Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelská zkušenost s AI technickou podporou v zákaznickém servisu: case study využití v České republice
Suková, Valentýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat uživatelskou zkušenost s využíváním AI zákaznické podpory v zákaznickém servisu. Tato forma zákaznické podpory v kontextu současného rozmachu umělé inteligence je aktuálním tématem, které je u jednotlivých demografických skupin vnímáno velmi odlišně. Práce se věnuje současnému využití AI technické podpory v České republice a jeho vnímání veřejností. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá základním vysvětlením využívaných pojmů. Dále představuje stručnou historii vývoje chatbotů a mapuje jejich postupnou implementaci do zákaznického servisu. Je zde také věnován prostor limitacím, ke kterým při využití umělé inteligence v zákaznickém servisu dochází. Praktická část práce je provedena formou kvantitativního i kvalitativního výzkumu, jejichž cílem je hlubší pochopení postoje jednotlivých účastníků k této problematice. Konkrétně bylo realizováno dotazníkové šetření a focus group. Po představení metodologie práce pokračuje analýzou výsledků těchto výzkumů a zodpovězením předem stanovených výzkumných otázek.
Zvýšení použitelnosti knihovny Geovisto
Koscielniak, Tomáš ; Rusňák, Vít (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vylepšení uživatelského rozhraní knihovny Geovisto pro vizualizaci geografických dat. Toho je dosaženo identifikováním problémů pomocí uživatelského testování a návrhu jejich řešení. Tato řešení byly implementovány a jejich přínos byl ověřen druhým uživatelským testováním. Výsledkem práce je rozšíření knihovny o legendy, jednotky u číselných hodnot a nástroj pro vizualizaci metadat, která zlepšují uživatelskou zkušenost při práci s knihovnou. Dalším výsledkem je také samostatná webová prezentace knihovny, jejích nástrojů a data miner.
Aplikace Vedení Sportovního Oddílu
Holcman, Jaroslav ; Tomešek, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup vytvoření mobilní aplikace určené pro podporu každodenního fungování sportovního oddílu. Hlavním cílem aplikace je umožnění digitalizace a sjednocení co největšího množství běžných organizačních činností v rámci oddílu. Současně je kladen důraz na vytvoření uživatelského rozhraní, které bude zejména intuitivní a jednoduché a umožní přímočaré použití při hlavních činnostech uživatelů. Práce zkoumá principy návrhu uživatelských rozhraní, analyzuje prostředí sportovního oddílu a definuje požadavky na softwarový nástroj pro podporu jeho vedení. Následně navrhuje podobu řešení na základě analyzovaných požadavků a popisuje implementaci výsledného produktu a jeho nasazení do cílového prostředí. Závěrem popisuje způsob testování reálnými uživateli aplikace a závěry tohoto testování, které validují splnění vytyčených cílů.
Návrh a evaluace uživatelského rozhraní informačního systému pro správu jídelen
Štrbák, Tomáš ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je teoreticky popsat proces a metody návrhu uživatelských rozhraní a následně ukázat aplikaci popsaných metod při návrhu a evaluaci uživatelského rozhraní systému Spokojená Jídelna. Práce popisuje jeden z možných přístupů k problematice návrhu uživatelských rozhraní, není však jediný možný.
Moderní přístup k elektronickému obchodu
Paulas, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modelu pro zvýšení konverzního poměru v elektronickém obchodě minicams.cz a implementací jeho jednotlivých částí. A to za využití moderních technologií a metod, aby byl výsledný návrh dlouhodobě funkční, nízkonákladový a efektivní.
Android aplikace - slovník s příklady
Maňák, Libor ; Grézl, František (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem vývoje slovníkové aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace poskytuje uživatelům příklady použití jednotlivých slov a frází v podobě vět, díky kterým může uživatel lépe rozlišit, která překladová varianta se mu hodí. Je vytvořena jako alternativa k webové službě benimsozluk.com, se kterou úzce spolupracuje. V práci jsou popsány teoretické znalosti relevantní k problematice Androidu a vývoji aplikace a dále je zde popsán návrh a celková implementace této aplikace. Čtenář je seznámen s testováním, které bylo provedeno jak za účelem vylepšování aplikace, tak pro její zhodnocení. V závěrečné části jsou uvedeny možnosti dalšího potenciálního vývoje aplikace.
Uživatelské rozhraní kalendáře pro seniory
Ryndová, Markéta ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní kalendáře pro seniory vytvořeného pomocí webových technologií. Hlavní částí této bakalářské práce bylo zjištění potřeb uživatele a vytvoření vhodného návrhu pro obě role uživatelů - pacienta a ošetřovatele. Dalším stěžejním bodem byla spolupráce s testovacími subjekty.
Zvyšování kvality autoškol pomocí sdílení uživatelských zkušeností
Hrivnák, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se analyzuje User Experience z pohledu návrhu a vývoje nové webové služby. Vysvětluje základní pojmy UX a popisuje správné použití jednotlivých metod. Dále se práce zabývá také možností využití gamifikace k řešení možných problémů při návrhu nové služby. Práce obsahuje také analýzu aktuálního stavu trhu autoškol v České republice a definuje jeho hlavní problémy. Jako jednu z možností jejich řešení práce dále obsahuje návrh a implementaci nové webové služby pro sdílení zkušeností uživatelů s jednotlivými autoškolami.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Webový nástroj pro sledování postupu na záležitostech
Lamacz, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou webové aplikace na řízení projektů. Vytvořená aplikace je, na rozdíl od konkurenčních produktů, orientovaná na proces vývoje projektu a zakládá si na vizuální reprezentací stavu jednotlivých úkolů. Jednou ze základních vlastností aplikace je její jednoduchost a uživatelská přívětivost, kterou cílí mimo jiné i na uživatele, kteří by rádi využívali projektového řízení, ale nejsou ochotni učit se ovládat i jinak sebeméně složitou aplikaci. Aplikace je vyvíjená ve frameworku Symfony.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.