Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Špicová, Jarmila ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými nástroji digitálního marketingu a je-jich využitím v hudebním průmyslu. Cílem mé diplomové práce je analýza dostupných nástrojů a následné vymezení míry užívání. Hlavní výzkumná otázka zní Jaké nástroje digitálního marketingu jsou v současné době nejvíce používané v hudebním průmyslu?. K řešení této otázky jsem zvolila výzkumných metod pozorování, studia dokumentů a písemného dotazování aplikovaných na Českou republiku. Přínosem této práce je návod na zefektivnění užívání jednotlivých nástrojů digitálního marketingu pro hudebníky České republiky.
Podnikatelský plán - vytvoření svatební agentury
Špicová, Jarmila ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je sestavení reálného podnikatelského plánu nově začínající firmy poskytující služby v oblasti organizace a koordinace svatebního dne. Teoretická část se zabývá rozborem struktury podnikatelského plánu. Praktická část zpracovává reálný podnikatelský plán, který má prokázat či vyvrátit životaschopnost dané firmy při nynějších podmínkách v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.