Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cílení reklamy na internetu
Pokorná, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Baranyk, Jan (oponent)
Cílem práce je zhodnotit a případně navrhnout efektivnější využití cílené reklamy na internetu pro konkrétní společnost. Tato práce nemá za cíl poskytnout unifikovaný návod pro podobné společnosti. Hodnocení je zcela individuální pro danou společnost. Abych tohoto cíle dosáhla, popíši nejprve prostředí internetového marketingu. Zaměřím se na cíle internetových kampaní, metriky hodnocení úspěšnosti reklamy, na druhy internetových reklam a zejména na druhy cílení. Představím charakteristiku firmy a poté přiblížím současný stav internetového marketingu v této firmě a navrhnu případná zlepšení.
Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato bakalářská práce je členěná do čtyř částí. První kapitola se zabývá teoretickým vysvětlením pojmu marketing a jeho koncepcí. Druhá kapitola je věnována problematice marketingového plánování. Obsahuje a vysvětluje hlavní nástroje marketingového plánování. Těmi jsou především stanovení cíle a poslání podniku, SWOT analýza a segmentace, targeting a positioning. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingový mix a uvádí definice jeho částí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na pekárnu PAUL a aplikování části teoretické do praxe.
Marketingová strategie vybrané firmy
Havlíková, Žaneta ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání a cíle společnosti, segmentace trhu, targeting a positioning. Na závěr je zpracována marketingová strategie podle strategií ve výrobkové oblasti, v cenové oblasti, distribuční strategie, strategie v oblasti promotion a strategie podle trendů trhů.
Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Rundová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Němečková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o analýze marketingové činnosti společnosti Österreich Werbung. Hlavní činnost této společnosti spočívá v marketingové komunikaci, jejíž jednotlivé prvky využívá k propagaci kampaní rakouských partnerů anebo své značky "Dovolená v Rakousku". Samotné analýze předchází analyticko-metodologická část, která poskytuje důležitá teoretická východiska pro zhodnocení dané analýzy a doporučení do budoucna. Ve druhé části jsou pomocí příkladů konkrétních kampaní realizovaných během roku 2010 analyzovány jednotlivé prvky komunikačního mixu s ohledem na jejich zacílení. Na základě provedené analýzy je vyhodnocen komunikační mix společnosti a jsou navržena doporučení s cílem jeho optimalizace.
Marketing ve zdravotnictví
Severová, Lucie ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Kandilaki, Daniela (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingové strategie" je analýza různých typů marketingových strategií jako jsou orientace na spotřebitele, segmentace, cílení (targeting) a umisťování (positioning). V další fázi je tato práce zaměřena na rozdělení výrobků divize Ethicon, firmy Johnson and Johnoson do jednotlivých skupin, analýza silných a slabých stránek divize Ethicon a analýza konkurence na českém trhu. Praktická část je věnována účinnosti jedné marketingové strategie, která je hodnocena porovnáním prodejů produktů, na které je tato strategie zaměřena, před a po jejím zavedení. Cílem této práce je nalézt správnou a účinnou marketingovou strategii pro divizi Ethicon jako tržního lídra na poli chirurgických šicích materialů. Závěr obsahuje doporučení pro další vývoj marketingových strategií.
Politika cílování inflace
Maňasová, Andrea ; Kuncl, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá teoretickými aspekty cílování inflace a zhodnocením provádění této politiky v podmínkách naší ekonomiky. V první části zmiňuji důležité závěry ekonomů, jako je Ben Bernanke a jeho chápání přímého cílování inflace spíše jako rámce pro omezenou diskreci, než jako striktního pravidla. V části druhé se zaměřuji především na detailní analýzu období, kdy zvolený cíl ČNB nebyl plněn. Uvádím jak vlastní závěry, tak zdůvodnění, která poskytla samotná ČNB ve svých Zprávách o inflaci. Celou analýzu doplňuji širokým spektrem grafů, a to buď převzatých přímo ze Zpráv o inflaci, či vytvořených na základě dat poskytovaných Českou národní bankou či Českým statistickým úřadem. Vlastní grafy převážně soustřeďuji do přílohy na konci mé práce.
Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů
Khachatryan, Emmanuel ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá specifický segment trhu, na kterém jako poptávající vystupují homosexuálové. V první části pojednává o problematice orientace na gay segment trhu - zkoumá potíže, kterým musí čelit podniky, které se rozhodnou gay klientelu oslovit, sleduje vývoj českého gay segmentu trhu v čase a zabývá se možnostmi a příklady propagace orientované na gaye. Ve druhé části pomocí dotazníkového šetření řeší otázku toho, jaký je český gay zákazník, jak se liší od heterosexuálů z hlediska koupěschopné poptávky a jak se svými penězi hospodaří v období krize.
Inflation Targeting in The Czech Republic: History and Current Situation Under The Circumstances of The Economic Crisis
Kolesár, Michal ; Durčáková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Tomšík, Vladimír (oponent)
Táto práce se zaobírá režimem cílení inflace. V teoretické části je popsán základní mechanizmus tohoto režimu. Jedná se zejména o problematiku stanovováni inflačního cíle a výjimek, kdy se míra inflace může vychýlit z cíleného pásma. Dál je popsáno stanovování podmíněných a nepodmíněných prognóz a operativní řízení úrokových sazeb centrální bankou. V teoretické části jsou také shrnuty výhody a nevýhody tohoto režimu. V praktické části jsou dané poznatky aplikované na zkušenosti ČNB. Je tu popsán mechanizmus stanovovaní inflačních cílů a prognóz ČNB. Dál jsou tu rozebrány úspěchy či neúspěchy praktické aplikace tohoto režimu v podmínkách českého hospodářství.
Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Cakl, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.