Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití service designu jako nástroje firmy pro úspěch na přeplněném trhu
Syručková, Pavlína ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím service designu jako klíčového nástroje pro zlepšení konkurenceschopnosti firem na přesycených trzích. Práce zkoumá, jak integrace service designu s marketingovými a komunikačními strategiemi může vylepšit vztahy se zákazníky a posílit zkušenosti. Na základě případové studie firmy Alfa s.r.o. práce demonstruje, jak mohou být principy service designu efektivně aplikovány k inovaci služeb. Práce využívá kvantitativního a kvalitativního výzkumu zákaznických preferencí k identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnou implementaci service designu. Výsledky práce naznačují, že systematické začleňování service designu do podnikové strategie může vést k trvale udržitelnému růstu a zlepšení pozice na trhu.
Vznik lokální sítě komunitních porodních asistentek (akční výzkum)
Zachová, Tereza ; Hájková Klíčová, Kateřina (vedoucí práce) ; Bosá, Monika (oponent)
Tato práce vznikla na základě akčního výzkumu na pomezí oboru porodní asistence a řízení zdravotnických a sociálních organizací. Mapuje vývoj vzniku lokální sítě komunitních porodních asistentek v Brně mezi lety 2021 - 2022. Na začátku měla brněnská komunitní porodní asistentka sen pracovat v porodním domě. Jelikož je to však momentálně v České republice nereálné, hledala způsoby, jak by mohla spolu s kolegyněmi pracovat a poskytovat tak dostupnou a kvalitní péči ženám, které by si ji přály. Díky dotaci od městské části Brno-střed se uskutečnilo pět facilitovaných setkání porodních asistentek. Na těchto schůzkách se zjišťovalo, jaké jsou motivy a potřeby porodních asistentek, s jakými překážkami se setkávají a jaké mají zkušenosti ze své praxe. Postupně se tak designovala služba, která by ženám mohla poskytovat individuální komplexní podporu a péči v těhotenství, při porodu a v šestinedělí, zajištěnou porodními asistentkami. Dnes už má původní sen konkrétní podobu - Hnízdo. Je to (prozatím neformální) uskupení porodních asistentek, které se pravidelně scházejí, mají definovanou společnou vizi, sdílené hodnoty a principy péče, sbírají statistiky z porodů, mají pravidelné supervize a postupně realizují systém zastupitelnosti. Také začínají být známé mezi dalšími odborníky v jejich lokalitě a ve...
Design služeb ve veřejných knihovnách
Šnýdl, Jakub ; Dombrovská, Michaela (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o designu služeb ve veřejných knihovnách. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou popsány služby ve veřejných knihovnách, jsou představeny základy a principy designu služeb. Dále následuje přehled nástrojů a metod designu služeb vhodných k využití v knihovnách. V praktické části jsou analyzovány služby Knihovny Matěje Josefa Sychry z hlediska uživatele pomocí nástrojů a metod designu služeb a jsou navržena možná vylepšení těchto služeb.
Analýza možností realizace tiskového řešení
Nosek, Miloš ; Přibyl, Vladimír (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem práce je spojení získaných izolovaných znalostí z jednotlivých předmětů do logického celku, který bude tvořit systém pro správu IT služeb včetně transparentního manažerského rozhodování. Hodnota zmíněného řešení spočívá v propojení znalostí z rámce ITIL, z posledního vývoje v oblasti outsourcingu a z manažerského rozhodování. K dosažení výsledku bude nezbytné pracovat s kvantitativními i kvalitativními daty, která budou vyjádřena v podobě IT služby. IT službou bude tiskové řešení. Nejlepší varianta řešení bude vybrána pomocí zvolené transparentní metody pro podporu rozhodování. Představený postup je možno zobecnit a využít pro návrhy a posuzování dalších IT služeb.
Design služeb ve veřejných knihovnách
Šnýdl, Jakub ; Dombrovská, Michaela (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o designu služeb ve veřejných knihovnách. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou popsány služby ve veřejných knihovnách, jsou představeny základy a principy designu služeb. Dále následuje přehled nástrojů a metod designu služeb vhodných k využití v knihovnách. V praktické části jsou analyzovány služby Knihovny Matěje Josefa Sychry z hlediska uživatele pomocí nástrojů a metod designu služeb a jsou navržena možná vylepšení těchto služeb.
Využítí ITILu v3 ve vybrané společnosti
Leinveber, Jiří ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Dohnalová, Daniela (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na využití ověřených praktik z IT Infrastructure Library v3 v konkrétní společnosti. ITIL v3 je popsán v 5 knižních publikacích a 26 klíčových procesech. Cílem této práce je vybrat pouze relevantní procesy, které jsou detailně popsány a navrženy pro vybranou společnost. V teoretické části práce je ITIL představený a zmíněny jsou zjevné výhody, které plynou z jeho využití. Jsou zde uvedeny i související rámce a to z důvodu uceleného pohledu na ostatní metodiky. V praktické části je představena vybraná společnost. Konkrétní projekt a relevantní procesy jsou vybrány s pomocí metody kvantitativní výzkumu. Na základě výsledků výzkumu je vybrán Release and Deployment Management, Supplier Management a Asset and Configuration Management, který je dále detailně rozebrán.
Services for Effective Rural Governance - A Design Thinking View
Zejda, Vladimír ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent)
Diplomová práce poskytuje pohled na problémy, se kterými se potýkají starostové v malých českých obcích a představuje komplexní přehled přístupů k jejich řešení. Konkrétně se zaměřuje a nefinanční a nelegislativní nástroje spolupráce a externí podpory, které jsou společně uvedeny jako "služby pro efektivní místní správu". Práce dále představuje koncept designu služeb a jeho využití ve veřejném sektoru. V závěru je tato metoda použita pro analýzu a návrh změn aktuálně dostupných služeb pro efektivní místní správu tak aby co nejlépe sloužili starostům.
Design služeb Zátiší Catering Group, a.s.
Vaňková, Jana ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
ráce na téma "Design služeb Zátiší Catering Group, a.s. se věnuje inovačnímu managementu a designu služeb. Cílem práce bylo na základně výzkumu identifikovat příležitosti pro zlepšení a inovace stravovacích služeb Zatiší Catering Group, a.s. Náplní diplomové práce je rešerše designu služeb a inovačního procesu, výzkum uskutečněný při aplikaci přístupů designu služeb, představení výstupu z výzkumu, vlastní návrh designu nové služby a stanovení doporučení. Při výzkumu byly využity metody persona, kontextuální rozhovor, safari službou, benchmarking, service blueprints a empatická mapa, z technik pak product box. Přínos práce tkví k teoretické determinaci designu služeb a jeho následné aplikaci při designování konkrétní služby. Výsledkem diplomové práce je návrh služby pro školní restauraci v Lycée Français de Prague.
Design knihovnického kurikula od A do Z
Škyřík, Petr
Tato přenáška je na pomezí designu služeb, managementu a vzdělávání. Rád bych v ní představil aplikovaný myšlenkový model, který uplatňuji při tvorbě knihovnického kurikula u nás na KISK. Domnívám se, že to může být poučně/inspirativní/odstrašující pro všechny, kteří řídí nějakou instituci či projekt. Pár klíčových pojmů: Analýza zájmových skupin, Benchlearning, Budování značky, Hodnotová analýza, Kaizen, Organický růst, Porucha paměti, atd. :)
Prezentace: idr-596_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-596_2 - Stáhnout plný textMP4
Capacity Management a ITIL ve službách datacentra
Lapotka, Aliaksandr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Tarhini, Walid (oponent)
Tato práce se zabývá procesem Capacity Managementu. Hlavním cílem procesu je zajištění dostatečné kapacity existující infrastruktury, k podpoře každodenních činností podniku a prognóz budoucích kapacit na základě požadavků ze strany byznysu. V první části se autor zaměřuje na představení základních charakteristik Capacity Managementu patřící do rámce Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Také autor provede analýzu procesu Capacity Managementu v nejmenované společnosti a porovná ho s best practices ITIL. Druhá část práce se odvozuje od první, kde se autorem rozebírá návaznost řízení kapacity byznysu a kapacity IS/ICT. V poslední části se jedná o technologie Cloud Computingu v řízení kapacit jako takových, tak i o zavedení daných technologií ve vybrané společnosti. Každá z částí se skládá jak z teoretických podkladů z různorodých zdrojů, tak i z praktických zkušeností autora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.