Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 588 záznamů.  začátekpředchozí561 - 570dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Andžič, Srdjan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bravenec, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy pak přistupuji k marketingovému plánu banky, provádím rozbor jejich marketingových cílů a strategií. Následujícím krokem mé analýzy je hodnocení splnění jednotlivých marketingových cílů. Na závěr se pak ve stručnosti věnuju vlastním nápadům a navrhuji možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení fungování Nové banky.
Podnikatelký plán na založení pensionu
Valčíková, Veronika ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Teoretická část diplomové práce si klade za cíl popsat význam sestavení podnikatelského záměru a jeho hlavní funkce. V praktické části je snaha vytvořit podrobný podnikatelský plán, který bude možné uplatnit v praxi při žádosti o bankovní úvěr, a také jako podklad pro samotnou autorku, jež by měl dopomoci k úspěšnému vstupu na trh, získání určitého tržního podílu a upevnění pozice a růstu v dalších letech.
Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Krausová, Dagmar ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tolar, Václav (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při sestavování marketingového plánu a jejich význam. V druhé části je představena firma a aplikovány poznatky z teoretické části. Je kladen důraz na situační analýzu a prováděcí plán.
Marketingový plán společnosti Müller ČR/SR
Jakl, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Naiman, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit komplexní marketingový plán společnosti Müller na rok 2012, který bude v souladu se současnou pozicí a tržním vývojem společnosti. Práce kombinuje teoretický a praktický přístup a nabízí tak ucelený pohled na problematiku marketingového plánu. V první části se zabývám situační analýzou, konkrétně sekundární analýzou interních dat, dat výzkumné agentury AC Nielsen, Porterovým modelem konkurenčních sil. Výstupem situační analýzy je vyhodnocení příležitostí a hrozeb, silných a slabých stránek společnosti, na základě kterých byly navrženy marketingové cíle. K jejich dosažení jsem připravil konkrétní strategie marketingového mixu. Návrh jednotlivých aktivit a jejich načasování je obsažen v akčním plánu. Na konec jsou shrnuty systémy měření a kontrol.
Podnikatelský plán
Černíková, Eva ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Čepičková, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavit podnikatelský plán společnosti Anemarie s.r.o., jejíž hlavní obor podnikání je v oblasti včelařství, a zjistit, zda podnikatelský záměr rozšíření činnosti této společnosti je reálný a má šanci na úspěch.
Reklama Alžbětiných lázní
Zelenková, Petra ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Alžbětiny Lázně a.s. patří mezi největší lázně v České republice. Cílem diplomové práce je analýza, vyhodnocení a návrh nápravných opatření v oblasti marketingu Alžbětiných Lázní, zejména pak se zaměřením na marketingovou komunikaci. V rámci tohoto nástroje marketingového mixu je podrobně věnovaná pozornost reklamě a její významu v Alžbětiných Lázních. Závěr práce tvoří kapitola týkající se reklamní činnosti v Alžbětiných Lázních, kde je možné nahlédnout do marketingového a mediálního plánu společnosti pro rok 2011. V němž je možné se seznámit například s novými produkty, připravovanými akcemi nebo se zvolenými komunikačními prostředky pro rok 2011.
Uvedení produktu Nanotek na český trh
Valterová, Lenka ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Michlíček, Štěpán (oponent)
Diplomová práce popisuje marketingový plán uvedení prémiového tabákového produktu. Charakterizuje regulaci reklamy tabákových výrobků, vymezuje specifika českého trhu tabákových výrobků (konkurence, cenové segmenty apod.), pomocí segmentace rozvíjí profily spotřebitelů a následně i brand portfolio společnosti. Práce se dále zaměřuje na strategii značky, její vizi, vlastnictví a brand positioning. Praktická část představuje hlavní elementy konkrétního marketingového plánu dané aktiviy: SWOT analýzu, marketingové cíle a strategii, akční plán a celkové závěrečné vyhodnocení kampaně s návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 588 záznamů.   začátekpředchozí561 - 570dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.