Název: Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Překlad názvu: Analysis of Tools of Digital Marketing in the Music Industry
Autoři: Špicová, Jarmila ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; hudební průmysl; internetový marketing; mobilní marketing; sociální média; digital marketing; internet marketing; mobile marketing; music industry; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49293

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203855


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet