Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,026 záznamů.  začátekpředchozí598 - 607dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Jelčová, Denisa ; Szilasi, Jozef (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu rozvoje společnosti Ford Szilcar, s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy informace o tvorbě podnikatelského záměru. Druhá část, která se zabývá vlastní prací, je zaměřená na zpracování Porterového modelu pěti sil, Finanční analýzy a SWOT analýzy. Poslední část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení současné finanční situace společnosti.
Rozvoj komunikačního mixu obchodní firmy
Košnarová, Magdaléna ; Kudláček, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingové podpory prodeje pro společnost Auto RS, v. o. s., která se specializuje na prodej autodílů pro všechny typy vozidel, distribuci příslušenství a distribuci pohonných hmot v podobě LPG. Pro sestavení návrhu poslouží analýza společnosti a konkurence v oblasti marketingové podpory. Cílem návrhu je posílení konkurenceschopnosti a získání více stálých zákazníků než doposud.
Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Poláčková, Tereza ; Novák, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníku v Tescu express na Malinovského náměstí. Teoretická část práce se zaměřuje na zpracování teorie marketingu a postupů jednotlivých analýz. Praktická část nás seznamuje se společností Tesco a její prodejnou a také vyhodnocuje výsledky dotazníku a SWOT analýzy. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy a doporučení na zlepšení řešené situace.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kohoutek, Josef ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na návrh nového řešení elektronického obchodu pro firmu ABBAS, a.s. která se specializuje na prodej bezpečnostních systémů, především pak na kamerové systémy. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zabývám teoretickými poznatky z dané problematiky. V druhé části se pak zaměřuji na praktickou část problematiky elektronického obchodování jako je SEO analýza, analýza konkurence, analýza klíčových slov, výběr vhodného poskytovatele elektronického obchodu, způsoby propagace a návrh možného řešení.
Podnikatelský záměr rozvoje sportovního svazu
Pavlák, Lukáš ; Pazdera, René (oponent) ; Jedličková, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sportovního svazu. Na základě všech provedených analýz je pak zpracován podnikatelský záměr rozvoje svazu. Jedná se o práci založenou na reálném podkladě a její výsledek by mohl být v budoucnu realizován. Všechny body práce jsou v souladu se získanými poznatky z literatury a bakalářského studia.
Komunikační strategie podniku
Kohout, Filip ; Valčík, Jan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategie v rámci jednotlivého podniku. Analyzuje a specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladu vybrané firmy. Výsledky tvoří podklad pro vypracování komunikačního plánu, který povede k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
Komunikační mix Plzeňského Prazdroje, a.s.
Štěpánková, Kateřina ; Drudík, Jukub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu. Firma Plzeňský Prazdroj, a. s. je přední evropskou pivovarnickou společností. V této práci jsou vymezeny teoretické otázky marketingu, které souvisí s tématem. Poté, díky analytickému prozkoumání, jsou rozpoznané stránky, které by se měly ve firmě zlepšit, ale také ty, které jsou výjimečné oproti konkurentům a díky nim poukázat na nezaměnitelné místo firmy na trhu. Komunikační mix je kombinací nevšednosti, tradičnosti i zaplněním díry na trhu.
Zvýšení efektivity služeb a servisu pomocí ICT pro firmu Rockfon
Kolman, Vlastimil ; Sojka, Erich (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá porovnáním jednotlivých konkurenčních produktů oproti produktům firmy Rockfon. Bylo použito programování ve VBA – visual basic for applications. Naprogramovaná aplikace by měla pomoci především architektům, projektantům, ale i prodejcům a realizačním firmám k lepšímu navržení, posouzení, prodeji a realizaci.
Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku
Kundrátek, Jan ; Boráň,, Jaroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje tři hlavní kapitoly. V první části jsou teoretické východiska této práce. Analytickou část, která zachycuje současný stav společnosti a potřebu vytvoření nového komunikačního mixu pro uvedení výrobku. Vlastní návrh pro vytvoření komunikačního mixu tvoří třetí část práce.
Analýza vybraného sportovního klubu
Doubrava, Tomáš ; Kokeš, Marian (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje fotbalový klub SK Šlapanice. Analýza se zaměřuje zejména na management, marketing, konkurenci, organizační a ekonomickou situaci, ale i na sportovní stránku klubu. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a analýzy, které budou využity v praktické části. Na základě zjištěných informací a provedených analýz v praktické části budou navržena řešení k lepšímu chodu klubu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,026 záznamů.   začátekpředchozí598 - 607dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.