Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,005 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lidská práva v hodnotovém řetězci módního průmyslu z pohledu francouzského výrobce a spotřebitele
PELOVÁ, Simona
Práce představí téma lidských práv v podnikání a jejich dodržování v hodnotových řetězcích, konkrétně v oblasti módního průmyslu ve Francii. Pozornost bude věnována mezinárodním i národním (francouzským) právním předpisům a standardům souvisejícím s touto problematikou. Součástí práce bude případová studie zaměřená na firemní prostředí (analýza nefinančních reportů vybraných francouzských společností). Prostřednictvím dotazníkového šetření bude analyzována udržitelnost nákupního chování generace Z, která představuje významnou kupní sílu mj. na trhu s módními produkty. V závěru práce budou stanovena doporučení firmám vzhledem k nákupním preferencím generace Z s ohledem na etickou udržitelnost módních produktů.
Business modely podniků ve vybraném odvětví
POLÁKOVÁ, Andrea
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou business modelů v odvětví knih. Práce seznamuje čtenáře s pojmy jako je podnik, podnikatel, konkurenční výhoda a podnikatelský plán. Je zde popsán business model, jeho prvky a druhy business modelů. Práce se zabývá business modely v odvětví knih, z něhož bylo vybráno 16 knihkupectví a nakladatelství. Cílem je zhodnocení business modelů v odvětví knih a návrh doporučení pro nový podnik. Tento cíl byl rozdělen na 3 další cíle. Prvním dílčím cílem byla tvorba business modelů sledovaných podniků. Druhým dílčím cílem bylo zhodnocení business modelů, v němž byly zkoumány slabé a silné stránky, jež vyplynuly z vytvořených business modelů a posledním dílčím cílem bylo navržení doporučení pro nový podnik, který chce vstoupit do daného odvětví. Tato doporučení plynula ze zjištění slabých stránek stávajících podniků.
Angažování zákazníků v podnikové praxi
VACHOVÁ, Kristýna
Tato práce se zabývá problematikou, která je zaměřená na téma angažování zákazníků v podnikové praxi. Teoretická část je zpracována pomocí deskripce informací z odborné literatury a internetových zdrojů pro získání pojmů, které se týkají této problematiky. V praktické části je použit pro sběr dat kvalitativní a kvantitativní typ výzkumu. Kvalitativní typ výzkumu je opřený o metodu obsahové analýzy, kdy pomocí sekundárních dat jsou zjišťovány informace o používání současných nástrojů pro angažovanost zákazníků v podniku HC Tábor, s.r.o., který se zaměřuje na oblast sportu (hokej). Druhá použitá kvalitativní metoda je založena na metodě polostrukturovaného rozhovoru. Pro kvantitativní typ výzkumu je použita metoda dotazování, technika dotazníku. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 214 respondentů. Získaná data jsou vypracována za pomocí vybraných statistických testů. Na základě zjištění důležitých skutečností jsou podniku podle analýzy, trendů a preferencí, navržena konkrétní doporučení nástrojů pro podnik, díky kterým by mohl zvýšit angažování zákazníků v rámci podnikové praxe.
Využití Canvas modelu v kontextu vzniku podniku se sportovním vybavením z druhé ruky
Kordíková, Barbora ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
1 Abstrakt Název: Využití konkrétního Canvas modelu v kontextu vzniku podniku se sportovním vybavením z druhé ruky Cíle: Cílem této bakalářské práce je předložení vypracovaného konkrétního Canvas modelu pro podnik se sportovním vybavením z druhé ruky. Hotový model by měl ukázat, zda má založení takového podniku smysl a jaké jsou jeho šance na úspěch na trhu. Metody: Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody. V první řadě provádí anketu a na základě jejích výsledků jsou sestaveny otázky pro rozhovory. Finální použitou metodou je tvorba modelu Lean Canvas. Výsledky: Výsledkem je vypracovaný návrh modelu Lean Canvas pro založení podniku se sportovním vybavením z druhé ruky. Klíčová slova: podnikání, lean canvas, second hand, sport
Business Plan Proposal for a Company
Kratochvílová, Aneta ; Ulč, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the proposal of a business plan and the development of the brand Lusk, which sells sportswear for women through an e-shop and social media. The thesis is divided into three main parts. The first part contains the theory on the topic, which is necessary for the second, analytical part of this bachelor thesis. The analytical part examines the internal and external environment of the brand and its current state. The third, proposal part includes recommendations for brand development and an overall summary of the bachelor thesis.
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Zábojník, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr k nákupu, renovaci a prodeji automobilů. Je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecné definice, které jsou nezbytné k porozumění využívaných pojmů. Analytická část je zaměřena na zkoumání vnějších i vnitřních vlivů, které mohou podnikatelský záměr ovlivnit. Návrhová část představuje samostatný podnikatelský záměr a všechny potřebné náležitosti k jeho uplatnění, včetně zhodnocení.
Volba formy podnikání z pohledu daně z příjmu
Hlaváčová, Kateřina ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá teoretickým vymezením možných variant podnikání, zdaněním příjmů právnických a fyzických osob a volbou vhodné právní formy podnikání z pohledu daně z příjmů, ale i v kontextu celkové daňové zátěže u analyzovaného podnikatelského subjektu v praktické části. Výpočty daňových povinností se týkají právnických osob podnikajících v rámci společnosti s ručením omezeným, komanditní společnosti, veřejné obchodní společnosti a fyzických osob podnikajících jako OSVČ. Na závěr je odůvodněno finální doporučení optimální varianty.
Podnikatelský záměr
Cichá, Anna ; Ptáček, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování reálného podnikatelského plánu, zabývajícího se založením kavárny. Práce je rozdělena do tří základních částí, a to na část teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část poskytuje teoretické podklady pro zbylé dvě části. V rámci části analytické jsou provedeny analýzy současné situace na trhu. V poslední praktické části jsou provedeny vlastní návrhy řešení a v závěru práce je shrnutí dosažených výsledků.
Rozvoj malého rodinného podniku
Perničková, Lucie ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj malého rodinného podniku s názvem Vinařství Bukovský, které se nachází v obci Přítluky v Jihomoravském kraji. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se ke zkoumanému tématu a podrobný popis vybraných analytických metod. V analytické části je za pomocí těchto analýz zhodnocen současný stav podniku a odhaleny jeho nedostatky. V návrhové části jsou podrobně rozepsány jednotlivé návrhy rozvoje vinařství.
Automobily v podnikání a související daňové aspekty
Rychtářová, Natálie ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Kalová, Dagmar (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza daňových aspektů spojených s problematikou automobilu v živnostenském podnikání. V práci je nejdříve zpracovaná teoretická část, která se obecně zaměřuje na to, jak automobil v podnikání ovlivňuje daň z příjmu a daň z přidané hodnoty. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na silniční daň. Následně jsou zjištěné poznatky aplikovány v analytické části na konkrétní příklad podnikatele a návrh na jeho optimální využití automobilů při daňové optimalizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,005 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.