Název: Marketingový plán společnosti Müller ČR/SR
Překlad názvu: Marketing plan of Müller ČR/SR k.s.
Autoři: Jakl, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Naiman, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový mix; marketingový plán; Porterův model konkurenčních sil; strategie; marketing mix; marketing plan; Porter´s model of competing forces; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29184

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81330


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet