Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh algoritmu jízdní stability pro laboratorní model vozidla
Šulc, Michael ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rešeršní studií v oblasti modelování dynamiky vozidla se čtyřmi hnanými (4WD) a čtyřmi natáčenými koly (4WS), včetně modelu pneumatik společně s návrhem algoritmů řízení jízdní stability vozidla. Součástí práce je také provedení potřebných úprav na experimentálním vozidle, a to včetně návrhu nové řídicí elektroniky. Na základě navrženého dynamického modelu je proveden odhad potřebných parametrů vozidla. Na simulačním modelu jsou navrženy algoritmy jízdní stability ABS/ASR, které jsou následně implementovány na experimentálním vozidle.
Stabilizační systémy osobních automobilů
Odehnal, Jakub ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje základní stabilizační systémy osobních automobilů. Tyto systémy zasahují do řízení vozidla a zvyšují tak bezpečnost silničního provozu. Hlavními systémy, které tato práce popisuje, jsou ABS, ASR a ESP. Dále jsou zde shrnuty některé přidružené asistenční systémy. V závěru této práce je také pohled na jednotlivé automobilky a jejich přístup k stabilizaci vozidel.
Návrh elektročásti zařízení na máčení a sušení jader pro tvorbu odlitků
Čermák, Jiří ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Veselka, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší návrh zařízení na máčení a sušení jader pro tvorbu odlitků ve slévárně ve Velké Británii. Je zde ucelený náhled na systém technických norem ČSN a srovnání s britským systémem norem British standards. Ve druhé části práce je řešen podrobný návrh zařízení, včetně specifikace řídicího systému, specifikace jednotlivých napájecích a řídících kabelů a jednotlivých technologických celků. Celá projektová dokumentace je přiložena jako neoddělitelná příloha této diplomové práce.
Systémy bezpečnosti provozu vozidla
Maňák, Radim ; Janda, Marcel (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Stále se zvyšující nároky na aktivní bezpečnost v automobilu a bezpečnost pasažérů si vyžadují neustálý vývoj a zdokonalování technologií. Především elektronické prvky v posledních několika letech dosáhly největšího rozmachu a využití. V současné době se cena elektronického vybavení blíží polovině ceny vozidla. Z hlediska bezpečnosti a spolehlivosti je kladen důraz na nejvyšší kvalitu a bezporuchovost. Zde se budeme zabývat základním rozdělením prvků aktivní bezpečnosti (chassis electrical systems ) a dále otázkou integrace jednotlivých systémů do jednoho celku.
Integrace hlasových technologií na mobilní platformy
Černičko, Sergij ; Černocký, Jan (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je seznámit se s metodami a technikami využívanými při zpracování řeči. Popsat současný stav výzkumu a vývoje řečových technologií. Navrhnout a implementovat serverový rozpoznávač řeči, který využívá BSAPI. Integrovat klienta, který bude využívat server pro rozpoznání řeči, do mobilních slovníků společnosti Lingea.
Portlandský cement pro silniční stavby
Vlachovský, David ; Gemrich, Jan (oponent) ; Fridrichová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vhodnosti různých komerčních cementů pro výrobu betonů silničních staveb. Ve spolupráci s cementárnou Horné Srnie byl namíchán dříve vyráběný silniční cement dle jejich receptury. V této práci jsou posuzovány vlastnosti cementů, a to pevnost, průběh tuhnutí, objemové stálosti a vývin hydratačního tepla. Dále byl sledován průběh hydratačních procesů RTG-difrakční a termickou analýzou.
End-to-End Speech Recognition for Low-Resource Languages
Sokolovskii, Vladislav ; Schwarz, Petr (oponent) ; Karafiát, Martin (vedoucí práce)
The automatic speech recognition area has started to adopt end-to-end neural network solutions for creating speech recognizers. However, the data hunger nature of these types of systems allows for the creation of recognizers only for high-resource languages, such as English, Chinese or Spanish. In low-resource scenarios, some solutions which alleviate the data scarcity problem have to be developed. One of the most effective techniques for this is fine-tuning a pre-trained model. The problem with the existing approaches of fine-tuning is that the token set of target and source languages does usually differ. That is why previous multi-lingual transfer learning approaches required the output layer to be changed, or mixed tokens from different languages in the output layer, or use universal token sets, or have separate output layers per language. This is undesirable because the sharing across languages in this case latent and not controllable in the output space when the language-specific graphemes are disjoint. Therefore this work proposes to map the tokens to the common set before the beginning of the pre-training. The existing solution was a transliteration of the source language to the target one, the novel approach is romanization where the token set of the target language is romanized to match the English alphabet. Subsequently, the diacritics from the romanized hypotheses can be restored using an additional restoration model. This has the advantage of increasing sharing in the output grapheme space.
Návrh dynamických modelů pro řízení trakce experimentálního vozidla
Jasanský, Michal ; Porteš, Petr (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá modelováním kinematiky a dynamiky experimentálního vozidla se všemi hnanými a natáčecími koly s následným návrhem systému jízdní stability ABS/ASR pro řízení trakce. V práci je vytvořeno několik dynamických modelů s jejich vzájemným porovnáním. Je zde proveden odhad důležitých parametrů vozidla a následně na základě znalosti modelu vytvořen jednoduchý systém jízdní stability ABS/ASR.
Elektronické stabilizační systémy osobních automobilů
Musil, Jan ; Ambróz, Richard (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány základní elektronické systémy stabilizace. Tyto systémy slouží především k aktivní bezpečnosti v provozu, ale také k jízdnímu pohodlí posádky. Hlavní část práce je zaměřena na systémy ABS, ASR a ESP. Další části jsou zaměřené na ostatní přídavné systémy, které se stále vyvíjí. Součástí této práce je také pohled jednotlivých automobilek a možné kroky do budoucna.
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci brzdových zařízení
Jantač, Martin ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za cíl představit tendence v oblasti brzd a brzdových systémů. Jedná se o výčet nejčastěji používaných systémů, zvyšujících bezpečnost provozu. Úvodní část se zaměřuje především na nejzákladnější typy brzdových systémů. V další části pak byla pozornost zaměřena především na systémy ABS a BAS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.