Název: Firma T-mobile: postavení a marketingová strategie na českém trhu a v zahraničí
Autoři: Tvrdá, Kristýna ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lukáš, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce hodnotí současné postavení a marketingové strategie firmy T-mobile. Zachycuje historii firmy i její globální strategii. Velká pozornost je věnována dvěma evropským trhům mobilních operátorů, německému a českému. Práce popisuje vstup T-mobilu na německý a český trh, místní konkurenci i zákaznickou strukturu. Jednotlivé národní marketingové strategie pro tyto trhy charakterizuje pomocí nástrojů marketingového mixu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/267

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8558


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet