Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Application for Modern Sports Training Utilising the Sensory Data and Positional System
Ondruch, Jan ; Tomešek, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The thesis deals with the creation of a web application for modern sports training. The application uses positional data and heart rate data from a real-time locating system. The main goal is to design and create a system that processes these data in real time and allows coaches to visualize and manage them. The introductory part summarizes the basic principles of creation of a user interface, it also deals with research methods for collection of user requirements. The following text describes how to design and create web applications. Afterwards, the thesis examines testing of web application design. The practical part consists of exploration of the positional system, collection of end-user requirements, design of the application user interface, its implementation and subsequent testing. The work is concluded by evaluating the system together with ideas for its future expansion.
Nativní aplikace pro mobilní zařízení
Beníčková, Zuzana ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Skúmaná diplomová práca sa zaoberá univerzálnou mobilnou klient-server aplikáciou Android a iOS zariadení riešenú v natívnom prostredí daných operačných systémov. Práca skúma prístupy riešenia problému v oboch prostrediach. Dané aplikačné riešenie bude zobrazovať, ukladať a spracovávať rôznorodé dáta zaslané serverom v unifikovanej podobe ako aj prispôsobovať vzhľad daným zaslaným podmienkam a zariadeniu. Cieľom práce je ukázať a porovnať natívny potenciál mobilného zariadenia ako aj navrhnúť unifikovanú aplikáciu často vyžadovanej problematiky - zobrazenie a prístup veľkého množstva uložených dát používateľovi.
Hlasovací zařízení na bázi Bluetooth Low Energy
Vybíral, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového zařízení a uživatelské aplikace pro hlasování. Pro komunikaci je využíváno protokolu Bluetooth Low Energy, kvůli jeho nízkoenergetickým vlastnostem. Výsledkem této práce je plně funkční prototyp periferie odesílající hlas uživatele do klientské aplikace, vytvořené pomocí frameworku Qt, která zpracovává jednotlivé hlasy a zobrazuje výsledky hlasování.
Správa nahrávání aplikací na ARM zařízení
Hrvol, Marek ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Záměrem práce je usnadnění nasazování Internetu věcí v domácnostech nebo malých firmách a také zvýšit udržitelnost vytvořené sítě. Webová aplikace slouží ke správě aplikací napříč ARM jedno-deskovými zařízeními. Umožňuje nahrávat aplikace přímo na zaregistrovaná zařízení, poskytuje ucelený, intuitivní náhled všech dostupných zařízení. Dále zaznamenává stav těchto zařízení, zobrazuje potřebná data o zařízení a informuje o případném selhání některého ze zařízení.
Board Game User Interface with a Camera
Cihlářová, Dita ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a system that would be able to substitute a real opponent in a board game Horse Races and Bets. The game is observed by a camera that transmits images to a computer. The image is then processed and game objects are identified. After that, the application can analyse a current status of the game and decide about the next move of the artificial player. The decision-making algorithm is able to react to every game situation and thus play the game to the end. The application can be used by players that like to play Horse Races and Bets, but currently do not have an opponent, and for demonstrating the possibilities of computer vision.
Artificial Intelligence
Ragas, Luděk ; Žouželková Bartošová, Marie (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is to provide insight into the extensive field of artificial intelligence. At first, the thesis provides a definition of artificial intelligence and a brief overview of its history. Thereafter, this work also briefly describes technologies of artificial intelligence, such as neural networks, expert systems, and genetic algorithms. Lastly, this thesis describes influence and position of artificial intelligence in society.
Posílení principů UX do existujících uživatelských rozhraní
Pilát, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje význam user experience, jaké jsou jeho hlavní aspekty, vybrané metody, jak může zasahovat do agilního procesu vývoje a na jaké úrovni může být v reálné firmě zastoupen. Taktéž se věnuje analýzou vybraných, již existujících uživatelských rozhraní pro ovládání síťového tisku a jejich koncových uživatelů. Na zmíněná rozhraní jsou pak opakovaně aplikovány vybrané metody prototypování a uživatelského testování. Vyhodnocení daných metod uzavírá práci spolu s doporučením zavedení procesů pro budoucí vývoj uživatelských rozhraní ve firmě Y Soft.
Nástroje používané pro grafický návrh mobilních aplikací
Jäger, Marcel ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Tato práce popisuje rozdíly mezi grafickými editory, které jsou používány grafickými designéry při návrhu uživatelského rozhraní aplikací a webových stránek. Nejdříve jsou popsány zásady správného uživatelského rozhraní, který by měl designér při návrhu dodržovat. V další části jsou definovány rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou grafikou. V praktické části jsou porovnávány funkce čtyř grafických editorů. Na závěr je vytvořena tabulka, shrnující výsledky tohoto porovnání.
Uživatelská rozhraní mobilních aplikací
Novák, Jakub Štěpán ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Stočes, Michal (oponent)
Bakalářská práce se soustředí na fenomén současné doby a to mobilní zařízení, přesněji uživatelská rozhraní mobilních aplikací. Tato zařízení jsou rozšířená natolik, že je většina lidí používá k plnění každodenních úkolů. Přehlednost a celkový zážitek z používání aplikace závisí právě na uživatelském rozhraní. Teoretická část se zabývá studií obecných zákonitostí při tvorbě intuitivních a příjemných uživatelských rozhraní. Řídí se konvencemi, které jsou typické pro daný účel a platformu. V neposlední řadě zkoumá psychologickou stránku, která se skrývá za uživatelským rozhraním, přesněji chování a uvažování uživatele. V praktické části jsou poznatky aplikovány a modelovány do konkrétních situací a scénářů. Zahrnuje analýzu a řešení reálných problémů, které se obecně vztahují k uživatelským rozhraním a problémům specifických pro mobilní rozhraní. Výsledkem je stručný, jasný a především užitečný přehled o tom, jak efektivně a kvalitně navrhovat uživatelská rozhraní, jenž se nejen dobře a příjemně ovládají, ale zároveň disponují zajímavou a padnoucí
Monitorování neelektrických veličin s využitím Bluetooth Low Energy
Prítel, Peter ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na technológiu Bluetooth Low Energy a jej využitie pre komunikáciu so snímačmi neelektrických veličín. Práca popisuje všeobecné vlastnosti technológie Bluetooth . V praktickej časti sa práca venuje aplikácii založenej na frameworku Cordova . Výsledná aplikácia demonštruje komunikáciu so snímačmi prostredníctvom technológie Bluetooth Low Energy .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.