Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 590 záznamů.  začátekpředchozí581 - 590  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis and distribution of mobile applications
Zákutný, Peter ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza distribuce a prodeje softwarových aplikací pro mobilní platformy. Práca seznamuje s největšími společnostmi na mobilním trhu a jejich distribučními kanálmi, které dál skoumá. Cílem této bakalářské práce je vytvořit si obraz o stave trhu, o jeho vývoji a o predikcích do budoucna. Pro analýzu jsou čerpané data ze správ analytických firem a dalších internetových zdrojů. Součastí práce je také shrnutí situace na českém trhu v oblastí mobilních platforem a aplikací.
Methodology of mobile applications development
Mészáros, Maroš ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Tred vývoje v IT se upírá na rozvoj mobilních aplikacií. S tm vzrůstá tlak na vývojářské firmy, aby zařadili do svého portfolia vývoj software pro mobilní platformy. Současné metodiky se stihli vypořádat s vývojem menšího software na zakázku i s vývojem webových aplikacií. Probíhají intenzivní snahy propracovat stávající metodiky tak, aby zastřešili i mobilní platformy. Cílem práce je navrhnout metodiku tak, aby vyhovovala malým firmám do 50 zaměstnanců a umožnila jim efektivně vyvíjet. S použitím praktických poznatků z tohto typu firem navrhuje kompletní sadu postupů a nástrojů, které je možno využít pro tyhle účely a následně je otestovat v praktické ukážce se zaměřením na fázi analýzy.
Vývoj aplikací pro Windows Phone "Mango"
VALDAUF, Zdeněk
V práci se zabývám vývojem mobilních aplikací pro téměř nový operační systém Windows Phone 7.5. V práci je popsaná historie tohoto operačního systému. Systém bude představen vývojářům, kteří chtějí zjistit specifika a možnosti vývoje pro tento mobilní operační systém. Budou zde také popsány komponenty a technologie pro vývoj. Dále v práci nalezneme podrobnou kapitolu zaměřenou na samostatný vývoj, kde je popsáno vše od stažení potřebného programového vybavení, až po publikování aplikace na MarketPlace. Součástí práce bude jedna plnohodnotná aplikace s dostupností na aplikačním portálu MarketPlace, která bude v práci podrobněji rozebrána
m-Commerce
VACKOVÁ, Kateřina
Cílem práce bylo navrhnout praktické využití m-commerce ve vybrané firmě na základě analýzy možností m-commerce v ČR a ve světě. První část práce zpracovávala teoretické podklady o mobilním obchodování. Další část práce se zabývala třemi případovými studiemi se zaměřením na mobilní aplikace, a to o společnostech Amazon, Alza.cz a Argos. Pak následovala analýza a na základě té byly vyhotoveny návrhy doporučení pro vybranou společnost, kterými bylo vyhotovení mobilní aplikace nebo mobilní verze internetových stránek.
Mobile marketing a jeho aplikace
BLÁHOVÁ, Simona
Cílem této práce je charakterizovat konkrétní aplikaci Mobile marketingu. Konkrétně se zaměřuje na využití location based mobile marketingu firmou H&M, která patří mezi přední světové oděvní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována teoretikým poznatkům o mobilním marketingu, druhá část se zaměřuje na charakteristiku firmy H&M, analýzu jejího marketingového mixu a analýzu praktické aplikace location based mobile marketingu ve firmě, konkrétně analýzou uskutečněné kampaně geolokačních SMS zpráv. Na základě této analýzy jsem se pokusila uskutečněnou kampaň vyhodnotit a navrhnout možné změny, které by vedly k zefektivnění využití tohoto druhu kampaní. V neposlední řadě jsem se pokusila nastínit budoucí možnosti využití location based mobile marketingu ve firmě H&M.
