Název:
Změna poskytovatele e-shopu
Překlad názvu:
Changing provider of e-shop
Autoři:
Kozel, Tomáš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá projektovým managementem a internetovým marketingem. Práce zahrnuje teoretickou část, kde jsou vymezeny jednotlivé pojmy a charakterizovány jednotlivé postupy a metody, které jsou užívány v projektovém managementu a internetovém marketingu. Praktická část je zaměřena na tvorbu projektu pro změnu poskytovatele e-shopu ve vybraném podniku.
Cílem této bakalářské práce je tvorba projektu pro změnu poskytovatele e-shopu u vybrané společnosti. Projekt bude tvořen na základě postupu, který je vymezen projektovým managementem. Jednotlivé projektové činnosti jsou zaměřeny na přípravu a tvorbu internetového obchodu, včetně užití vhodných marketingových nástrojů na internetu.
The bachelor thesis deals with project management and internet marketing. Thesis consists of research part where individual terms are outlined and individual procedures and methods are described and practical part, which is focused on creation of a particular project to change e-shop provider in a selected company.
Goal of this thesis is a creation of the project to change e-shop provider
in a selected company. It will be created on the foundations of the procedure, which
is described by the project management. Individual project activities are aimed
at preparation and creation of the e-shop, including the use of appropriate marketing tools on the internet.
Klíčová slova:
AdWords; e-shop; internetový marketing; PPC reklama; projekt; projektový management; rizika projektu; SEO; Sklik; sociální sítě