Název:
Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Překlad názvu:
Analysis of Tools of Digital Marketing in the Music Industry
Autoři:
Špicová, Jarmila ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými nástroji digitálního marketingu a je-jich využitím v hudebním průmyslu. Cílem mé diplomové práce je analýza dostupných nástrojů a následné vymezení míry užívání. Hlavní výzkumná otázka zní Jaké nástroje digitálního marketingu jsou v současné době nejvíce používané v hudebním průmyslu?. K řešení této otázky jsem zvolila výzkumných metod pozorování, studia dokumentů a písemného dotazování aplikovaných na Českou republiku. Přínosem této práce je návod na zefektivnění užívání jednotlivých nástrojů digitálního marketingu pro hudebníky České republiky.This master thesis deals with various tools of digital marketing and their usage in the music industry. The aim of my master thesis is an analysis of available tools and then the demarcation extent of use. The main research question is What tools of digital marketing are currently most used in the music industry? I chose research methods such as observation, study documents and written questionnaire for answering this issue applied to the Czech Republic. The contribution of this work is how to make particular tools of digital marketing more effective for musicians of the Czech Republic.
Klíčová slova:
digitální marketing; hudební průmysl; internetový marketing; mobilní marketing; sociální média; digital marketing; internet marketing; mobile marketing; music industry; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49293