Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 236 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení lidských zdrojů ve vybraných středních školách
KUCHAŘOVÁ, Pavlína
Bakalářská práce se zabývá řízením lidských zdrojů na středních školách. Cílem práce je zhodnocení systému řízení lidských zdrojů ve vybraných středních školách a navržení změn vedoucích ke zlepšení současného stavu. V práci je použita dotazníková metoda a rozhovory s řediteli škol.
Řízení lidských zdrojů v národní agentuře NAKIT
HYNKOVÁ, Barbora
Diplomová práce se zabývá analýzou řízení lidských zdrojů v podniku NAKIT. Zajímá se také o moderní metody v řízení, které jsou využívány. V teoretické části jsou popsány definice a činnosti, kterými se řízení zabývá. V praktické části je popsán podnik a sestaven dotazník pro vedoucí pracovníky, který je následně vyhodnocen a zjištěné výsledky jsou analyzovány. V závěru práce jsou sepsány výsledky a návrhy, které by mohli zlepšit stávající situaci.
Assembling a Medical Condition. Adermatoglyphia Case.
Iormark, Daniel ; Tremčinský, Martin (vedoucí práce) ; Tesárek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zdravitním stavem adermatoglyfií. Použila teoretický rámec a metodologie založené na Foucauldově myšlence a ANT, které navrhují, pro zjištění, jak jsou různí aktéři a síly zapojený vědci ve svých článcích za účelem produkce adermatoglyfie. Práce odhalila, že pro prozkoumané vědecké clánky je charakteristická oklika k požadavkům na identifikaci a autorizaci, popis otisků prstů, postava zdravého pacienta, přítomnost biopolitických, technologických a biomedicínských dispositivu a také rovné zacházení s lidskými i nelidskými aktéry. V práci byla identifikovana podmíněnost adermatoglyfie na mechanizmech disciplinární moci a biopolitice, technologickém řešení snímání otisků prstů a západní biomedicínské vědé, patologizace lidí s adermatoglyfií, problémy zrady a překladu. Obsahuje také makro perspektivu adermatoglyfie a také pokus využít koncept rozšířeného fenotypu k vyrovnání technostrojů a intelektuálních konstruktů.
Systém odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti a návrh změn
Esslerová, Veronika ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování zaměstnanců ve společnosti ULMA Construcción CZ, s.r.o. První část je zaměřena na teoretické poznatky související s problematikou odměňování. V druhé části je zpracována analýza současného systému odměňování ve společnosti. V poslední části jsou navrženy změny pro zlepšení stávajícího systému odměňování.
Vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Komenda, Roman (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá tématem vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu. V teoretické části jsem definovala základní pojmy a jejich definice, které úzce souvisejí se stavebnictvím a managementem. Základem praktické části jsou 4 výzkumné otázky, které jsou zodpovězeny v průběhu výzkumu. Závěr této bakalářské práce bude obsahovat závěry a doporučení pro stavební firmy.
Epistemologické úvahy
Novotný, Vojtěch ; Hogenová, Anna (vedoucí práce) ; Blažková, Miloslava (oponent)
Tématem této magisterské práce je studium lidského poznání reálného světa. Práce obsahuje vymezení filosofické disciplíny epistemologie, zabývající se teorií poznání, uvádí její historii a vztah k ostatním filosofickým disciplínám, zejména ontologií. Práce detailně studuje jednotlivé epistemologické koncepce, a to jak z hlediska epistemologie, tak z hlediska ontologie, včetně subjekt objektového konceptu poznání. Práce studuje poznání z hlediska zdrojů poznání, tj. empirické, racionalistické a iracionalistické směry až po analytickou epistemologii a kritický racionalismu 20. století. V práci je uveden přehled nevýznamnějších filosofů a jejich koncepcí lidského poznání, tj. Platón, Aristoteles, Descartes, Locke, Berkeley, Hume, Kant. Práce studuje vztah poznání a hodnocení, tj. axiologii. Práce studuje koncepce pravdy, a vědění. Práce studuje koncepci evoluční epistemologie, její teoretická východiska, principy přírodní a kulturní evoluce, fylogenetické, epigenetické a pojmové poznání.
Confidence Gap a její vliv na participaci žen ve vedoucích pozicích
Kudrnáčová, Michaela ; Šanderová, Jadwiga (vedoucí práce) ; Voleková, Hana (oponent)
Confidence gap a její vliv na participaci žen ve vedoucích pozicích Michaela Kudrnáčová Abstrakt Práce se zabývá propastí mezi mužským a ženským sebevědomím a jejím vlivem na ženy ve vedoucích, řídících a rozhodovacích pozicích. Slouží jako ucelené shrnutí dosavadních nejdůležitějších poznatků týkajících se této problematiky. Záměrem práce je zjistit míru vlivu deficitu ženského sebevědomí na participaci žen ve vedoucích, řídících a rozhodovacích pozicích, a identifikovat tuto problematiku v českém prostředí. V závislosti na literatuře a dostupných empirických poznatcích jsou ženy do značné míry vedeny svým bezprostředním okolím už od raného věku ke stereotypnímu chování a jednání v závislosti na příslušných genderových rolích, což v mnoha případech může vést právě k deficitu jejich sebevědomí a následně negativnímu ovlivnění participace žen ve vedoucích, řídících a rozhodovacích pozicích jako jednomu z mnoha důsledků nedostatku sebevědomí. Zjištění práce otevírají diskuzi pro odbornou i laickou veřejnost o způsobu, jakým jsou ženy vnímány a přijímány společností a jak lze změnit situaci pracujících žen k lepšímu.
Srovnání pohledu na vnitřní kontrolu pedagogických pracovníků ZUŠ ze strany vedení a učitelského sboru
Vitvarová, Veronika ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je zjištění, zda a do jaké míry se liší představa o probíhající a ideální kontrole pedagogických pracovníků základních uměleckých škol mezi kontrolujícími a kontrolovanými zaměstnanci, a zda je tento pohled ovlivněn takovými faktory, jako je pohlaví respondentů, jejich věk a způsob jakým vnímají klima svého pracoviště. Dále se zabývá otázkou, zda je nedostatek kontroly pro zaměstnance podobně demotivující jako kontrola přílišná. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickými pojmy jako řízení, vedení (a rozdíly mezi nimi), kontrola, kultura organizace a klima školy. Druhá, výzkumná část, analyzuje pomocí dotazníkového šetření názor výše jmenovaných na kontrolu na jejich pracovišti.
Systém managementu kvality ISO 9001 ve středních školách?
Šikner, Roman ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: Systém managementu ISO ve středních školách? AUTOR: Roman Šikner KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Bc. Jiří Trunda ABSTRAKT: Závěrečná práce se zabývá povědomím ředitelů škol a jejich zástupců o systému řízení a vedení, managementu kvality - normě ISO 9001. Má za úkol zjistit, jestli si vedení škol myslí, že by jim norma ISO 9001 mohla pomoci při řízení a vedení školy a zda by jim v neposlední řadě mohla pomoci při získání klientů - žáků, při jednáních se zřizovatelem a sociálními partnery a při získávání finančních prostředků, zejména v doplňkové činnosti. Závěrečná práce přinese názory ředitelů škol, případně jejich zástupců z různých typů středních škol na systém managementu kvality - normu ISO 9001, možnost zavedení této normy v jejich škole. KLÍČOVÁ SLOVA: Norma ISO 9001, systém managementu kvality, řízení, vedení

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 236 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.