Název: Uvedení produktu Nanotek na český trh
Překlad názvu: Launch of Nanotek in the Czech Republic
Autoři: Valterová, Lenka ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Michlíček, Štěpán (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Brand management; Brand positioning; Marketingový plán; Prémiová značka; Regulace reklamy tabákových výrobků; Segmentace; Tabákový výrobek; Brand management; Brand positioning; Marketing plan; Premium brand; Segmentation; Tobacco product; Tobacco product marketing restriction

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23728

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet