| |
| |
|
Návrh podnikatelského plánu pro založení čajovny
Jezberová, Pavla ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem pro založení čajovny. V teoretické části je vymezen podnik a podnikatelský plán, následně jsou provedeny analýzy vnitřního i vnějšího prostředí, ze kterých vychází návrh podnikatelského plánu včetně obchodního, marketingového, finančního a organizačního plánu a řízení rizik, které poslouží jako vodítko pro budoucí majitelku plánované nově otevřené čajovny ve městě Náchod.
|
|
Návrh na zlepšení komunikačního mixu fitness centra
Bumbálek, Michal ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu fitness centra Infitness, které poskytuje tělovýchovné sportovní služby v oblasti fitness a kondičního cvičení v centru Uherského Hradiště. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje veškeré teoretické poznatky na základě odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně použity při analýze současného stavu společnosti, která vede k vlastním návrhům řešení, ke zlepšení stávající marketingové komunikace podniku.
|
|
Spokojenost zákazníků
Marečková, Tereza ; Tunkl, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků. Byly vytvořeny dílčí analýzy podniku a na jejich základě sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Na to navazuje návrhová část práce s konkrétními návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
|
| |
|
Podnikatelský záměr
Kopecký, Markéta ; Pernica, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce, zpracovaná jako podnikatelský záměr, se zabývá problematikou zavedení další činnosti vedle stávajících. Samotnému podnikatelskému záměru předchází detailní analyzování samotné společnosti a jejího okolí. Dále pak obsahuje hodnocení výsledků analýz a návrh postupu zavedení nové činnosti.
|
|
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce z oblasti marketingu je zaměřená na zlepšení marketingového řízení firmy Red Bull, která je předním výrobcem energetických nápojů na světě. Svou prací bych chtěla přispět ke zlepšení marketingového řízení firmy a navrhnout nový způsob komunikace, jak oslovit stávající konzumenty či nekonzumenty tohoto energetického nápoje. Výsledky této práce budou navrženy managementu firmy Red Bull k následnému uvedení do praxe.
|
| |
|
Projekt fúze městských lázní Třeboň zhodnocení
BLAŽKOVÁ, Eva
Cílem bakalářské práce je zhodnocení fúze městských lázní Třeboň, s. r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na úvod do problematiky, charakteristiku a cíle projektu restrukturalizace spojovaných lázeňských společností. Tato část vymezuje teoreticko-metodologická východiska, nutná pro zpracování části praktické, dále popisuje město Třeboň i historické skutečnosti vývoje lázeňství v Třeboni, které potvrzují technickou opodstatněnost a tím i perspektivnost lázeňství. Dále uvádím stručnou charakteristiku již nově vzniklé společnosti Slatinné lázně Třeboň s.r.o., poskytovaných lázeňských služeb, kapacitu lázní a ekonomický stav lázní před fúzí a po fúzi. V praktické části je použita sekundární analýza dat, při které jsou použita data před fúzí z let 20142016 a data l roku po fúzi, tj. z roku 2017, zaměřená na sledování výkonu lázní počty klientů, jejich struktura dle čerpaných služeb a průměrná délka pobytu. Dále jsou zpracovány ekonomické údaje popisující výkony společnosti, které jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů a přímo ze společnosti Slatinné lázně Třeboň s.r.o. Pro zhodnocení fúze je také proveden kvantitativní a kvalitativní výzkum zaměřený na získání vhledu do sociální reality prostřednictvím dotazníkového šetření. Jsou také využita data, která společnost shromažďuje pomocí zpětné vazby klientů v systému "AskNow". V další části se práce opírá o statistické potvrzení skutečností kapacitního a především ekonomického vývoje při dodržení celkového rozvoje technického a léčebného standardu, které potvrzují rozpracované údaje SWOT analýzou. Bakalářská práce se snaží dokládat opodstatněnost fúze i z pozice situace českého léčebného lázeňství, které je vyvoláno potřebou financování z více zdrojů než pouze ze zdrojů státního zdravotnictví. Uvedená potřeba financování je dostupná pro ekonomicky a kapacitně silný subjekt, kterým se po provedené fúzi Slatinné lázně Třeboň s.r.o. stávají s perspektivou dalšího rozvoje a získání pevného umístění z pohledu celkové technické a ekonomické atraktivity mezi předními lázeňskými domy v České republice podložené zájmem pacientů o služby a servis městských lázní Třeboň.
|