National Repository of Grey Literature 521 records found  beginprevious510 - 519next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Internetový marketing
Dudek, Martin ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Zlonická, Helena (referee)
Tématem této práce je internetový marketing a perspektivy jeho růstu v České republice v porovnání se světem. Je zde popsána tvorba kvalitního projektu internetového marketingu. Obsahem práce jsou jednotlivé části projektu, na které by se nemělo zapomínat, ať už se jedná o správnou analýzu projektu, o skladbu kvalitního webu, či o měření výsledků kampaně pro posouzení jeho úspěšnosti. Práce zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o bannerovou reklamu, PPC reklamu, optimalizaci pro vyhledávače, linkbuilding, atd. Obsahuje porovnání jednotlivých metod, příklady využití v Česku a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů.
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Kadaník, Petr (referee)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.
Search Engine Marketing
Korbel, Vladimír ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Pecl, Roman (referee)
Cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu ve vyhledávačích v kontextu internetového marketingu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá třemi základními tématy. Optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama a služby Google na podporu internetového marketingu. Praktická část je analýza přístupnosti, SEO analýza a marketingová analýza webových stránek jazykové školy Tandem. Cílem praktické části je analyzovat současný stav a navrhnout řešení, jak přivést více návštěvníků na web jazykové školy Tandem jak z placených, tak neplacených kanálů. Přínosem práce je kritické zhodnocení současného stavu webové prezentace jazykové školy Tandem a návrh ke zlepšení, aplikace teoretických poznatků z první části práce na praktickou situaci webu jazykové školy Tandem.
Keyword analysis in search engine optimization
Kovařík, Tomáš ; Stříteský, Václav (advisor) ; Novotný, Michal (referee)
Keyword analysis is described as an important tool of internet marketing and a part of search engine optimization (SEO). The main goal is a detailed description of methods used in keyword analysis and search engine optimization. Choice of keywords is crucial to finding a company and its website on the internet today. Keyword analysis is used for optimization of an existing website and the list of recommended keywords is included.
Návrh odvozování klíčových slov v redakčním systému
Klusák, Marek ; Gála, Libor (advisor) ; Kafka, Daniel (referee)
Tato práce se zabývá problematikou odvození klíčových slov kompletního dokumentu a návrhem aplikace pro její uplatnění v rámci redakčního systému. V první části popisuje význam klíčových slov v internetovém prostředí a poté různé způsoby analýzy společně s jejich klady a zápory. V další kapitole jsou představeny prostředky pro tvorbu obsahu a jejich krátké srovnání s vymezením oblasti, které se bude práce věnovat. V poslední části práce se nachází podrobný popis návrhu a principů aplikace společně s diagramy procesů a ukázkami vzorových funkcí a algoritmů.
Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler
Hrkal, Marek ; Stříteský, Václav (advisor)
Práce se zabývá možnostmi zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace cestovní agentury Drexler. Aplikovány jsou nástroje on-line marketingu, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webu. Práce teoreticky rozebírá a následně prakticky aplikuje kontextovou PPC reklamu i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Prostor je věnován také klíčovým faktorům ovlivňujícím konverzní charakteristiku webové prezentace.
Analýza aplikace internetu a postavení firmy na trhu.
Peřich, Jakub ; Černá, Jitka (advisor) ; Novák, Milan (referee)
Úkolem této bakalářské práce je zhodnotit, jak společnost zabývající se střešními konstrukcemi využívá internetu ke svému prospěchu. Jako prostředek k dosažení cíle jsem zvolil SWOT analýzu. V té jsem identifikoval jak hlavní silné a slabé stránky společnosti, tak příležitosti a ohrožení. Z důvodu nevyhovujícího využívání potenciálu internetu jsem vytvořil SEM kampaň a na základě výsledku kampaně jsem navrhl řešení potenciálních i reálných problémů.
Search engine optimization - black hat
Vlčko, Martin ; Gála, Libor (advisor) ; Tichý, Jan (referee)
A search engine optimization is the basic milestone of web sites creation nowadays. Without a process of search engine optimization the web sites are usually not competitive and can not find their place in the internet market environment. Additionally, the elements of web sites optimization support and develop marketing and promotion. Main goal of our bachelor thesis is a black hat description for explorers and also the proposal of protection against black hats. First part of our thesis develops the principles of optimization and also the reasons why it is necessary to optimize the web sites. Following chapter describes the most important factors of optimization. A detailed description of black hats from different points of view can be found in the third chapter. The added value of this bachelor thesis is mainly created by SEO black hat methods including detailed descriptions and proposals of protection against them. Moreover, the practical examples can be used as basic instructions how to avoid black hats when optimizing the web sites.
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Hlaváček, Vladimír ; Johnová, Radka (advisor) ; Šubrta, Václav (referee)
Cílem této práce je navrhnout případné úpravy v propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD na internetu. Nejprve se tato bakalářská práce zabývá standardními způsoby propagace firem na internetu. Popisuje praktiky marketingu zaměřeného na vyhledávače (tzv. SEM ? Search Engine Marketing), tedy optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO ? Search Engine Optimization) a kampaně ?Plať za proklik? (PPC ? Pay per click). Obě metody jsou vysvětleny a doplněny o další aspekt SEM ? sledování efektivity. Všechny tyto části jsou prakticky popsány na internetové propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD.
Marketing on the Internet focused on the technology Flash
Velička, Petr ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Hrdlička, Pavel (referee)
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v oblasti využití internetu jako reklamního média a demonstrovat praktické využití technologie Flash na konkrétních příkladech. Předpokladem pro dosažení cíle této práce je má několikaletá zkušenost v oblasti internetového marketingu, prezentace a vizuální komunikace firem a především technologie Flash. Proto jsem se kromě nezbytných teoretických východisek zaměřil i na praktické ukázky a doporučení v této oblasti. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek internetového marketingu a technologie Flash a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci.

National Repository of Grey Literature : 521 records found   beginprevious510 - 519next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.