Název: Spokojenost zákazníků s nabízenými službami a produkty vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction with Offered Services and Products of Selected Company and Proposals for its Improvement
Autoři: Matlas, Michal ; Kada, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; kavárna; Marketing; marketingový výzkum; Porterův model pěti konkurenčních sil; SLEPT analýza; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; zákazník; café; customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research; Porter's five forces model; questionnaire; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81273

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377389


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet