Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Špicová, Jarmila ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými nástroji digitálního marketingu a je-jich využitím v hudebním průmyslu. Cílem mé diplomové práce je analýza dostupných nástrojů a následné vymezení míry užívání. Hlavní výzkumná otázka zní Jaké nástroje digitálního marketingu jsou v současné době nejvíce používané v hudebním průmyslu?. K řešení této otázky jsem zvolila výzkumných metod pozorování, studia dokumentů a písemného dotazování aplikovaných na Českou republiku. Přínosem této práce je návod na zefektivnění užívání jednotlivých nástrojů digitálního marketingu pro hudebníky České republiky.
Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jappel, Ctibor (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity vybrané marketingové kampaně z oblasti telekomunikací na základě definování základních kritérií úspěšnosti marketingové kampaně jako součást komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřená na definování základních složek marketingového a komunikačního mixu. Dále jsou v rámci teoretické části rozebrány přístupy, indikátory a metody měření efektivnosti marketingových kampaní, která slouží jako teoretický základ k naplánování a realizaci praktické části. Praktická část se zabývá představením marketingového a kreativního konceptu a komunikační strategie kampaně O2 Extra výhody společnosti Telefónica CR. Míra úspěšnosti kampaně je zhodnocena na základě primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a také na základě sekundárních údajů dostupných ze společnosti Telefónica CR.
Digitalni marketing a social media v "crowd-funding" kampani.
Malec, Etienne ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat klíčové faktory pro úspěch v digitálním marketingu na kampaně používající crowdfunding platformy , zda tento přístup může ovlivnit jedince k investování do projektu. Co se týká struktury práce , nejprve pojednávám o kořenech crowdfundingu; popisuji různé typy platforem a v jakém kontextu se používají. Ve druhé a třetí části ukazuji, jak crowdfunding podporuje podnikatelské iniciativy a jak digitální marketing ovlivňuje získávání finančních prostředků . Nakonec, díky výzkumu, který byl proveden na 46 respondentech , jsem zanalyzoval chování davu ovlivněného marketingovým přístupem používajícho crowdfunders. Na závěr práce konstatuji, že crowdfunder musí vytvořit projekt s kvalitním obsahem, který bude atraktivní pro lidi, a také zvolit správný přístup a adaptaci crowdfundingových platform a odměn.
Digital Marketing Strategy
Feťková, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem digitální marketingové strategie pro vybranou firmu, realitní kancelář - FOK, sro Prešov. Cílem diplomové práce je analýza a vymezení nejefektivnějších způsobů a možností propagace firmy na internetu a to s důrazem na charakter firmy a na specifika trhu s nemovitostmi. V diplomové práci je použita SOSTAC metoda pro co nejefektivnější naplánování digitální marketingové strategie. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je optimalizace současné marketingové komunikace, inzerce a následné doporučení konkrétní postup při propagaci realitní kanceláře na internetu a jejího dalšího rozvoje internetového marketingu.
Digitální marketing jako součást komunikačního mixu
Trávníčková, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je vymezit pozici digitálního marketingu v komunikačním mixu a na základě analýzy dat ukázat, jak se mění jeho role v čase. Současně jsou představeny i z hlediska marketingu významné trendy z oblasti informačních a komunikačních technologií.
Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Štěpánková, Lucie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce s názvem "Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu" se zabývá digitálním marketingem a digitální hudbou a jejich vzájemným vztahem. Cílem práce je popsat možnosti využití digitálního marketingu v současném hudebním průmyslu a prozkoumat hypotézu, že internet a digitální hudba zásadně ovlivňuje podobu současného hudebního průmyslu a tím i marketing hudebních interpretů a jejich tvorby. První část popisuje proměnu internetu do dnešní podoby. Dále přibližuje digitální marketing, jeho historii, nástroje a výrazné současné trendy. Ve druhé části je definován hudební průmysl, jeho struktura a změny, kterými momentálně prochází v důsledku adventu digitální hudby. Třetí část práce se věnuje analýze jednotlivých nástrojů distribuce a digitálního marketingu hudby.
Marketingové nástroje: Vývoj a implementace v sociálních médiích
Bubela, Oleksandra ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je nabídnout přehled marketingových nástrojů potřebných pro vývoj a implementaci marketingových kampaní na sociálních médiích. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje marketingové nástroje a přístupy, které se využívají pro přípravu marketingových kampaní na sociálních médiích. Druhá část diplomové práce doporučuje nástroje potřebné k aktualizaci kampaně. Třetí, praktická část ukazuje příklad The Ultimate Tour Competition 2013. Jde o kampaň na sociálních médiích, kterou připravila a realizovala autorka diplomové práce za použití některých nástrojů představených v prvních dvou částech této práce. Informace a data potřebné pro vývoj marketingové kampaně na sociálních médiích byly získané autorkou během pracovní stáže ve společnosti TourRadar a prostřednictvím marketingového průzkumu ze sekundárních dat.
Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace
Raková, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat prostředí digitálního marketingu, charakterizovat mladou generaci z hlediska její vybavenosti digitálními médii, zjistit preferenci jednotlivých komunikačních kanálů, mediální konzumaci, nákupní chování a následně analyzovat úlohu jednotlivých technik digitálního marketingu při oslovování této generace.
Postoje spotřebitelů na guerillové nástroje
Chuová, Trang ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o jednotlivých trendech v marketingové komunikaci s větším zaměřením na guerilla marketing. Hlavním cílem je představit a seznámit s těmito jednotlivými trendy a zjistit názor spotřebitelů jak na klasikcé formy reklamního sdělení, tak na nové netradiční formy jako jsou zejména nástroje guerillového marketingu, které se se začínají čím dál tím více využívat k oslovení cílových skupin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.