Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv aktuálních změn školské legislativy na management preprimárního vzdělávání
Hrudková, Anna ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Autor: Bc. Anna Hrudková Diplomová práce se zabývá tématem Vliv změn školské legislativy na management preprimárního vzdělávání. Teoretická část se věnuje vysvětlení a definování pojmů z oblasti managementu, managementu vzdělávacích institucí (preprimární vzdělávání) a školské legislativě a jejím novelám. V praktické části se práce věnuje rozboru dat získaných dotazníkovým šetřením mezi ředitelkami samostatných mateřských škol sídlících ve Středočeském kraji zřizovanými obcemi. Hledá souvislosti se změnami školské legislativy a změnami náplně práce ředitelek mateřských škol a provozu těchto škol. Cílem mé závěrečné diplomové práce je zjistit, zda současné změny školské legislativy (se zaměřením na preprimární vzdělávání) významně ovlivňují řízení mateřských škol, jakým způsobem a v jakých oblastech se projevil vliv těchto novel. V závěru práce je vyhodnocení získaných dat a doporučení pro instituce zabývající se školskou legislativou. KLÍČOVÁ SLOVA Management, manažer, organizace, předškolní vzdělávání, ředitel školy, legislativa.
Podpůrné skupiny LGBTQ+ studentů
Hrudková, Anna ; Doubek, David (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Předkládaná práce je empirická etnografická studie forem podpory LGBTQ+ studentů ve všech typech škol od základní školy až po univerzitu. Sledovaným tématem je Institucionální zabezpečení podpůrné sítě LGBTQ+ a zakládání mimoškolních podpůrných skupin pro LGBTQ+ žáky. Cílem práce je ověření poskytování podpory LGBTQ+ a specifikace fungování mimoškolních podpůrných skupin. Práce se bude dál zaměřovat na potenciální problémy, které studenti identifikují při hledání podpory ve škole a na problémy artikulace identity v kritických momentech školního vzdělávání. Užitím kvalitativní metody Zakotvené teorie se odhalila dostupná specifika poskytování podpory jak ve školách, tak v LGBTQ+ podpůrných skupinách. Vzhledem k nastalé pandemické situaci COVID19 se sběr dat přesunul do virtuálního prostoru. Pomocí online polostrukturovaných rozhovorů LGBTQ+ studenti popisovali problémy dostupnosti podpory ve škole a problémy provázející artikulaci identity v kritických momentech školního vzdělávání. Stejně tak byly artikulovány potenciální problémy i ze strany aktérů působících v podpůrných skupinách. Výsledky zakotvené teorie odhalily přímý vliv heteronormativního řádu vzdělávací politiky na poskytování podpory LGBTQ+ studujícím, která se zatím na základních a středních školách ukázala jako stále nedostačující....
Vliv aktuálních změn školské legislativy na management preprimárního vzdělávání
Hrudková, Anna ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Autor: Bc. Anna Hrudková Diplomová práce se zabývá tématem Vliv změn školské legislativy na management preprimárního vzdělávání. Teoretická část se věnuje vysvětlení a definování pojmů z oblasti managementu, managementu vzdělávacích institucí (preprimární vzdělávání) a školské legislativě a jejím novelám. V praktické části se práce věnuje rozboru dat získaných dotazníkovým šetřením mezi ředitelkami samostatných mateřských škol sídlících ve Středočeském kraji zřizovanými obcemi. Hledá souvislosti se změnami školské legislativy a změnami náplně práce ředitelek mateřských škol a provozu těchto škol. Cílem mé závěrečné diplomové práce je zjistit, zda současné změny školské legislativy (se zaměřením na preprimární vzdělávání) významně ovlivňují řízení mateřských škol, jakým způsobem a v jakých oblastech se projevil vliv těchto novel. V závěru práce je vyhodnocení získaných dat a doporučení pro instituce zabývající se školskou legislativou. KLÍČOVÁ SLOVA Management, manažer, organizace, předškolní vzdělávání, ředitel školy, legislativa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.