Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 781 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Avanti
Večeřová, Jiřina ; Procházková, Veronika (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce jsou návrhy na zlepšení služeb hotelu Avanti. Práce se zabývá hodnocením hotelových služeb a oblastí, které souvisí s jejich zajištěním. Obsahuje návrhy na personální zabezpečení, zlepšení ubytovacích služeb, zlepšení technického zázemí a také finanční vyhodnocení návrhů.
Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Roman, Aleš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro soukromou oční ordinaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Byl vytvořen 4P a 4C marketingový mix zdravotnictví. Praktická část začíná představením oční ordinace. Dále dochází k analýze prostředí ordinace za pomoci následujících metod: McKinsey 7S, Porterův model konkurenčních sil a SLEPT analýza. Závěry z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Posléze jsou rozebrány jednotlivé otázky dotazníkového šetření zaměřeného na měření spokojenosti pacientů a jejího zlepšení. Z dotazníku jsou vyvozeny návrhy a možnosti jak zvýšit klientům komfort při vyšetření. Toto je shrnuto v části návrhy řešení a diskuze.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Posouzení efektivnosti informačního systému pro ISP a návrh změny
Král, Tomáš ; Sodomka, Petr (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na popis a posouzení efektivnosti stávajícího informačního systému pomocí vybraných metod a následným návrhem změn, které by měly vést ke zlepšení celkového stavu ICT v analyzované firmě. Tato firma působí v oboru informačních/ telekomunikačních služeb.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Vinařství Rozařín
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Vinařství Rozařín s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny marketingové pojmy, metody a techniky marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka, který bude proveden na základě dotazníkového šetření. V závěru práce bude dotazníkové šetření vyhodnoceno a budou navrženy možnosti návrhů a doporučení na zlepšení situace podniku.
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
Dům krátké cesty
Kyselá, Jana ; Urbášková,, Hana (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Řešená lokalita se nachází v městské části Brno-Židenice, v těsné blízkosti železniční tratě spojující Brno s Českou Třebovou. Území je vymezeno z jihu ulicí Bubeníčkova, z východu ulicí Koperníkova, ze severu Lazaretní a ze západu vymezuje území silnice kopírující železniční trať. Základní hmota projektovaného objektu je rozdělena průchozími osami na tři bloky, jež jsou propojené společným podzemním podlažím, kde je situováno především parkování. Bloky mají až šest nadzemních podlaží. V prvním nadzemním podlaží jsou různé komerční prostory pro obchody, restaurace a ve střední části se nachází supermarket. V severním objektu jsou v druhém a vyšším podlaží situovány různé funkce občanské vybavenosti (školka, různé mimoškolní aktivity pro děti, wellness, zábavní centrum, jazyková škola). V posledním podlaží je řešeno bydlení. V prostředním bloku je od druhého podlaží řešeno bydlení, v jižním bloku nalezneme komerční prostory, polikliniku, administrativu či knihovnu.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Teoretická část této práce shromažďuje poznatky z oblasti marketingového mixu, který je pak dále zaměřen na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Praktická část pak poskytuje analýzu komunikačního mixu této společnosti. Cílem diplomové práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit tak návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Dům krátké cesty
Gregorová, Stanislava ; Zadražilová,, Miroslava (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Zadané území se nachází v městské části Brno – Židenice, v blízkosti železniční stanice. Tématem diplomové práce je architektonická studie vybrané části návrhu intenzivní polyfunkční městské struktury, která byla řešena v předdiplomovém projektu. Návrh intenzivně využívá pozemek, přináší vysokou hustotu zastavění a zalidnění, díky nabídce široké škály funkcí na relativně malé ploše souvisí s eliminací dopravy. Návrh vytváří s využitím topografie prostupné území a zástavbu se vztahy k okolí a s kvalitními veřejnými prostranstvími a atraktivním bydlením. Vyzvednutím železniční trati se ruší bariéra a vzniká prostor s parkovou úpravou. Čitelnosti propojení území je dosaženo z východu na západ přímými ulicemi a ze severu na jih pasáží. Zástavba vytváří tři centra, centrum obchodní na severu, centrum kulturní v samém středu území a centrum relaxačně - sportovní na jihu. Základní rastr zástavby má šachovnicový půdorys, který v sobě nese otisk rastru okolní prostorové struktury. Nová zástavba se svými měřítky mění, od parteru velkého měřítka a budov velkých objemů se rozkládá do měřítek a objemů menších. Funkční členění je horizontální. Jsou zde podzemní garáže, parter s obchody a službami, podlaží s administrativou a ateliéry otevřenými do vnitrobloku a ve vyšších podlažích bydlení. Takto tvarovaná struktura nabízí dostatek osvětlení ve vnitroblocích a bytech. Členitost je podpořená materiály, cihly v parteru kontrastují s jednotvárnou omítkou ve vyšších podlažích.
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Moravec, Aleš ; Sobol, Karel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníka ve vybrané neziskové organizaci. V teoretické části je podrobně rozebrána tématika neziskových organizací, dále základní pojmy týkající se zákazníka a spokojenosti zákazníka. Praktická část poté poslouží k analýze současného stavu a k nalezení řešení nedostatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 781 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.