Bílková, Kateřina ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Háša, Marek (oponent)
Práce se věnuje marketingovým strategiím neziskových organizací na sociálních sítích v souvislosti s válkou na Ukrajině a zkoumá, jak uživatelské publikum na tyto strategie reaguje a jaké k nim zastává postoje. Teoretická část se proto zabývá pojmem nezisková organizace, kterou definuje stejně jako jednotlivé typy těchto organizací, dále pak marketingem, konkrétně sociálním marketingem a marketingem neziskových organizací jakožto stěžejními body práce, a poté marketingovými strategiemi neziskových organizací. Práce rozebírá také image a reputaci neziskových organizací a to, co ji tvoří. Samostatnou podkapitolou jsou rovněž faktory, které neziskové organizace od využívání sociálních sítí mohou odrazovat, a faktory úspěšnosti. Následuje kontextuální část, která se ve zkratce zabývá vypuknutím ozbrojeného konfliktu na Ukrajině a vybranými nejznámějšími neziskovými organizacemi, které působí v České republice. Následuje část metodologická, která popisuje zvolené metody kvalitativní a kvantitativní analýzy. Analytická část práce se věnuje nejprve kvalitativnímu dotazníkovému šetření, aby zmapovala základní trendy a charakteristiky lidí, kteří přispěli neziskovým organizacím jak v návaznosti na kampaně na sociálních sítích, tak těch, kteří měli motivaci jinou. Na tuto část poté navazují kvalitativní...
Public relations aktivity on-line investiční platformy: Případová studie Portu
Vaníčková, Tereza ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce s názvem Public relations aktivity on line investiční platformy: Případová studie Portu má za cíl zmapovat a popsat PR aktivity společnosti Portu v teoretické části je shrnuta rešerše odborné literatury zabývající se historií, a teoretickými pojmy veřejného mínění. Výzkumná část je věnována výzkumu, který vychází rámci případové studie jsou v této bakalářské práci zmapovány a následně zhodnoceny public relations aktivity on nvestiční platformy Portu analyzovaném roce 2021, který sám zakladatel Portu, Radim Krejčí, nazval rokem investičního boomu pro Portu a zároveň rokem, kdy společnost zaznamenala bezprecedentní růst. PR aktivity společnosti byly zkoumány z veřejně dostupných zdrojů, sociálních sítí společnosti, webových stránek a pomocí osobní komunikace s marketingovým manažerem společnosti, který se v Portu public relations věnuje. Výzkum je postaven na kvalitativní metodě případové studie a na kvantitativní obsahové ana a na dotazníkovém šetření u cílové skupiny společnosti. Metodologická část práce popisuje použité metody a jejich konkrétní uplatnění. Analyzovaná je úspěšnost tiskových zpráv v médiích, sentiment publikovaných mediálních obsahů o a čtenost publikovaných zmínek v roce 2021 o této investiční platformě s využitím nástroje závěru práce jsou tyto aktivity podle výsledků...
Personalized Marketing: A Consumer's Perspective on the Benefits and Invasions of Privacy
Demitrovičová, Lenka ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť pohľad spotrebiteľov na personalizovanú reklamu, so zameraním sa na vnímanie narušenia súkromia. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť najprv opisuje online marketing a jeho formy Následne je vymedzený personalizovaný marketing, so zameraním sa na jeho užitočnosť, kritiku a vysvetlenie personalization privacy paradox. Posledná časť teoretickej časti je zameraná na online súkromie, súvisiace problémy a dôležitosť dôvery a transparentnosti v tomto odvetví. V praktickej časti bolo cieľ práce zistiť, aké pozitíva a negatíva vnímajú spotrebitelia pri personalizovanej reklame, pri čom boli semištrukturované rozhovory zamerané aj na ich pohľad na narušovanie súkromia a konkrétne formy personalizácie.
Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Kibrik, Igor ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a komunikací k cílovým skupinám. Velicedůležitájejejichkomplexnost, kterájejednouzjehohlavních předností a konkurenčních výhod. Obecně je možné jej rozdělit do 2 rovin - organická, neplacená komunikace a výkonnostní, placená komunikace. Práce je zaměřena na výkonnostní část digitálního marketingu na sociálních sítích společnosti META, která se skládá z mnoha prvků. Počínaje typologií reklamy podle cíle - Konverzní, brandová, dosahová, aplikační, etc., přes možností cílení na jednotlivá publika - Podle věku, pohlaví, aktivity na Facebookové nebo Instagramové stránce, aktivity na stránce inzerenta nebo podobnosti s jinými uživateli těchto sítí, až po samotnou podobu zobrazované reklamy, která má 2 základní části - grafickou a textovou. Z kapacitních důvodů není možné v jedné práci obsáhnout kvalitně všechny možnosti marketingu, které platforma META nabízí, a proto se tato diplomová práce zaměří na zkoumání typové podoby výkonnostních reklam s cílem provést komparaci mezi storytellingovým formátem, ve kterém má reklama za cíl prodat produkt skrze ztotožnění zákazníka s prezentovaným příběhem...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 155 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Vranka, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.