Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Change management v prostředí vybraných sportovních organizací
Kubková, Alexandra ; Kopáčková, Eva (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá aplikáciou change managementu – managementu zmeny pre vybranú športovú organizáciu Hokejový klub mesta Zvolen. Teoretická časť práce sa zameriava na všeobecnú teóriu change managementu, rôzne postupy a hodnotenia správneho procesu change managementu v danej organizácii. Súčasťou práce je aj analýza súčasného stavu HKM Zvolen, popis organizácie ako takej a na základe získaných teoretických poznatkov návrh inovácií a zmien vhodných pre danú organizáciu.
Aplikace nástrojů krizového řízení ve firmě Agilitas s.r.o.
Horáková, Veronika ; Janoušek, Václav (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast strategického a krizového managementu. Prostřednictvím vybraných metod analyzuje současné postavení konkrétního podniku na trhu a definuje příčiny stávající krize ve společnosti. Na základě rozboru minulého vývoje navrhuje komplexní soubor nápravných opatření.
Školní uniforma: důvody, diskuze, rozhodnutí
Bednaříková, Barbora ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Inovace a změny jsou fenoménem každé doby. V rámci modulu Teorie a praxe školského managementu se práce zabývá řízením konkrétní změny, a to zaváděním školních uniforem do praxe. Teoretická část práce vychází z relevantních odborných pramenů zabývajících se škol- ským managementem, marketingovou strategií, kulturou školy a řízením změny. Je doplněna dostupnými zahraničními zkušenostmi z provedených výzkumů i rešerší mediálního obrazu, který u této problematiky sehrává důležitou roli. Praktická část, výzkum, poskytuje informace a data, které autorka získala metodou rozhovorů s vedením škol, které aktuálně školní unifor- mu zavádějí. Výsledky výzkumu ukázaly, že u žádného z uvedených projektů se nenaplnila původní očekávání. Porozumění příčinám neúspěchů či jen částečných úspěchů projektů je důležitou součástí souhrnu informací pro ředitele škol, kteří zavedení školních uniforem zva- žují. Ze zobecněných výzkumných nálezů, ale i teoretických poznatků vychází soubor zá- kladních doporučení, která jsou obsažena v závěru práce.
Připravenost finského vzdělávacího systému na kurikulární reformu
Králová, Anežka ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Diplomová práce představuje právě probíhající vzdělávací reformu ve Finsku. Práce si klade za cíl popsat proces implementace současné kurikulární reformy ve Finsku a zhodnotit připravenost učitelů, studentů učitelství a managementu na kurikulární reformu. V teoretické části jsou uvedena pojetí kurikula a kurikulárních reforem. Dále je stručně představen management změny, důvody, proč jsou reformy úšpěšné či neúspěšné a specifika finského vzdělávacího systému. Výzkumná část práce podrobně analyzuje finské národní kurikulum z roku 2004 a z roku 2014, a také rozhovory s učiteli, studenty učitelství a manažery reformy. Na základě výzkumné části práce může říct, že učitelé a studenti jsou připraveni po stránce znalostní, ale nejsou připraveni na zavedení myšlenek reformy do běžného vyučování. Management reformy je na implementaci připraven. Do tvorby i implementace zapojuje učitele i ostatní zájmové skupiny, reformu komunikuje, vzdělává a má zajištěné financování. V závěru práce jsou shrnuty odpovědi na výzkumné otázky a stanovena doporučení pro další výzkum.
Adaptační proces nových operátorů zdravotnického operačního střediskaZdravotnické záchranné služby hl. města Prahy
Bechová, Tereza ; Čižmárik, Ján (vedoucí práce) ; Mathauser, Radek (oponent)
Adaptační proces je důležitou součástí životní cyklu pracovníka v organizaci. O setrvání v organizaci často rozhoduje právě toto období, kdy se nový kolega seznamuje s organizací, její kulturou, posláním, kolegy a vlastní pracovní náplní. Je to období náročné, pracovník si osvojuje nové znalosti a dovednosti, sžívá se s novým kolektivem a novým prostředím. Náročnost tohoto období může zmírnit dobře nastavený a řízený, systematický adaptační proces. Adaptační proces je stěžejním tématem předkládané diplomové práce, která se kromě adaptačního procesu v obecné rovině konkrétně zabývá hodnocením adaptačního procesu v domovské organizaci autorky. Jako významnou složkou adaptačního procesu je zde vnímán adaptační manuál pro nové pracovníky, jehož návrh je součástí diplomové práce. Teoretická část diplomové práce představuje základní oblasti nutné pro komplexní pochopení problematiky zaškolování nových pracovníků v organizaci. Jsou zde představena téma adaptace a adaptačního procesu, vzdělávání nových pracovníků a mentoring jako jedna z jeho metod, motivace a motivační proces pracovníků a také téma managementu změny a v neposlední řadě adaptačního manuálu pracovníka. Teoretická část diplomové práce je koncipována jako souhrn teoretických poznatků z odborné literatury, které by měly sloužit jako návod pro...
Změna image porodnice v porodnickém systému České republiky
Jeřábková, Julie ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Kodyšová, Eliška (oponent)
Tato práce se zabývá řízením změny v konkrétní zdravotnické organizaci - na gynekologicko-porodnickém oddělení - a jejím cílem je zhodnotit průběh řízení změny z manažerského hlediska a také zhodnotit její udržitelnost v organizaci. Zaměřila jsem se na průzkum postupu a na provedení této konkrétní změny, a to změny od klasického modelu porodnictví až po respektující porodnictví s využitím alternativních metod a podpory přirozeného porodu. Použila jsem metody kvalitativního výzkumu, totiž metody přímého zúčastněného pozorování. Z terénních poznámek, rozhovoru a analýzy na sociálních sítích jsem vytvořila přehled průběhu změny a zdůraznila nalezené problematické oblasti. Podařilo se mi zodpovědět všechny kladené otázky a zhodnotit průběh této změny a její udržitelnost. Na závěr diplomové práce přináším jako pomůcku pro další zařízení návrh praktického průvodce konkrétní změnou. Klíčová slova: porodnictví, porodnice, perinatální péče, koncepce přístupů vedení porodu, názorové diference, zdravotnický management, management změny, změna image.
Řízení změny v oblasti předávání kompetencí v malé firmě Procesia Zlín, s.r.o.- Případová studie
Kovaříková, Šárka ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Dořičáková, Šárka (oponent)
Mgr. Šárka Kovaříková ABSTRAKT Úspěch a rozvoj organizace můžeme pozorovat z různých úhlů pohledu a posuzovat podle odlišných parametrů. Velmi zjednodušeně ale můžeme říci, že pokud se organizace rozvíjí úspěšně, neobešla se její minulost bez změn a vedení organizace by si mělo být jisté, že pokud chce udržet prosperující a neustále se rozvíjející firmu, mělo by do budoucna se změnami neustále počítat. Tématem řízení změny se autorka zabývá v diplomové práci, kterou zaměřila na sociální podnik PROCESIA Zlín s.r.o. Tato organizace vznikla v roce 2011 jako občanské sdružení a od svého vzniku již prošla řadou změn. Během rozhovorů s vedením organizace vyšla najevo potřeba změny v organizační struktuře a s tím související změna v nastavení kompetencí na jednotlivých pracovních pozicích. Cílem této práce je tedy popsat proces řízení změny v PROCESIA Zlín s.r.o. v oblasti organizační struktury. Popis změny je sepsán ve formě doporučení, které by mělo vedení organizace odhalit nesrovnalosti mezi kompetencemi svých pracovníků a pomoci tak k vyššímu výkonu organizace. Vedení společnosti zároveň očekává od aplikování doporučených změn také zjednodušení procesu řízení a ztransparentnění systému kontroly a odměňování. V teoretické části práce je popsán řízený proces změny od jeho naplánování, přes realizaci až po...
Připravenost finského vzdělávacího systému na kurikulární reformu
Králová, Anežka ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Diplomová práce představuje právě probíhající vzdělávací reformu ve Finsku. Práce si klade za cíl popsat proces implementace současné kurikulární reformy ve Finsku a zhodnotit připravenost učitelů, studentů učitelství a managementu na kurikulární reformu. V teoretické části jsou uvedena pojetí kurikula a kurikulárních reforem. Dále je stručně představen management změny, důvody, proč jsou reformy úšpěšné či neúspěšné a specifika finského vzdělávacího systému. Výzkumná část práce podrobně analyzuje finské národní kurikulum z roku 2004 a z roku 2014, a také rozhovory s učiteli, studenty učitelství a manažery reformy. Na základě výzkumné části práce může říct, že učitelé a studenti jsou připraveni po stránce znalostní, ale nejsou připraveni na zavedení myšlenek reformy do běžného vyučování. Management reformy je na implementaci připraven. Do tvorby i implementace zapojuje učitele i ostatní zájmové skupiny, reformu komunikuje, vzdělává a má zajištěné financování. V závěru práce jsou shrnuty odpovědi na výzkumné otázky a stanovena doporučení pro další výzkum.
Školní uniforma: důvody, diskuze, rozhodnutí
Bednaříková, Barbora ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Inovace a změny jsou fenoménem každé doby. V rámci modulu Teorie a praxe školského managementu se práce zabývá řízením konkrétní změny, a to zaváděním školních uniforem do praxe. Teoretická část práce vychází z relevantních odborných pramenů zabývajících se škol- ským managementem, marketingovou strategií, kulturou školy a řízením změny. Je doplněna dostupnými zahraničními zkušenostmi z provedených výzkumů i rešerší mediálního obrazu, který u této problematiky sehrává důležitou roli. Praktická část, výzkum, poskytuje informace a data, které autorka získala metodou rozhovorů s vedením škol, které aktuálně školní unifor- mu zavádějí. Výsledky výzkumu ukázaly, že u žádného z uvedených projektů se nenaplnila původní očekávání. Porozumění příčinám neúspěchů či jen částečných úspěchů projektů je důležitou součástí souhrnu informací pro ředitele škol, kteří zavedení školních uniforem zva- žují. Ze zobecněných výzkumných nálezů, ale i teoretických poznatků vychází soubor zá- kladních doporučení, která jsou obsažena v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.