Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Vinařství Rozařín
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction for Vinařství Rozařín
Autoři: Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; marketingový mix; marketingový výzkum; služby; vinařský marketing; zákazníci; customers; marketing mix; marketing research; questionnaire; service; wine marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61312

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-579951


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet