Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí72 - 81další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o.
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o. Zaměřuje se na pozici firmy na trhu náhradních dílů na skútry v ČR a na Slovensku a možností jejího dalšího rozvoje. Cílem práce je plán rozvoje firmy v časovém horizontu 5 let s posloupností kroků, které po sobě budou následovat a jeichž naplnění povede k upevnění a posílení pozic na trzích, na kterých firma působí.
Příprava školicích materiálů pro rozváděče vysokého napětí
Nosek, Jan ; Kozel, Tomáš (oponent) ; Lázničková, Ilona (vedoucí práce)
Bakalářská práce dokumentuje tvorbu školicích materiálů pro rozváděče vysokého napětí. Převážná část práce je věnována seznámení s produkty firmy ABB, ke kterým jsou školicí materiály vypracovány. Hlavní důraz byl kladen na seznámení s rozváděčem UniGear ZS1, který je hlavním produktem firmy ABB v oblasti rozváděčů vysokého napětí. Poslední kapitola je věnována rozboru jednotlivých úrovní školicích materiálů.
Revize parní turbiny
Potměšil, Tomáš ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá současným uplatněním rozvíjejícího se oboru pozáručního servisu starých turbín v energetickém odvětví. Jsou zde popsány jednotlivé typy oprav v návaznosti na doporučení běžně prováděných úkonů. Revizní nález je zaměřen na protitlakovou parní turbínu s označením R12-9/2, u které byla naplánována generální oprava po cca 180 000 provozních hodinách. Revizní nález obsahuje detailní popis stavu turbíny a způsob opravy. Dále je proveden výpočet ztrát v axiálním stupni lopatkové mříže metodikou AMDC-KO z důvodu volby typu lopatkování a poté je technickoekonomickým porovnáním odůvodněna volba jedné z uvažovaných variant pro zákazníka.
Autosalon se servisem
Wilkonský, Roman ; Vašíček, Vladimír (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby. Stavba je navržená jako autosalon se servisem. Stavební parcela se nachází v katastrálním území Ostrava - Vítkovice. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s platnými zákony, vyhláškami a normami. Stavba je funkčně rozdělena na dva objekty a to výstavní sál s administrativním a sociálním zázemím a servisní část s myčkou a sociálním zázemím. Tyto dva objekty jsou provozně a stavebně propojeny. Nejdelší půdorysný rozměr objektu je 68,56 x 38,36 m. Stavba je navržena jako železobetonový skelet v administrativní části a železobetonový stěnový systém v servisní části. Zastřešení v obou případech je realizováno pomocí ocelových vazníků. Železobetonový skelet je vyzděn pórobetonovými tvárnicemi a v střešní části opláštěný sendvičovými panely. Objekt je založen na železobetonových základových patkách v kombinaci se základovými pásy. Servisní část je navržená jako jednopodlažní, kdežto administrativní část je dvoupodlažní.
Autosalon
Václavík, Marek ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se týká novostavby samostatně stojícího autosalonu s jedním podzemním a dvěmi nadzemními podlažími. Objekt je rozdělen na 2 části, kdy hlavní část tvoří v prvním nadzemním podlaží ukázková místnost (showroom) pro maximální počet 13 vozidel, kanceláře a zázemí pracovníků salonu. Ve druhém nadzemním podlaží je umístěno finanční oddělení servisu a ukázková plocha. V podzemním podlaží této části budovy jsou hromadné garáže pro 16 vozidel a sklady autodoplňků. Druhá část novostavby je pouze nadzemní. Je tvořena vlastním autoservisem pro 5 vozidel, skladem pneumatik, technickou místností, automyčkou a sklady náhradních dílů pro automobily. Nosná konstrukce ploché střechy je tvořena z předpjatých vazníků s křížem vyztuženou železobetonovou deskou se zateplením. Obvodové konstrukce tvoří provětrávaná zateplená fasáda, nosnou část tvoří železobeton. V showroomu tvoří většinu obvodové konstrukce prosklená fasáda. Povrchovou úpravu podlah v kancelářských provozech a showroomu tvoří keramická dlažba. V servise a garážích litá podlaha odolná vůči ropným látkám.
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Pristachová, Lívia ; Božik, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na návrh využitia vhodných nástrojov marketingového mixu pre predajcu a servisu automobilov Alcor Motors, s.r.o. Špecifikuje pojmy nutné pre pochopenie tejto problematiky. Analyzuje súčasnú situáciu na trhu a v okolí spoločnosti. Hodnotí momentálny stav Alcor Motors a doterajšie využitie marketingových nástrojov. Návrhy sú na záver zhodnotené aj z finančného hľadiska.
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of the Service Profitability
Novák, Patrik ; Cikánek, Ondřej (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The thesis focuses on evaluation of the scope of repairs of the mobile phones at Mobilshop Valenta Petr, in order to meet this objective, advanced modelling methods have been used – namely fuzzy logic. The goal of this thesis is to propose a software solution that would make processing of all service orders easier, faster and more accurate.
Návrh optimalizace informačního systému
Jakimovová, Petra ; Kocián, Ladislav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem: „Návrh optimalizace informačního systému“ pojednává o procesu zakázek a možnostech eliminace hlavních firemních problémů ve společnosti TOROLA design s.r.o. Na základě analýz vnitřního a vnějšího prostředí a finanční analýzy, budou společnosti navrhnuty změny jak problém s chybějícím modulem eliminovat.
Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000
Hovadík, Jiří ; Liška, Jiří (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systém pro evidenci zákaznických požadavků na pracovišti call centra v servisní organizaci. Úvodní část popisuje servisní činnosti v oblasti služeb zaměřených na platební terminály a současnou situaci v call centru. Následuje výběr vhodných implementačních nástrojů. Druhá část práce obsahuje návrh systému pro evidenci požadavků a návrh funkčností pro realizaci importů do servisního informačního systému. Závěr práce pojednává o zhodnocení práce a možnostech dalšího zdokonalení systému pro zpracování požadavků.
Marketingová strategie v ICT společnosti
Heža, Stanislav ; Zavadil, Zbyněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty použití marketingových strategií a jejich komunikačních prostředků. Na základě historických zkušeností je spočítán i předpoklad ekonomického dopadu návrhu na hospodaření firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí72 - 81další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.