Název:
Marketingový plán společnosti Müller ČR/SR
Překlad názvu:
Marketing plan of Müller ČR/SR k.s.
Autoři:
Jakl, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Naiman, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je vytvořit komplexní marketingový plán společnosti Müller na rok 2012, který bude v souladu se současnou pozicí a tržním vývojem společnosti. Práce kombinuje teoretický a praktický přístup a nabízí tak ucelený pohled na problematiku marketingového plánu. V první části se zabývám situační analýzou, konkrétně sekundární analýzou interních dat, dat výzkumné agentury AC Nielsen, Porterovým modelem konkurenčních sil. Výstupem situační analýzy je vyhodnocení příležitostí a hrozeb, silných a slabých stránek společnosti, na základě kterých byly navrženy marketingové cíle. K jejich dosažení jsem připravil konkrétní strategie marketingového mixu. Návrh jednotlivých aktivit a jejich načasování je obsažen v akčním plánu. Na konec jsou shrnuty systémy měření a kontrol.The main goal of the Master's Thesis is to create one year marketing plan for the Müller for year 2012, which will be in accordance with actual market position and development of the Müller company. The Master's Thesis combines theoretical and practical approach and offers a comprehensive look at the issue of marketing plan. The first part deals with the situation analysis, including internal data, research data from research agency AC Nielsen and Porter's model of competing forces. The output of the situation analysis is the evaluation of opportunities and threats, strengths and weaknesses of the company, under which the marketing goals were proposed. Regarding the marketing goals a new strategies of marketing mix were suggested. The proposal of individual activity and their timing is illustrated in the chart of the action plan. The last part summarizes the systems of measurement and controls Design of individual activities and their timing is contained in the Action Plan. At the end are summarized measurement systems and controls.
Klíčová slova:
marketingový mix; marketingový plán; Porterův model konkurenčních sil; strategie; marketing mix; marketing plan; Porter´s model of competing forces; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29184