Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 780 záznamů.  začátekpředchozí741 - 750dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Kouření v restauracích: o suverenitě spotřebitele a selhání trhu
Červinková, Kristýna ; Šťastný, Daniel (vedoucí práce) ; Slaný, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl odhalit příčiny možného tržního selhání na českém trhu pohostinství. Předložením několika hypotéz je přiblíženo chování strany nabídky a poptávky, jehož důsledkem je existující nesoulad vysoké poptávky po nekuřáckých restauracích a jejich zaostávající nabídky. Ověřováním platnosti těchto hypotéz pomocí zpracování dostupných výzkumů a vlastního terénního výzkumu práce přisuzuje podíl na podobě stávající situace oběma stranám, ale taktéž jejich vzájemné interakci. Zákazníci restaurací svým chováním poskytují zkreslené signály, které pro majitele nepředstavují dostatečnou motivaci učinit zásadní krok směrem ke změně.
Podnikatelský plán
Huňáček, Pavel ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Tondlová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro restauraci, která má změnit provozovatele. Právě sestavení podnikatelského plánu a vyvození relevantních závěrů je hlavním cílem této práce. Dalším cílem této práce je na základě posouzení situace vyvodit doporučení, zda je ekonomicky výhodné a přijatelné restauraci za daných podmínek otevřít a provozovat či nikoliv. Teoretická část vysvětluje pojem podnikatelský plán a popisuje, jak by měl správný plán vypadat. V praktické části již je samotný podnikatelský plán pro zmiňované restaurační zařízení zpracován. Následují závěrečná zjištění, doporučení a další návrhy. Autor v nich posuzuje podnikatelský záměr, jeho proveditelnost, reálnost a návratnost investic.
Analysis of employees´ satisfaction
Linknerová, Alena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti. Její cílem je prostřednictvím provedení průzkumu pracovní spokojenosti zaměstnanců odkrýt slabá místa a vytvořit návrh na zlepšení současného stavu. Teoretická část vymezuje základní pojmy, význam průzkumu pracovní spokojenosti, uvádí výsledky z jiných analýz a výzkumů v odvětví restauračních zařízení. Prostor je dále věnován dílčím faktorům pracovní spokojenosti a specifikům práce v restauračních zařízeních. Praktická část je uplatněním teoretických znalostí v podnikové praxi prostřednictvím průzkumu pracovní spokojenosti v podmínkách restaurace XY. Analýza vychází z reflexe zaměstnanců ve vybraných oblastech pracovní spokojenosti, využívá metodu dotazníku a individuálního rozhovoru. Výstupem práce jsou návrhy a doporučení, které by měli přispět ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Podnikatelský plán asijské restaurace
Ta, Binh Giang ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Tématem diplomové práce je "Podnikatelský plán asijské restaurace". Založit prosperující a fungující restauraci v dnešním prostředí není úplně jednoduché. Vedle požadavků na vysoký kapitál, splnění legislativních, hygienických a dalších podmínek, se začínající podnikatel musí vypořádat s problémem vhodné a účelné komunikace, definováním vize, cílů a především strategie restaurace v dlouhodobějším horizontu, až po efektivní organizaci personálu a každodenní řešení nastalých problémů -- odchylek od očekávaného stavu. Úspěšná restaurace znamená skloubení všech těchto a dále v této práci rozvinutých faktorů.
Analysis of the loyalty programme of Ambiente restaurants
Čuchranová, Mária ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Berglová, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast věrnostního programu. Jejím cílem je analýza věrnostního programu restaurací Ambiente s názvem Program pro přátelé dobrého jídla a jeho srovnání se způsobem odměňování zákazníků, který společnost využívala před spuštěním programu. Teoretická část popisuje nejdřív umístnění věrnostního programu v marketingu, kde jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová a komerční komunikace, marketingový mix, komunikační mix, podpora prodeje a její jednotlivé formy. V souvislosti s věrnostním programem jsou objasněny pojmy věrnost zákazníka, jeho spokojenost a hodnota. Dále je popsaná oblast řízení vztahů se zákazníky a možnosti měření věrnostního programu. V praktické části je představená skupina restaurací Ambiente, její předchozí způsob odměňovaní zákazníků a popis nového věrnostního programu.
