Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace a důsledky vzdělávání v Konzultačním středisku České zemědělské univerzity v Praze
Ulmová, Václava ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je identifikovat důvody, proč se lidé rozhodnou studovat v kombinované formě studia ČZU PEF v Konzultačním středisku Klatovy. Co je ke studiu motivuje a jaké důsledky pro ně toto studium má. Ukazuje se, že ne vždy jsou to jen osobní ambice. Teoretická část práce se zabývá motivací a vzděláváním dospělých. Čtenáři přiblíží hlavní pojmy spojené s touto oblastí. Praktická část se zabývá shromážděním, vyhodnocením a interpretací odpovědí na základě dotazníků s otevřenými otázkami a polostrukturovaných rozhovorů.
Sdílení znalostí ve společnosti
Bouzková, Jana ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem sdílení znalostí, který se praktikuje ve společnostech pomocí managementu znalostí. Je to poměrně nový obor a v plném rozsahu jej používá pár moderních společností. Pro práci byla vybrána společnost Business Media CZ s. r. o., ve které byla provedena analýza motivátorů působící na sdílení znalostí. Je to sice malá společnost, ale s managementem znalostí už pár let pracuje a má určitě, co zlepšovat. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zpracována formou literární rešerše a praktická část obsahuje vlastní zpracování. V první části byl popsán význam, cíle a základní pojmy managementu znalostí, jaké je vhodné prostředí pro sdílení znalostí a motivaci zaměstnanců ke sdílení znalostí a lepšímu výkonu. V druhé části (vlastní zpracování) bylo použito dotazníkové šetření, na základě kterého byl sestaven návrh na zlepšení sdílení znalostí v dané organizaci.
Podnikova kultura
Svačinová, Tereza ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o podnikové kultuře, která je nedílnou součástí prosperujícího podniku. První část je soustředěna na teoretická východiska daného tématu, která byla postavena na studiu odborné literatury. Jsou zde popsány základní pojmy, dále je zde charakterizována samotná podniková kultura, její historie, vytváření, struktura, prvky, typologie, obsah a síla, zkoumání, vliv na jedince a změna. V praktické části byla provedena identifikace pomocí dotazníku jako nástroje dotazování a pozorování ve společnosti S&T CZ s.r.o., výsledky byly interpretovány a bylo navrženo zlepšení či řešení stávající situace.
Online marketingový audit
Voráček, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou online marketingu ve společnosti Alensa, s.r.o. V úvodní části práce je rozebrána problematika internetového marketingu včetně jeho nástrojů. V praktické části jsou analyzovány 3 zahraniční projekty společnosti na základě online marketingového auditu. V práci jsou detailně zkoumány 3 weby společnosti, včetně jejich analýz návštěvnosti a konkurence. Další část je věnována samotným nástrojům internetového marketingu. Nástroje jsou rozebírány jeden po druhém a okomentovány konkrétními hodnotami. Zvlášť byla od nástrojů oddělená část SEO, která byla zkoumána z technického hlediska. Dále byla analyzovaná účinnost webu z hlediska použitelnosti a důvěryhodnosti. Práce si klade za cíl ohodnotit stav současného online marketingu ve zkoumané společnosti a díky zkoumání na třech trzích zároveň dospět k obecnějším závěrům. V práci došlo k okomentování všech výsledků a návrhů některých doporučení, které by měly společnosti z hlediska online marketingu prospět.
Návrh systému hodnocení a odměňování zaměstnanců
Vyskočilová, Dana ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá systém hodnocení a odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti. Na základě informací čerpaných z odborné literatury sumarizuje základní pojmy řízení pracovního výkonu, hodnocení a odměňování zaměstnanců. Byla provedena analýza současného stavu hodnocení a odměňování ve společnosti a kvalitativní výzkum spokojenosti a motivace zaměstnanců. Po zhodnocení analýzy a výzkumu byl navržen nový systém hodnocení a odměňování zaměstnanců.
Podnikatelský projekt
Hašková, Barbora ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce)
Účelem této diplomové práce je dát návod na vytvoření podnikatelského projektu začínajícím podnikatelským subjektům. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části definuji pojmy, které souvisejí s právními formami podnikání, dále také objasním možné zdroje financování. Poslední kapitola teoretické části pojednává o významu a struktuře podnikatelského projektu nově vznikající společnosti. V praktické části představím podnikatelský záměr a právní formu podnikaní, kterou jsem si pro podnikatelský projekt vybrala a uvedu výhody a nevýhody vybrané právní formy a důvod, proč jsem si právě tuto právní formu vybrala. Dalším krokem mé práce bude seznámení čtenáře s analýzou okolí podniku a marketingovou studií. Nejdůležitější část praktické části této diplomové práce je finanční plán, kde transformuji předchozí části podnikatelského projektu do číselné podoby. V souladu s poznatky uvedenými v teoretické části vytvořím podnikatelský plán společnosti, která svou činnost orientuje na fotografické služby.
