Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní vazby ČR-Rusko
Kuličková, Iveta ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Práce se zabývá charakteristikou obchodních vazeb mezi Českou republikou a Ruskem. Nejprve se věnuje popisu a porovnání české a ruské ekonomiky, poté se zaměřuje na obchodní vazby v období 1993-2005 jak po stránce kvalitativní, tak i po stránce kvantitativní. Dále se snaží nastínit možný budoucí vývoj těchto vazeb.
Firma T-mobile: postavení a marketingová strategie na českém trhu a v zahraničí
Tvrdá, Kristýna ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lukáš, Zdeněk (oponent)
Práce hodnotí současné postavení a marketingové strategie firmy T-mobile. Zachycuje historii firmy i její globální strategii. Velká pozornost je věnována dvěma evropským trhům mobilních operátorů, německému a českému. Práce popisuje vstup T-mobilu na německý a český trh, místní konkurenci i zákaznickou strukturu. Jednotlivé národní marketingové strategie pro tyto trhy charakterizuje pomocí nástrojů marketingového mixu.
Peru - Podnikateľské prostredie, obchodné zvyklosti a kultúrne špecifiká
Pauličková, Katarína ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Peru je z kultúrneho aj politického hľadiska veľmi bohatá krajina. Taktiež z ekonomického hľadiska dosahuje za posledné roky výborné výsledky. V súčasnosti priťahuje zahraničné investície a potenciálni obchodní partneri sa začínajú obzerať po príležitostiach uplatnenia sa na peruánskom trhu. Cieľom tejto práce je podať celistvý obraz o Peru a o možnostiach exportu a importu. Okrem charakteristiky peruánskeho trhu sú tu spomenuté aj dôležité zásady a administratívne postupy pri vstupe na trh. Záver práce je venovaný vzťahom medzi Českou republikou a Peru.
Podnikateľské prostredie, obchodné zvyklosti a kultúrne špecifiká Turecka
Šiserová, Tatiana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Práca sa zaoberá podnikateľským prostredím daného teritória a kultúrnymi zvyklosťami, z časti odpozorovanými z praxe. Poskytuje prehľad o Tureckej republike a jej začlenení do medzinárodného diania. Vzťah k iným krajinám a Českej rupublike.
Proces zavádění značky Kofola(r) na německý trh
Procházka, David ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Cílem práce je popsat možný nenákladný vstup značky a produktu Kofola na německý trh, resp. do Bavorska. Hypotézou práce je domněnka, že na bavorském trhu existuje mezera, kde cílový segment tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, kteří touží žít po svém a hledají svůj nápoj. V práci je dále rozpracována myšlenka vstupu vytvořením vlastní sub-kofola-kultury a rozšíření nápoje mezi jedince cílové skupiny pomocí multiplikace. Práce popisuje jeden možný proveditelný způsob vstupu ve městě Norimberk a nabádá k dalšímu výzkumu a zpracování dané tématiky. Podkladem práce bylo provedené dotazníkové šetření.
Špecifiká obchodu a podnikania v Kórejskej republike, spolupráca s Českou republikou
Poledňáková, Lucia ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Práca sa zaoberá podmienkami obchodu a podnikania v Kórejskej republike, ekonomickým vývojom Kórejskej republiky, hodnotí zahraničný obchod Kórejskej republiky z teritoriálneho aj komoditného hľadiska ako aj z hľadiska priamych zahraničných investícií. Posledná kapitola sa zameriava na analýzu česko-kórejskej zahraničnej spolupráce.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklostí a kulturní tradice v Bělorusku
Hvazdzitskaya, Sviatlana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Spolupráce státu a soukromých podnikatelů v současném Bělorusku není řízená určitým systémem norem, pravidel a postupů. Heslem podnikatelů Běloruska je "Dejte nám klidně pracovat".Proto za cíl své práce stavím nejenom seznámení s obchodními zvyky a kulturními tradicí podnikání v Bělorusku, ale především detailní popis aktuálního podnikatelského prostředí a odholení existujících v něm aktuálních problémů.
Marketingová strategie firmy KORYNA nábytek, a.s. na českém a ruském trhu, srovnání a konkurence
Skálová, Šárka ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie firmy. Je složena z teoretické a praktické části. Praktická část popisuje marketingovou strategii české nábytkářské firmy KORYNA nábytek, a.s. a porovnává použití jednotlivých nástrojů marketingu na českém a ruském trhu. Poslední kapitola se věnuje postavení firmy a srovnání s konkurencí na českém i ruském trhu.
Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích
Buřičová, Klára ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Škoda, Michal (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategii české firmy Hollandia Karlovy Vary a.s., která vyrábí mléčné výrobky. V práci jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace v této firmě na českém a vybraných zahraničních trzích. Závěrem této práce je uvedeno zhodnocení stávajícího stavu společnosti a návrhy možných řešení pro zlepšení situace.
Česká centra, jejich vývoj a role v rozvoji obchodních vztahů
Němečková, Jitka ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Tato práce představuje organizaci Česká centra, objasňuje její funkci, zařazuje ji do systému zastoupení České republiky v zahraničí a prosazování jejích zájmů, popisuje hlavní i vedlejší oblasti činnosti Českých center, podrobně rozebírá jejich aktivity v oblasti podpory obchodu a navazování mezinárodních obchodních styků, nastiňuje jejich vývoj od jejich vzniku z kulturně - informačních středisek přes současnost až k jejich možné budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.