Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,155 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
Marketing Strategy of a Company Entering Foreign Market
Mazuch, Jan ; Miholová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with creating marketing strategy at a foreign market for EC Engineering Company which offers services in software simulations. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Marketingová strategie vznikající florbalové akademie
Fiala, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených metod primárního výzkumu a analýz mikroprostředí, makroprostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného vstupu a působení Florbalové akademie na trhu.
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis analyses the possibility of expansion of Burda Auction, s.r.o. into German market with philately. It includes analytical methods and theoretical knowledge which is then used for analysis of German market with philately and analysis of competition environment. Then it proposes suitable expansion strategies for the entry of Burda Auction, s.r.o. into the German market.
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
First of all, the theoretical part of thesis should assist reader to understand the digital transformation of companies, how it affects Business-to-Customer segment, especially building the business models and digital strategies of companies in retail industry. Main purpose of this report, however, is to show this digital transformation on live example of footwear and apparel retailer Geox S.p.A, specifically its German subsidiary Geox Deutschland Gmbh (hereinafter Geox). Two main areas of digital transformation are being investigated. Firstly, possibilities of leveraging a digital channels and assets in order to revenue increase. Secondly, opportunities of technology utilization in order to leverage the data from all channels and enhance the customer experience. The evaluation of German market digitalization level is based on secondary analysis of qualitative data, which has proved to be effective way in providing useful insight for chosen topic. The evaluation of Geox’s digital strategy itself is based on analysis of both, primary and secondary data. The results of analyses revealed that Geox put significant effort into its digital transformation; especially in the area of integration online and offline channels, social media marketing, rich content management or growing of brand awareness due to interactive marketing campaigns. However, this report recognizes plenty weaknesses of Geox digital strategy as well. Specifically, missing solid mobile strategy, wanting digital technology in store, substandard cooperation between headquarter and franchisees in marketing campaigns, poorly personalized websites and inadequate tailored offers to customers. Basically, in spite of effort which has been put into its digital transformation, Geox is not truly following contemporary trends. Wherefore, several steps identified in recommendations should be followed by Geox in order to remain competitive in the future.
Komunikační strategie společnosti PLASTIC BOX CZ, s.r.o.
Vlašínová, Radka ; Brejchová, Ingrid (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování kompletního komunikačního mixu společnosti PLASTICBOX CZ, s.r.o. Studie je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část práce podrobně rozebírá teoretická východiska jednotlivých marketingových nástrojů, které jsou následně ověřeny v části druhé.
Marketing Strategy of the Selected Company
Guštafíková, Michaela ; Choleva, Michal (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master‘s thesis is focused on drafting a marketing strategy proposal and recommendation for Petit Press, a.s., which owns a discount aggregator Zľavy.sme.sk. The first part of the thesis describes the individual aims of the work. The second chapter focuses on the theoretical background of the work that is needed to better understand this issue. The third chapter is focused on the application of this knowledge in the analysis of the marketing mix and the environment in which the aggregator operates, and also describes the marketing research realized among customers of the aggregator. Based on the data and facts, the last chapter of the thesis presents specific proposals for adjusting and improving the marketing strategy of aggregator SME.
Návrh marketingové strategie firmy
Židlíková, Eva ; Pokorná, Pavlína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Židlíková, E. Marketingová strategie firmy. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické, 2014. Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu brněnské cestovní kanceláře Victoria. Hlavním cílem je vytvoření marketingové strategie firmy na základě marketingového výzkumu a analýz, které zjišťují preference a zájmy spotřebitelů v cestovním ruchu. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V praktické části uvádím poznatky, týkající se samotné práce.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Šimo, Martin ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. Práca obsahuje tiež vzorový návrh elektronického obchodu s dôrazom na jednoduchosť prevádzky a automatizáciu procesov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,155 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.