Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj cestovního ruchu orientovaného na ženy po roce 1989 v ČR
Šourková, Natálie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je vymezit cestovní ruch orientovaný na ženy a popsat nabídku a poptávku, která se v jeho rámci vyskytuje na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část definuje cestovní ruch orientovaný na ženy a vymezuje jeho nejčastější formy, popisuje ženy jako segment trhu cestovního ruchu a determinuje jeho význam v České republice na základě demografického složení společnosti. Analytická část potom popisuje nabídku produktů a služeb orientovaných na ženy na českém trhu cestovního ruchu a analyzuje poptávku po nich. Na závěr je určeno, zda je nabídka dostačující a zda poptávce odpovídá.
Offer analysis of a particular travel agent
Grajciarová, Nikoleta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce - Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře -- má za cíl analyzovat a zhodnotit nabídku dané cestovní kanceláře a v případě nalezení nedostatků navrhnout řešení, která by v budoucnu posilnila pozici cestovní kanceláře na slovenském trhu. První kapitola je primárně věnovaná vymezení teoretických pojmů souvisejících s cestovním ruchem a zároveň se zabývá problematikou legislativy upravující podmínky podnikání v oblasti cestovního ruchu. Druhá kapitola analyzuje nabídku cestovní kanceláře podle jednotlivých kritérií, konkrétně se jedná o analýzu poskytovaných služeb a analýzu prezentace produktů spolu s prostředky na podporu prodeje. V druhé kapitole je rovněž zahrnuta komparace nabízených destinací z hlediska počtu pobytových zájezdů, typu dopravy, poskytovaných ubytovacích a stravovacích služeb, počtu a charakteru fakultativních zájezdů apod. Poslední kapitola je věnována doporučením v oblasti cílového segmentu zákazníků, klíčové destinace, cenové politiky a propagace.
First moment a last minute v prodeji zájezdu cestovní kanceláře
BOVŠKOVÁ, Simona
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat nabídku first moment a last minute zájezdů nabízených cestovní kanceláří v souladu se spotřebním chováním potenciálních zákazníků a posoudit, zda je potřeba tuto nabídku rozšiřovat. Prostřednictvím terénního šetření a rozhovoru s majitelem CK jsem došla k závěru, že není třeba tuto nabídku rozšiřovat či zdokonalovat.
Analýza nabídky cestovních kanceláří ve vztahu k vybrané destinaci
Sedmíková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zpracována s cílem vymezit rozsah možností klienta, který má zájem o koupi zájezdu z nabídky zvolených cestovních kanceláří na ostrov Kréta. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována teoretickému vysvětlení základních pojmů, termínů a témat, jež s cestovním ruchem a cestovními kancelářemi úzce souvisejí. Následující kapitola je zaměřena na analýzu vybrané destinace z hlediska předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu. Jsou popsány charakteristiky ostrova, jeho geografie, historie, klimatické podmínky, správní členění a turisticky atraktivní místa. Ve třetí kapitole je na základě daných kritérií zvoleno a představeno deset cestovních kanceláří. Nabídka určených společností je ve vztahu k vybrané destinaci podrobena analýze. Rozbor je zaměřen na čtyři základní nástroje marketingového mixu, jedná se o produkt, cenu, propagaci a distribuci. V poslední kapitole jsou stanovena kritéria, na základě kterých je nabídka jednotlivých cestovních kanceláří srovnána. Je vymezen celkový rozsah nabídky, jež je prezentován zákazníkům. Posouzení její komplexnosti vychází z výsledného shrnutí možností, které jsou klientům nabízeny. V závěru je uvedena příležitost, kterou by mohly zkoumané cestovní kanceláře využít k získání širšího spektra klientely.
Cestovní ruch destinace Brno
Prokešová, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Uhnavá, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Cestovní ruch destinace Brno" bylo charakterizovat cestovní ruch v tomto městě. Na základě teoretických znalostí byla zpracována nabídka cestovního ruchu, která stejně jako vyhodnocení návštěvnosti analyzované destinace umožnila vymezit typy cestovního ruchu ve městě Brně. V závěru práce byly představeny instituce pracující v cestovním ruchu, dokumenty a projekty významné pro rozvoj cestovního ruchu destinace Brno.
Vzájemný vztah poptávky po staročeské gastronomii a nabídky vybrané restaurace
Heroutová, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce detailně definuje historii a charakteristiku české gastronomie, která se v současné době dostává do ústraní kvůli trendu zdravého životního stylu. Každá ze dvou tržních stran je analyzována samostatně a v závěru jsou tyto výsledky porovnány. Poptávka byla monitorována pomocí dotazníků, které byly distribuovány v restauraci rezidentní i zahraniční klientele. Výsledky analýzy poptávky byly předány provoznímu restaurace, na základě kterých budou pravděpodobně přijata rozhodnutí o budoucích změnách. Na druhé straně je provozní analýza hodnotící stranu nabídky a zaměřující se především na marketingovou strategii provozovny a její nabídku.
Současnost a perspektivy cestovního ruchu na Kubě s důrazem na českou klientelu
Kerbachová, Jitka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Káš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá předpoklady Kuby pro rozvoj cestovního ruchu, specifiky cestovního ruchu na Kubě, módností této destinace, nabídkou zájezdů pro české turisty a vzájemnými česko-kubánskými vztahy a specifiky obchodního jednání na Kubě. Jedním z cílů práce bylo dokázat, že Kuba má dobré předpoklady k rozvoji cestovního ruchu. Součástí práce je také analýza nabídky cestovních kanceláří a agentur provedená metodou dotazování na jaře 2007,která ukázala nápadnou podobnost zájezdů. Tuto skutečnost se snažím v práci zdůvodnit.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Svobodová, Eliška ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje analýze nabídky cestovní kanceláře Vivamonde. V první části vymezuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, především pojmy spojené s fungováním cestovní kanceláře v legislativní rovině. Dále je obecně charakterizována nabídka v cestovním ruchu s důrazem na nabídku cestovní kanceláře. Praktická část se zabývá samotnou cestovní kanceláří Vivamonde a rozborem produktů a služeb, které nabízí. Je zmíněno její úzké zaměření na destinaci Turecko a stručně jsou popsána jednotlivá letoviska, která figurují v její nabídce. Zájezdy jsou analyzovány z hlediska typu zájezdu, dopravy a poskytovaného ubytování a stravování. V poslední části je zmíněna cena zájezdu a platební podmínky a je popsána činnost cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje.
Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji
Holaková, Martina ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce "Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji" je zhodnocení petrosti nabídky zážitkové turistiky a vyhodnocení její využitelnosti v různých ročních obdobích. Dále se tato práce zaměřuje na určení jednotlivých typů zážitků a definuje základní pojmy související s problematikou zážitkové turistiky.
Marketing turistické nabídky města Žatce
Novotný, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Válka, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové turistické nabídky postupováno od analýzy SWOT k marketingovému mixu z pohledu 5P. V případě produktu Chrám Chmele a Piva je zpracován návrh marketingového plánu, včetně marketingového přístupu 5C, který se zaměřuje na produkt ze širšího návštěvnického pohledu. Oba přístupy jsou řešeny v úzké vazbě na rozpočtové možnosti a systém řízení v oblasti veřejné správy. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad pro subjekty cestovního ruchu v Žatci s ohledem na přijaté rozvojové strategie na místní, regionální i celostátní úrovni.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.