Přehled platforem pro vývoj mobilních aplikací
Třísková, Lucie ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením mobilních platforem z pohledu vývojáře mo-bilních aplikací. Cílem práce je stanovení kritérií pro hodnocení mobilních platforem z pohledu začínajícího vývojáře, který se vývoji aplikací chce věnovat ve svém volném čase, a jejich následné využití pro srovnání vybraných mobilních platforem tak, aby je čtenář mohl přizpůsobit svým preferencím a zvolit tak možnost, která mu bude nejvíce vyhovovat. Tohoto cíle bylo dosaženo syntézou informací získaných z českých i zahraničních zdrojů, na základě kte-rých bylo vytvořeno vlastní doporučení pro volbu platformy pro vývoj mobilních aplikací. Práce je strukturována následujícím způsobem: nejprve je zachycen podíl jednotlivých mobilních platforem na českém i světovém trhu mobilních operačních systémů, poté jsou detailně popsány tři nejvýznamnější mobilní platformy (Android, iOS a Windows Phone) se zaměřením na specifika vývoje mobilních aplikací, v další kapitole jsou dle požadavků začínajícího hobby vývojáře definována hodnotící kritéria a na závěr je dle zvolených kritérií provedeno srovnání vybraných mobilních platforem. Tato práce poskytuje vývojářům potřebné informace a doporučení pro výběr platformy pro vývoj mobilních aplikací. V České republice doposud nebyla publikována žádná práce, která by takto komplexně porovnávala nejvýznamnější mobilní platformy a hodnotila je z pohledu vývojáře mobilních aplikací.
Srovnání mobilních operačních systémů
Nešpor, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza současných mobilních operačních systémů. V teoretické části se zaměřuji na nejrozšířenější operační systémy, které jsou určeny pro mobilní zařízení. V úvodu objasním pojmy, jako jsou chytrý mobilní telefon, neboli smartphone, mobilní operační systém a část textu je věnována historii a vývoji chytrých mobilních telefonů. Dále se zabývám významnými hráči na trhu s operačními systémy. Cílem je detailně popsat jejich charakteristické vlastnosti a vývoj, shrnout klady a zápory a následně v závěru teoretické části tyto systémy porovnat podle předem určených kritérií.V úvodu analytické části uvádím zastoupení mobilních platforem na světovém trhu, které dokládám analýzami dostupných z internetových zdrojů. Praktickou část tvoří z větší části vlastní provedený dotazníkový průzkum, zaměřený na podíl mobilních platforem na současném trhu v ČR. Získané výsledky porovnávám se světovou situací na trhu s mobilními operačními systémy, která vychází z úvodu analytické části. Cílem je porovnat dosažené výsledky a znázornit odchylky od celosvětového měřítka.
Efektivní využití moderních technologií v marketingu
Wiesner, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mladičová, Dagmar (oponent)
Mobilní marketing. Historie mobilních telefonů. Trh smartphonů a jeho vývoj. Chování uživatelů smartphonů. Mobilní aplikace pro smartphone. Vyhodnocení úspěšnosti mobilní aplikace. Trh pojišťovnictví vČeské republice. Marketing pojišťoven. Možnosti mobilního marketingu pro pojišťovny. Důvody zavedení mobilní aplikace v České pojišťovně. Vytvoření a vyhodnocení aplikace Pojišťovna.
Mobilní marketing v ČR
Šrámek, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma mobilní marketing v ČR má za cíl zmapovat vývoj mobilních zařízení, návazných služeb a využití pro účely marketingu a marketingové komunikace. V teoretické části je zpracován vývoj a možnosti využití pro marketéry. Součástí této kapitoly jsou i případové studie, které vhodně doplňují popsané možnosti. Následuje praktická část, která je založena na kvantitativním a kvalitativním výzkumu. Kvantitativní výzkum byl proveden pomocí online dotazování a vzorek 100 respondentů byl zvolen záměrným výběrem. Cílem bylo zhodnotit aktuální situaci a zkušenosti s mobilním marketingem z pohledu běžných uživatelů. Kvalitativní výzkum byl proveden formou skupinové diskuse s experty z oblasti mobilního marketingu. Cílem bylo zjistit současné možnosti, míru využití a pohled na nejbližší budoucnost tohoto odvětví.
Vývoj mobilních aplikací s využitím JavaFX Mobile
TRESTR, Jan
Bakalářská práce se zabývá možnostmi skriptovacího jazyka JavaFX pro vývoj mobilní aplikace a následnými možnostmi pro zveřejnění této aplikace .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 590 záznamů.   začátekpředchozí581 - 590  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.