Podnikatelský plán
Bezděkovský, Jakub ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Ševčík, Václav (oponent)
Diplomová práce popisuje podnikatelský plán -- jak řídit a vést restauraci. Práce je zaměřena na smysl podnikání, popis a strukturu podnikatelského plánu, finanční analýzu budoucího podniku, dále na filozofickou a sociologickou stránku stravování. Autor se hluboce zamýšlí nad smyslem moderního stravování a nastiňuje možné budoucí směřování v České republice a popisuje projekt restaurace Stolovna konceptu "Z farmy na stůl" dle zvolených strategií. Cílem práce je příručka pro podnikatele, kteří si chtějí otevřít vlastní restauraci nebo změnit dosavadní způsob provozování. Pozornost je zaměřena na nový koncept "Z farmy na stůl", který začíná být v Čechách populární. Autor pojal práci netradičně a formou osobní zkušenosti proniká do tajů podnikání a gastronomie skrze zahraniční pracovní zkušenost v Londýně a rozhovory s předními gastronomickými špičkami v ČR.
Podnikatelský koncept - Wellness centrum v oblasti Litoměřicka
BULÍČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem diplomové práce bylo na základě teoretických a praktických poznatků vypracovat podnikatelský koncept, který bude sloužit jako podklad pro vznik nového zařízení poskytující wellness a fitness služby na Litoměřicku.Na základě situační analýzy, analýzy konkurence a analýzy potřeb potencionálních zákazníku pomocí dotazníkového šetření byl vytvořen podnikatelský koncept wellness hotelu, který bude poskytovat kvalitní ubytovací, stravovací, fitness a wellness služby.
Podnikatelský plán
Chválová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Dobrý, Michael (oponent)
Diplomová práce podává ucelený popis podnikatelského plánu na založení restaurace. Konkretizuje jednotlivé kroky předcházející zahájení činnosti podniku, od volby právní formy podnikání, přes strategickou analýzu, tvorbu marketingového a obchodního plánu, až po zhodnocení projektu po stránce finanční.
Business plan for a Japanese restaurant
Koža, Michal ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Nowak, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán japonské restaurace v centru Prahy. Teoretická část se zabývá popisem podnikatelské aktivity jako takové a přibližuje strukturu a obsah podnikatelského plánu. Praktická část pak představuje konkrétní podnikatelský plán, analýzu makro a mikrookolí podniku, konkurence, marketingové strategie a popis podniku. Značná část práce je také věnována mapování trendů ve společnosti v oblasti gastronomie. Závěrečná část popisuje finanční plán podniku pro první tři roky jeho existence a analyzuje plánované účetní výkazy.
Impacts of Consumer Behavior Theory on a Start-up Business
Grešo, Juraj ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Práca prezentuje všeobecný prieskum Engelovho, Blackwellovho a Miniardovho modelu správania spotrebiteľa, prvkov správania spotrebiteľa, postojov spotrebiteľov k otázkam zdravia a výživy, a praktické uplatnenie týchto poznatkov vo vývoji marketingovej stratégie a taktík pre nový reštauračný koncept umiestnený v Bratislave, hlavnom meste Slovenskej republiky. Tento koncept je zameraný na služby pre profesionálnych a rekreačných športovcov. Táto práca znázorňuje podstatné vlastnosti a osobitosti správania spotrebiteľa. Opisuje vzťahy a psychologické motívy, ktoré existujú medzi ľudskými zmyslovými systémami a nákupným procesom spotrebiteľa. Práca je založená na porovnávaní teórie s realitou v oblasti správania spotrebiteľa. Hlavným cieľom tejto práce je vytvoriť základ pre vývoj komplexnej marketingovej stratégie pre FitHouse RestaurantsTM, novozaložený koncept, ktorého úlohou je zabezpečiť správnu stravu pre profesionálnych a rekreačných športovcov. Čiastkový cieľ prvej -- teoretickej časti práce je preskúmať správanie spotrebiteľa a vymedziť jeho nákupný proces v niekoľkých krokoch. Druhá -- výskumná časť má za cieľ identifikovať prvky, ktoré majú vplyv na spotrebiteľov proces rozhodovania o kúpe a snaží sa ich podať z pohľadu človeka rozhodnutého pre zdravý životný štýl. Ďalej si kladie za cieľ porozumieť spotrebiteľovi prostredníctvom autorovho vlastného on-line prieskumu o športe, výžive a atribútov reštaurácie ideálnej pre zdravie a šport. Tretia -- praktická časť predstavuje rámec pre vývoj skutočnej marketingovej stratégie pre FitHouse Restaurants na základe výsledkov a poznatkov získaných v prvej a druhej časti práce. Obsahuje tiež nápady a taktiky, ktoré pomôžu FitHouse Restaurants prilákať dostatok zákazníkov a uspieť na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 780 záznamů.   začátekpředchozí741 - 750dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.