Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gamifikace výuky na VUT
Drobena, Jakub ; Hynek, Jiří (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and implementation of an application that utilizes gamification elements to support the education of students at VUT. The application allows both students and teachers to create quiz questions and compete for points and rankings in challenge mode. Students can track their progress, compare it with others, and thereby motivate themselves to achieve better results. Additionally, a system of achievements and rewards is proposed, although it has not yet been implemented, but it represents an opportunity to expand the functionality of this application.
Webová aplikace pro správu chytrého tržiště
Marek, Roman ; Herout, Adam (oponent) ; Bažout, David (vedoucí práce)
Hlavní motivace pro vytvoření práce se odvíjí od již existujícího projektu Ing. Davida Bažouta, který se jmenuje chytrý skleník. Ten funguje na bázi webové aplikace, ve které si jednotliví uživatelé sami volí podmínky, ve kterých své plodiny chtějí pěstovat. V rámci jednoho komunitního skleníku je dostupných více ploch, které si zákazník může pronajmout a následně na nich pak vysadit své plodiny. Část plochy skleníku k pronájmu není, protože ji spravuje správce příslušného skleníku. Zde přichází do hry možnost využití aplikace pro chytré tržiště. Ta umožňuje prodej produktů, které by přišly nazmar a zároveň i automatizaci úkolů správce, vyměňování zpráv mezi uživateli a další funkcionalitu, která by celý proces ulehčila. K implementaci byl využit framework Django, který využívá databázi SQLite pro uložení potřebných informací. Pro vytvoření uživatelského rozhraní bylo využito knihovny React a jejich komponent.
Rezervační systém sportoviště
Remeň, Juraj ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
The aim of the bachelor thesis is the digitalization of the sports ground booking agenda, primarily based on the requirements of TJ Ochoz u Brna, but the system is also applicable to other small or medium-sized sports clubs. The system is intended to make the timetable of sports grounds in the municipality more transparent, to facilitate the creation of bookings for the sports grounds in question for the residents and to relieve the responsible persons from maintaining and using different systems for managing bookings, such as various Google or Excel spreadsheets or writing them down on plain paper.
Analysis and Visualization of Beekeeping Big Data
Čásar, Jozef ; John, Petr (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
The aim of this master's thesis is to design and create a web application for beekeepers and the general public using a dashboard tool. The application analyses large datasets from the system ApiVčelař 4.0, originating from modern beekeeping devices such as scales, temperature sensors, humidity sensors, and others. The analysed data are linked with other open source data, which are then visualized for the user. The web application is implemented using the Ionic framework with the utilization of the React framework for the user interface. The chosen database system for data storage is PostgreSQL, and the data are processed using Django technology. The selection of technologies is based on the existing application to ensure compatibility with the system ApiVčelař 4.0. The result is an application that provides new insights and information derived from large datasets for users.
Podpora pěstování ve městech pomocí webové aplikace
Čelakovský, Alexandr ; Vaško, Marek (oponent) ; Bažout, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace webové aplikace pro chytrý skleník s prvky gamifikace. Mezi hlavní části systému patří pronájem záhonků v jednotlivých sklenících a chytré tržiště, které je plně automatizované. Backend je implementován ve frameworku Django a frontend je napsán v knihovně React. Byl zde kladen důraz na co největší automatizaci a jednoduchost uživatelského prostředí. Výsledkem práce je webová aplikace, která splňuje požadavky. Testy ukázaly, že výsledné řešení je funkční a uživatelsky přívětivé.
Výuková aplikace pro poznávání rostlin
Nedělová, Markéta ; Tesařová, Alena (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací interaktivní výukové aplikace, která by žákům mohla pomoci zvládnout učení druhů rostlin prostřednictvím prvků gamifikace. K řešení tohoto problému byla navržena a implementována progresivní webová aplikace. Tato aplikace byla vytvořena v reakci na požadavky a potřeby zjištěné během spolupráce se Základní školou v Olešnici. Umožňuje žákům procvičovat a rozšířit své znalosti o rostlinách prostřednictvím kvízů.
Webové uživatelské rozhraní databáze událostí
Hanzlík, Tomáš ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje návrh a implementaci webové aplikace, sloužící jako rozhraní mezi uživatelem a daty ze sociálních sítí. Ve webovém rozhraní je kladen důraz na zobrazení velkého množství dat a přehledného procházení mezi nimi pomocí filtrů. Je sestavena z JavaScriptové klientské části napsané ve Vue.js a Nuxt.js a serverové části v Django REST frameworku, která slouží jako zdroj dat.
Informační systém pro správu Fair User Policy
Horčička, Jakub ; Kaštovský, Petr (oponent) ; Tobola, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce uvádí metody pro monitorování síťové aktivity se zaměřením na technologii NetFlow firmy Cisco Systems. V následujících kapitolách je popsána implementace informačního systému, který tuto technologii využívá zejména pro tvorbu statistik o jednotlivých uživatelích a umožňuje tak kontrolovat dodržování pravidel a limitů stanovených v rámci nabízených tarifů.
Podpora pořádání festivalových soutěží
Pavelek, Miroslav ; Kolář, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením podpůrného informačního systému pro organizaci soutěží na festivalu Animefest. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na aplikačním rámci Django napsaném v jazyce Python. Systém nahradí aktuální webové řešení a zároveň přinese nové funkce. Organizátorům festivalu umožní vytvářet nové soutěže a spravovat je spolu s přihláškami účastníků, soutěžícím pak registrovat se do soutěží a spravovat své přihlášky.
Správa výstavních ploch pro festival
Duchoň, Radek ; Klobučníková, Dominika (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření nového informačního systému pro správu výstavních ploch na festivalu Animefest. Webová aplikace je implementována v jazyce Python za využití aplikačního rámce Django. Systém využívá pro definici a reprezentaci prostor vektorovou mapu ve formátu SVG. Vytvořené řešení poskytuje také vlastní systém pro záznam historie změn v databázi. Systém umožní organizátorům festivalu katalogizovat prostory a~uchovávat historii spolupráce s různými partnery.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.