Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Kibrik, Igor ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a komunikací k cílovým skupinám. Velicedůležitájejejichkomplexnost, kterájejednouzjehohlavních předností a konkurenčních výhod. Obecně je možné jej rozdělit do 2 rovin - organická, neplacená komunikace a výkonnostní, placená komunikace. Práce je zaměřena na výkonnostní část digitálního marketingu na sociálních sítích společnosti META, která se skládá z mnoha prvků. Počínaje typologií reklamy podle cíle - Konverzní, brandová, dosahová, aplikační, etc., přes možností cílení na jednotlivá publika - Podle věku, pohlaví, aktivity na Facebookové nebo Instagramové stránce, aktivity na stránce inzerenta nebo podobnosti s jinými uživateli těchto sítí, až po samotnou podobu zobrazované reklamy, která má 2 základní části - grafickou a textovou. Z kapacitních důvodů není možné v jedné práci obsáhnout kvalitně všechny možnosti marketingu, které platforma META nabízí, a proto se tato diplomová práce zaměří na zkoumání typové podoby výkonnostních reklam s cílem provést komparaci mezi storytellingovým formátem, ve kterém má reklama za cíl prodat produkt skrze ztotožnění zákazníka s prezentovaným příběhem...
Efektivita event marketingu značky Jägermeister
Kibrik, Igor ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
1.Abstrakt Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu část komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a představit jeho fungování na konkrétním příkladu aktivačních kampaní značky Jägermeister, která tomuto komunikačnímu kanálu věnuje mnoho prostředků a přikládá mu značnou pozornost. Práce představí značku Jägermeister, její historii, hodnoty, aktuální stav a konkurenci. V praktické části se tato bakalářská práce bude věnovat měřitelnosti a efektivitě event marketingu. Pomocí polostrukturovaného rozhovoru s brand managerem značky Jägermeister práce zjistí účel, myšlenky a cíle konkrétních event marketingových aktivací. Tyto informace poté porovná s reálným efektem a dopadem těchto aktivit na cílovou skupinu, které zjistí pomocí kvantitativních dotazníků. Hlavním přínosem této práce bude tedy výsledek výzkumu, který přispěje k řešení aktuálně nejdůležitějšího problému, který rezonuje celým segmentem event marketingu. Tím je efektivita event marketingu. Konkrétní výsledky, ke kterým se tato práce dobere, lze zobecnit a do určité míry tak přenést na celý event marketingový sektor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.