Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Profesionální image lékárníka a jeho vliv na spokojenost zákazníků
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem předkládané bakalářské práce je uvést základní principy formování image profesionálního pracovníka a podat obraz o tom, jaký má vliv na úspěšnost podnikání a na zákazníky. Zaměřuje se na identifikaci osobnostního profilu úspěšného lékárníka včetně doporučení kvalifikovaných firem v oblasti školení, zabývajících se touto problematikou.
Návrh postupu manažera při stmelování pracovního kolektivu
Stejskalová, Barbora ; Otisk, Aleš (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí se vznikem pracovního týmu a procesem pracovního stmelení příslušníků týmu. Ve své teoretické části práce obsahuje seznámení a vysvětlení základních pojmů vztahujících se k dané problematice. Jedná se zejména o problematiku osobnosti manažera, teorii sociálních skupin a pracovních týmů a styly vedení a řízení týmů. Poslední kapitola obsahuje obecná doporučení základních dovedností manažera v oblasti vedení a řízení týmů. Praktická část je zaměřena na analýzu zkoumaného souboru, rozbor zjištěných skutečností s vyhodnocením. Cílem práce je návrh takové strategie postupu managera, která vede ke stmelení pracovního kolektivu a tím i ke zvýšení efektivity práce.
Terorismus z pohledu sociální psychologie
Knorková, Alžběta ; Boukalová, Hedvika (vedoucí práce) ; Výrost, Jozef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou fenoménu terorismu z pohledu sociální psychologie. Vymezuje pojem terorismus, jeho druhy a cíle. Dále se práce věnuje osobnostním a skupinovým proměnným, které se podílejí na vzniku tohoto fenoménu. Jsou zde rozpracovány i některé přístupy k analýze terorismu a osobnost teroristy v souvislosti s motivací, vulnerabilitou, traumatem či abnormalitou. V kontextu s osobností teroristy je věnována pozornost i morálnímu odpoutání a profilu teroristy. Práce navazuje kapitolou o struktuře a dynamice teroristické skupiny, zde jsou uvedeny například sociální vlivy teroristické skupiny na své členy. Součástí práce je i návrh kvalitativního výzkumného projektu. Ten si klade za cíl zmapovat proměnné, které se v životech teroristů opakovaně objevují a mohou hrát roli v procesu rozhodování o připojení se k teroristické organizaci. Důraz je kladen na významné životní okamžiky, které se rovněž mohou podílet na vzniku terorismu. Klíčová slova: terorismus, osobnost teroristy, teroristická skupina, sociální psychologie
Psychologie zla
PODLAHOVÁ, Eliška
Tato práce je zaměřena na zlo v psychologii, etických přístupech, a také na zlo s ohledem na sociální práci. Nejprve jsou zde vyjmenovány některé etické přístupy ke zlu, dále je stručně představen vývoj morálky. V práci je mimo jiné věnována pozornost rysům osobnosti, projevům chování a poruchám osobnosti. Součástí práce jsou rovněž některé poznatky o zlu ze sociální psychologie.
Útlak: Divadlo utlačovaných
Drahovzalová, Dominika ; Doubek, David (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o Divadle utlačovaných. Zasazuje tuto metodu do dalších paradivadelních systémů, akčního výzkumu a technik sociální pedagogiky. Snaží se jí popsat a to i se shrnutím filozofických základů. Cílem výzkumné části práce je zmapovat konkrétní dílnu divadla a zkušenosti jejich účastníků. Na nich popsat procesy, které působí na jedince v průběhu dílny ve vztahu k útlaku. Případně odhalit, které prvky jsou pro práci klíčové. Tím přispět k vydefinování zařazení metody do výše zmíněných systémů. Podpořit její další rozvoj a šíření. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Postoje žáků staršího školního věku k výtvarnému umění
HÁTLOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá postoji žáků staršího školního věku k výtvarnému umění. Práce je rozdělena do dvou částí. V rámci teoretické části je pozornost nejdříve zaměřena na samotného žáka z pohledu vývojové a sociální psychologie. Následující část je věnována postojům z pohledu obecné a sociální psychologie. Dále je řešena problematika vzdělávacích institucí a jejich kurikulárních dokumentů s přihlédnutím na výtvarný obor, zda výstupy předmětu splňují určité cíle vizuální gramotnosti. V teoretické části práce jsou též zmíněny metody, formy a činnosti zprostředkovávání výtvarného umění. Empirická část práce se věnuje výzkumnému šetření otázky: "Jaké jsou postoje žáků staršího školního věku k výtvarnému umění?" Pro zjištění odpovědí je zvolen kvantitativní výzkum kombinující dotazníkovou formu šetření a metodu sémantického diferenciálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.