Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí94 - 103dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh implementace informačního systému MS Dynamics CRM 2011 ve společnosti LUX-IDent s.r.o.
Vašíček, Patrik ; Smetana, Michal (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem implementace informačního systému Microsoft Dynamics CRM 2011 ve společnosti LUX-IDent s.r.o. Hlavní část tvoří návrh propojení Microsoft Dynamics CRM 2011 s informačním systémem Helios Orange a vzájemná synchronizace dat. Další část práce se zabývá definováním specifických úprav dle požadavků stanovených zákazníkem.
Návrh optimalizace logistických procesů společnosti ARKOV
Urban, Jiří ; Tichý, Martin (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout optimalizaci současných logistických procesů, s využitím moderních informačních technologií. Konkrétně se práce bude zabývat návrhem nástroje pro klasifikaci zásob, zhodnocením možností využití systému řízeného skladu pomocí čárových kódů a jeho návrhem, včetně on-line propojení s informačním systémem SAP Business One. Výsledkem práce bude doporučený návrh nejlepšího a zároveň cenově dostupného řešení pro společnost ARKOV, spol. s r.o.
SAP-NetWeaver jako integrační platforma pro podnikové informační systémy
Žáček, Radomír ; Řehůřek, Miroslav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikovým informačním systémem Enterprise Resource Planning (ERP) od firmy SAP. Nejprve stručně mapuje historický vývoj v oblasti ERP. Následně se věnuje aktuálnímu produktu SAP ERP, který je postaven na nové technologické platformě SAP NetWeaver. Diplomová práce se zaměřuje na možnosti integrace podnikových procesů do prostředí SAP NetWeaver Portal a uvádí konkrétní případy pro využití v praxi.
Informační systém pro finanční poradce
Sonták, Miloš ; Novák, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje současný stav finančních poradců na trhu a jejich procesy s ohledem na českou legislativu. Cílem je zmapovat jejich procesy a na základě konzultací vytvořit nový informační systém, který by měl zlepšit práci poradců, umožnit efektivní evidenci kontaktů
Marketingová služba pro systémy na řízení vztahů se zákazníky
Jakubík, Juraj ; Červenka, Vladimír (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá analýzou, návrhom a implementáciou portálu, ktorý funguje ako služba a umožňuje identifikáciu firemných návštevníkov webových stránok. Klasifikované návštevy sú dostupné prostredníctvom webového rozhrania portálu s možnosťou nastavenia automatického exportu do Microsoft Dynamics CRM Online. Funkčnosť implementácie respektíve identifikácie firemných návštev je následne otestovaná prakticky na vyzbieraných dátach.
Monitorování provozu sítě pomocí dlouhodobě pracujícího analyzátoru
Gilík, Aleš ; Horváth, Tomáš (oponent) ; Oujezský, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na monitorování sítí. V teoretické části jsou popsány používané detekční a prevenční systémy, vlastnosti těchto systémů, jejich komponenty i používané detekční techniky. Další část práce se zabývá analyzátorem EndaceProbe, jeho vlastnostmi a analytickou aplikací EndaceVision. Taktéž obsahuje popis webových služeb, popis programovacího jazyka WSDL a protokolu SOAP. Praktická část se věnuje vytvoření tří laboratorních úloh pro detekci provozu a práci se zařízením EndaceProbe. Součástí laboratorních úloh je generátor provozu IXIA a směrovače společnosti Cisco s využitím funkce vzdáleného zrcadlícího portu směrovače. Dále jsou použity webové služby zařízení EndaceProbe, programovací jazyk WSDL a SOAP protokol.
Analýza správy podnikových dokumentů v SSČS a.s. a návrh na její optimalizaci
Lokaj, Lukáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Procházka, Rudolf (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh řešení náhrady stávajícího způsobu výměny dokumentů mezi Stavební spořitelnou České spořitelny a.s. (dále SSČS) a její externí prodejní sítí, který je zastaralý a nevyhovuje potřebám SSČS ani prodejní sítě. Součástí práce je rovněž identifikace vhodných základních principů, užívaných v rámci servisně orientovaných architektur (dále SOA), a jejich aplikace při návrhu řešení. Cílem práce je tedy konceptuální návrh řešení, vycházející ze zvolených principů SOA a na něj navazující technologický návrh změn ve stávajících aplikacích tak, aby na jeho základě mohlo vzniknout funkční a technické zadání pro dodavatele těchto aplikací. Stanoveného cíle je dosaženo na základě výchozí analýzy stávajícího prostředí, která identifikuje možnosti současných aplikací a zároveň odhaluje slabá místa procesu, která bude třeba změnit v novém řešení. Analýza se zabývá jak prostředím externí prodejní sítě, tak navazujícím prostředím v SSČS, které dohromady figurují v procesu zpracování zasílané dokumentace. Z výsledků analýzy a na základě teoretických poznatků a konzultací s odborníky v oblasti SOA, je pak formulován návrh řešení na konceptuální úrovni, který je dále rozpracován do popisu navrhovaných změn v jednotlivých komponentách nového řešení. Výstupy této práce budou sloužit SSČS jak z pohledu popisu stávajícího i nového prostředí, tak jako vstupní materiál pro zadávací dokumentaci navržených změn pro dodavatele dotčených aplikací. Struktura práce sestává z úvodní části, věnované charakteristice SSČS a poskytující výchozí rámec pro řešenou oblast. Na to navazuje již analýza a popis externí prodejní sítě zejména z pohledu aplikační vybavenosti a komunikačních toků, následovaná popisem prostředí v SSČS, které obsahuje navazující komponenty, zpracovávající zasílané dokumenty. Další část práce se věnuje formulaci základních konceptů SOA a výběru vhodných principů, které následně v navazující části slouží pro návrh samotného řešení, nejprve na konceptuální úrovni, následované detailním popisem potřebných změn. Vše je pak zhodnoceno v závěrečné části práce.
Webové služby pro podporu elektronických obchodů v ČR
Vrchota, Michal ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce přibližuje modelové využití e-služeb pro podporu elektronických obchodů. Služby jsou rozděleny dle oblastí jejich využití a popsány jejich specifika jak z obchodního tak i z integračního hlediska. Práce je rozčleněna do dvou oblastí: První oblastí je provedení analýzy trhu vybraných e-služeb třetích stran pro podporu podnikání elektronických obchodů v ČR v oblasti SME, které lze podpořit pomocí webových služeb. Druhou oblastí je zjednodušená případová studie reálného nasazení vybraných služeb pro reálný elektronický obchod. V závěru práce mapuje napojení služeb a analýzu jejich dopadů na fungování elektronického obchodu.
Aplikace principů user experience v procesu tvorby webové služby
Immerová, Kristýna ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Cílem této práce je analyzovat a popsat proces návrhu webové služby a způsoby implementace principů User Experience jeho průběhu. V první části práce jsou definovány pojmy User Experience a webové služby. V druhé části je popsán samotný proces návrhu webové služby a metodiky pro aplikaci principů User Experience v tomto procesu. Praktická část práce představuje využití popsaných metod na reálných projektech firmy LMC, s.r.o. V práci se podařilo popsat optimální postup pro aplikaci principů User Experience při návrhu webové služby a popsat roli User Experience designéra v tomto procesu. Výsledky této práce umožňují pochopení této role při návrhu webových služeb a přínosu optimálních procesů pro vývoj služby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí94 - 103dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.