Podnikatelský projekt
Hašková, Barbora ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce)
Účelem této diplomové práce je dát návod na vytvoření podnikatelského projektu začínajícím podnikatelským subjektům. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části definuji pojmy, které souvisejí s právními formami podnikání, dále také objasním možné zdroje financování. Poslední kapitola teoretické části pojednává o významu a struktuře podnikatelského projektu nově vznikající společnosti. V praktické části představím podnikatelský záměr a právní formu podnikaní, kterou jsem si pro podnikatelský projekt vybrala a uvedu výhody a nevýhody vybrané právní formy a důvod, proč jsem si právě tuto právní formu vybrala. Dalším krokem mé práce bude seznámení čtenáře s analýzou okolí podniku a marketingovou studií. Nejdůležitější část praktické části této diplomové práce je finanční plán, kde transformuji předchozí části podnikatelského projektu do číselné podoby. V souladu s poznatky uvedenými v teoretické části vytvořím podnikatelský plán společnosti, která svou činnost orientuje na fotografické služby.
Online marketingová komunikace
Krůta, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Ve světě internetu čím dál více roste význam on-line marketingu, který je pro existenci firmy nezbytný, proto se předkládaná práce zabývá problematikou on-line marketingové komunikace pro internetový obchod, a to s cílem navrhnout pro vybraný e-shop takovou on-line marketingovou komunikaci, která zvýší jeho konkurenceschopnost na trhu. Koncepce práce je založena na zpracování literární rešerše, v rámci které je uveden význam on-line marketingové propagace i marketingové komunikace včetně užívaných marketingových nástrojů. Na to navazuje praktická část, jejímž úkolem je analyzovat současný stav on-line marketingové komunikace e-shopu Lilian.cz, jež se zabývá internetovým prodejem české pečující kosmetiky. Za tímto účelem jsou podrobeny zkoumání dosud využívané marketingové nástroje pro on-line propagaci, na základě čehož jsou určeny on-line marketingové nástroje, ve kterých má e-shop rezervy, případně je dosud nevyužívá, ačkoliv by zvýšily jeho úroveň propagace na internetu. Na základě těchto informací je následně vytvořen návrh on-line marketingové komunikace, který by svojí realizací odstranil zjištěné nedostatky, rozšířil portfolio dosud využívaných on-line marketingových nástrojů, a tím i zlepšil pozici e-shopu mezi ostatními na internetu.
Podnikatelský projekt na základě franchisingu
Zavázalová, Kateřina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským projektem na základě franchisingu. Pro tento způsob podnikání byla vybrána společnost The Little Gym, která se zabývá poskytováním služeb a to přesněji lekcemi cvičení pro děti ve věku 3 měsíců až 12 let a to ve specializované tělocvičně. Cílem této práce je vytvoření a ekonomické vyhodnocení podnikatelského projektu v oblasti fitness s využitím franchisingu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části autorka využila dat z Českého statistického úřadu a vytvořila srovnání předpokladů vývoje porodnosti dětí, příjmové podmínky rodin, podíl mladistvých vůči obyvatelstvu a další, a to mezi krajskými městy Hradec Králové, kde má nova pobočka vzniknout a Ostravou, kde se pobočka nedávno otevřela. Marketingový výzkum potencionálních zákazníků byl zaměřen na jejich názory a postoje k pohybovým aktivitám. Dále byla provedena segmentace trhu a analýza konkurence, neboli Porterův model. Finanční plán byl vytvořen na základě výpočtů z dostupných dat. Závěrem byl zhodnocen podnikatelský plán včetně zhodnocení ekonomické stránky projektu.
Změna poskytovatele e-shopu
Kozel, Tomáš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá projektovým managementem a internetovým marketingem. Práce zahrnuje teoretickou část, kde jsou vymezeny jednotlivé pojmy a charakterizovány jednotlivé postupy a metody, které jsou užívány v projektovém managementu a internetovém marketingu. Praktická část je zaměřena na tvorbu projektu pro změnu poskytovatele e-shopu ve vybraném podniku. Cílem této bakalářské práce je tvorba projektu pro změnu poskytovatele e-shopu u vybrané společnosti. Projekt bude tvořen na základě postupu, který je vymezen projektovým managementem. Jednotlivé projektové činnosti jsou zaměřeny na přípravu a tvorbu internetového obchodu, včetně užití vhodných marketingových nástrojů na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Pilař, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.