Název: Digitálna marketingová stratégia
Překlad názvu: Digital Marketing Strategy
Autoři: Feťková, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; marketingová strategie; realitní kancelář; SOSTAC analýza; digital marketing; marketing strategy; real estate agency; SOSTAC analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40740

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197637


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet