Název: Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Překlad názvu: Use of digital marketing tools in the music industry
Autoři: Štěpánková, Lucie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální hudba; digitální marketing; hudební průmysl; předplatitelské služby; sociální média; streaming; digital marketing; digital music; music industry; social media; streaming; subscription services

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43945

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192808


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet