Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výroba masných výrobků a jejich zhodnocení
Válka, Jiří
V teoretické části práce jsou popsány požadavky pro zpracování masa a pro pro-dukci masných výrobků a jejich uvádění na trh. Je zde také popsáno technologické schéma výroby, potřebné zázemí pro výrobu uzenin a požadavky na výrobu dnes a dří-ve. V praktické části práce jsme zkoumali postup výroby salámu Poličan, Loveckého salámu a Loveckých a Pirátských klobás. Při tomto zkoumání jsme zjišťovali ztráty při výrobě. Tyto ztráty jsou velice vyrovnané a u salámu Poličan jsou 35,54 %, u Lovec-kého salámu 36,11 %, u Loveckých klobás 43,82 % a u Pirátských klobás 43,54 % hmotnosti. Dále bylo zkoumáno, jakou mají tyto ztráty vliv na cenu. Zjistili jsme, že při delším skladování, než je nutné se hmotnost neustále snižuje a tím výrobce přichá-zí o případný zisk. Posledním posuzovaným parametrem byla senzorická jakost. V tomto případě jsme zjistili že klobásy jsou u mužů preferovány méně vysušené, na-opak u žen více. V případě salámů vyšlo, že Lovecký salám je lepší méně vysušený, naopak salám Poličan více.
Marketing turistické nabídky města Žatce
Novotný, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Válka, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové turistické nabídky postupováno od analýzy SWOT k marketingovému mixu z pohledu 5P. V případě produktu Chrám Chmele a Piva je zpracován návrh marketingového plánu, včetně marketingového přístupu 5C, který se zaměřuje na produkt ze širšího návštěvnického pohledu. Oba přístupy jsou řešeny v úzké vazbě na rozpočtové možnosti a systém řízení v oblasti veřejné správy. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad pro subjekty cestovního ruchu v Žatci s ohledem na přijaté rozvojové strategie na místní, regionální i celostátní úrovni.

Viz též: podobná jména autorů
6 Válka, Jan
2 Válka, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.