Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace DFL a Bundesligy
Kaminski, David ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce rozebírá sportovní marketingové strategie využívané německou Bundesligou a jejím řídícím orgánem, Deutsche Fußball Liga (DFL), s důrazem na komunikační kanály a srovnávací analýzu s klíčovými evropskými soupeři. V první části práce jsou rozebrány teoretické základy sportovního marketingu, marketingový mix ve sportu a cílové skupiny, poté následuje historický kontext Bundesligy a vzniku DFL. Následně je zkoumána komunikační strategie DFL pro sezónu 2021/22 se zaměřením na kanály, jako jsou sociální sítě, webové stránky, mediální komunikace a DFL Magazin. Je provedeno srovnání marketingových strategií anglické Premier League, španělské La Ligy, italské Serie A a francouzské Ligue 1 s cílem identifikovat jedinečné silné stránky DFL a oblasti, které je možné zlepšit.
Užití současných AI nástrojů, jejich vývoj , limitiy a predikce ve strategickém boji v informační válce
Štěpánová, Barbora ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Práce se bude zabývat sou asným stavem AI technologií v provázání s dezinformacemi a informa ní válkou, jejich možným vývojem, limity a obavami. V rámci teorie budeme vycházet z již ustálených koncept prací, mapujících sou asný stav, ale i predikujících budoucnost, formulujících možné limity a pokládajících otázky do budoucna. K pochopení sou asného stavu jsou prezentovány i r zné p ípadové studie relevantní k tématu. V praktické ásti bude proveden výzkum formou focus group, která bude diskutovat záv ry a podn ty vzešlé z teoretické ásti a analýz. Následovat bude diskuse výsledk a záv r, ve kterém nastíníme p ínos mezidisciplinární debaty, zhodnotíme vliv fact-checkingu, možnosti financování nebo roli lov ka v hybridním p ístupu.
Vliv umělé inteligence na vnímání kvality a důvěryhodnosti obsahu v digitální komunikaci
Richter, Martin ; Slavíček, Daniel (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv umělé inteligence (AI) na digitální komunikaci, vnímání obsahu a potenciální negativní důsledky spojené s generovaným obsahem. Práce také předkládá možnosti, které generativní umělá inteligence přináší v kontextu tvorby multimediálního obsahu. Zároveň se věnuje faktorům a zkreslením, které ovlivňují vnímání takto generovaného obsahu. Práce také analyzuje povědomí a schopnosti žáků základních a středních škol v oblasti generativní AI. Výsledky ukazují, že studenti mají povědomí o schopnostech generativní AI, ale mají potíže s rozpoznáním generovaného obsahu, což poukazuje na potenciální rizika spojená s manipulací a dezinformacemi.
Public relations v českém startupovém prostředí: případová studie společnosti Twisto
Zíka, Tadeáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations ve startupech. Cílem práce je identifikovat specifika public relations pro startupy, zejména ve srovnání s public relations pro tradiční korporace. Tímto práce začíná vyplňovat mezeru v akademickém zkoumání tohoto tématu, kterému se zatím nejen v České republice takřka nikdo nevěnuje. Práci lze rozdělit na dvě hlavní části. V té první, teoretické, autor hledá základní definiční znaky startupů, popisuje jejich fungování a stručně představuje historický vývoj tohoto typu podnikání v České republice. Zároveň stručně představuje obor public relations, zejména jejich definici a možná dělení. V závěru teoretické části autor představuje zahraniční literaturu týkající se tématu public relations ve startupech. Zatímco v Česku se literatura tímto tématem nezbývá vůbec, ani v zahraničí ji není mnoho. Druhá část práce, praktická, se zaměřuje na případovou studii společnosti Twisto, jednoho z prvních úspěšných českých startupů. Případová studie nejdříve představuje základní informace o společnosti, následuje kvantitativní analýza jejích mediálních zmínek a největší prostor je věnován hloubkovému rozhovoru s Janem Hustákem, PR manažerem Twista a majitelem PR agentury zaměřující se startupy, jehož předmětem jsou public relations aktivity Twista a...
Případová studie marketingové komunikace Crypto.com v rámci významných sportovních akcí
Kamiš, Kilián ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační výstupy kryptoměnové směnárny Crypto.com na významných sportovních akcích mezi lety 2021 a 2022. Jelikož problematika kryptoměn a blockchainu v současnosti není obecně známá, věnuje se jí teoretická část práce. V úvodních třech kapitolách představuji dle parametru tržní kapitalizace hlavní kryptoměny, které má Crypto.com ve svém portfoliu. Součástí exkurze do světa virtuálních měn je také vhled do podstaty fungování blockchainu a jeho potenciálního využití v marketingu. Praktická část je reprezentována obsahovou studií, která analyzuje mediální a sponzorská partnerství mezi Crypto.com a značkami na poli profesionálního sportu. Jednotlivé fragmenty jsou analyzovány primárně v návaznosti na výzkum společnosti Morning Consult, který mapoval vztah sportovních fanoušků ke kryptoměnám a blockchainu. Ve druhé části jsou vlastní obsahovou analýzou popsány reklamní výstupy konkurence z řad kryptoměnovcýh směnáren v rámci Super Bowlu z roku 2022 a jejich vliv na aktuální konkurenční postavení na trhu. Práce je zakončena doporučením a závěry, které plynou ze stanovených výzkumných otázek.
Návrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krize
Vrátilová, Debora Marie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.
The influence of social media on the development of children aged 13 to 15
Tsyhannyk, Oleksandra ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Sociální média v posledních několika desetiletích exponenciálně rostla, a neustále se vyvíjejí a pronikají do všech aspektů našeho každodenního života. Tato bakalářská práce se ponoří do problému, jak jsou děti ve věku 13-15 let ovlivňovány sociálními sítěmi a jaký dopad mají sociální sítě na jejich vývoj. Nejprve práce vysvětluje historii sociálních médií, poté přechází k prezentaci současného stavu sociálních sítí a nejpopulárnějších platforem. Po představení tématu z obecného pohledu se práce ponoří hlouběji do problematiky mladších teenagerů a sociálních sítí, do zkoumaní relevantních procesů a efektů. Druhá část této práce zahrnuje praktický výzkum na dané téma, analýzu jeho výsledky a následnou diskusi.
Komparace marketingových strategií vybraných českých klinik estetické medicíny
Phamová, Phu Thaonhi ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím klinik estetické chirurgie Asklepion a Esthé. Při zhotovení teoretické části byla využita metoda literární rešerše. Nejprve je představen diskurz estetické medicíny od (napsala bych z dob) dob Československa až po současnost. Následně se práce okrajově zabývá i související problematikou etiky a dalším kontroverzním tématům. Teoretická část je zakončena vysvětlením termínů z marketingového a komunikačního mixu. Pro celkové ukotvení jsou definice rozšířeny o specifika ze zdravotnictví. Následuje praktická část, která vychází z obsahové analýzy komunikačních mixů klinik. Konkrétně se jedná o analýzy 4P, různých forem reklam, osobního prodeje, word of mouth, PR, event marketingu a online komunikace s důrazem na sociální sítě. Součástí analýzy kliniky Asklepion je hloubkový rozhovor s marketingovým ředitelem Ing. Martinem Kubáněm, který poskytl interní náhled do komunikační strategie společnosti. Marketingovou komunikaci kliniky Esthé komentuje doc. MUDr. Ondřej Měšťák Ph.D., syn doc. MUDr. Jana Měšťáka, CSc., tedy zakladatele kliniky. Hloubkové rozhovory si kladou za úkol dodat analýzám na komplexitě. Cílem práce je vystihnout charaktery komunikací jednotlivých klinik. Následuje samotné porovnání marketingových strategií zařízení Asklepion a Esthé,...
Umělá inteligence jako nástroj pro personalizaci reklamy
Němeček, Josef ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá trendem využití umělé inteligence jako nástrojem pro personalizaci v reklamě a jejími vlivy na zákazníka. Cílem této práce je zmapovat a popsat využívané nástroje umělé inteligence, jejich zasazení do marketingové praxe a efekt, který mají na zákazníka. V rámci experimentu jsou účastníkům na základě jejich osobnostních rysů vytvořeny v reálném čase různě personalizovaná reklamní sdělení, která se pak v analýze vyhodnocují ve třech dimenzích - vnímání reklamy, relevance reklamy a úmysl prokliku. Na základě těchto dimenzí je zkoumána efektivita personalizace, hyper- personalizace a míra dopadu obav o soukromí na internetu na hodnocení reklamy. Výsledky naznačují pozitivní efekt na míry personalizace na všechny dimenze, ale nejasné efekty u hyper-personalizované reklamy a vlivu obav o soukromí na internetu.
Using peak-end rule in advertising and comparing its effectiveness to different age and gender categories
Kozeleková, Kristína ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
This bachelor thesis deals with the application of peak-end effect in the realm of advertisement. The aim of the thesis is to explain the peak-end effect and to try to observe the rule's effect with regard to commercial advertisement. Consecutively the thesis presented 3 different commercials each presenting 3 different commercial products to the participants. Participants' enjoyment was recorded throughout the screening of the commercial with the help of a sliding bar. The results were then visualized using graphs and subsequently examined to try to determine if the peak-end effect was present or if it had any affect on the participants in any way.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Koblovský, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.